۰

سیستم عامل iOS 16 در حال حاضر روی ۸۱ درصد از آیفون ها اجرا می شود

iOS اپل همیشه سریع‌تر از اندروید در دسترسی به دستگاه‌ها بوده است، و این به خاطر این واقعیت است که iOS انقدر محبوب است، در حالی که اندروید سطوح مختلفی از پوسته‌های سازنده دارد که باید با نسخه جدید سازگار شوند. همچنین بدون شک کمک می کند که اپل هم سخت افزار و هم نرم افزار را بسازد. بنابراین برای شما تعجبی نخواهد داشت که بشنوید سیستم عامل iOS 16 که برای اولین بار در سپتامبر گذشته منتشر شد، در حال حاضر در ۸۱ درصد از آیفون‌ها وجود دارد. اگر خودمان را تنها به آیفون‌هایی که در سال‌های اخیر عرضه شده‌اند محدود کنیم، این رقم به ۹۰ درصد می‌رسد.

سیستم عامل iOS 16 در حال حاضر روی 81 درصد از آیفون ها اجرا می شود

۱۳ درصد از تمام آیفون‌ها (و ۸ درصد از آیفون‌هایی که در چهار سال گذشته منتشر شده‌اند) iOS 15 را اجرا می‌کنند و بقیه نسخه‌های قبلی را بوت می‌کنند.

در سمت تبلت ها، ۷۱ درصد از همه آی‌پدها در حال حاضر از iPadOS 16 استفاده می‌کنند و پس از آن ۲۰ درصد از iPadOS 15 استفاده می‌کنند.

برای آیپدهای عرضه شده در چهار سال گذشته، iPadOS 16 مجدداً ۷۶ درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده است و پس از آن iPadOS 15 با ۱۸ درصد قرار دارد.

برای مقایسه، آخرین اعداد از گوگل در ماه آوریل به دست آمد و نشان داد که اندروید ۱۳ (آخرین نسخه که در اوت گذشته معرفی شد) به ۱۲ درصد از کل دستگاه ها رسیده است.

منبع: appleinsider

برچسب‌ها:, , , ,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *