۰

کد ارور 0x80190193 ایکس باکس | نحوه رفع مشکل Party Chat

Xbox Party Chat از ارور و خطا مصون نیست. به همین دلیل در این مقاله، کد ارور 0x80190193 ایکس باکس را بررسی می‌کنیم تا بفهمیم این کد چیست، و برای رفع آن چه کارهایی ممکن است لازم باشد.

همه چیز پیچیده‌تر و پیچیده‌تر می‌شود زیرا همه شرکت‌های گیمینگ، نسخه‌های مختلفی از کنسول‌های خود را منتشر می‌کنند و خدمات فقط آنلاین می‌شوند.

بنابراین، در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد کد خطای Xbox 0x80190193 و نحوه رفع خطای چت پارتی ایکس باکس بدانید آورده شده است.

کد ارور 0x80190193 ایکس باکس چیست؟

خطای 0x80190193 یک ارور قدیمی است، با گزارش‌هایی از این خطا در سال ۲۰۱۵ اساساً، وقتی کاربران می‌خواهند یک پارتی را راه‌اندازی کنند یا به دوستان خود بپیوندند، نمی‌توانند این کار را انجام دهند. گاهی اوقات، کاربران همچنین با یک صفحه سیاه همراه با این خطا مواجه می شوند.

کد ارور 0x80190193 ایکس باکس | نحوه رفع مشکل Party Chat
  • نحوه رفع خطای Xbox Party Chat 0x80190193

چند راه حل برای خطای 0x80190193 وجود دارد که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم:

اولین و ساده ترین گزینه این است که کنسول خود را هارد ریست کنید. کنسول را خاموش کنید، سپس کابل برق را برای چند دقیقه جدا کنید. پس از سپری شدن زمان، آن را دوباره به برق وصل کرده و دوباره روشن کنید.
یکی دیگر از راه حل های توصیه شده این است که آدرس MAC جایگزین خود را حذف کنید. برای انجام این کار:

  1. Xbox Guide را با فشار دادن دکمه راهنمای روی کنترلر باز کنید و تنظیمات را انتخاب کنید.
  2. Network Settings را انتخاب کنید.
  3. Advanced Settings را انتخاب کنید.
  4. در قسمت Change Settings گزینه Alternate MAC Address را انتخاب کنید.
  5. Clear را انتخاب کنید.
  6. وقتی از شما خواسته شد به کنسول اجازه راه اندازی مجدد را بدهید.
  • همچنین بسیار مهم است که تنظیمات حساب خود را بررسی کنید. برخی از کاربران دریافتند که به نظر می‌رسد این مشکل به کنترل‌های والدین در اکانتی که در آن هستید مرتبط است. بنابراین تنظیمات حریم خصوصی خود را بررسی کنید و در صورتی که اجازه داده نشده است، امکان برقراری ارتباط از طریق صوتی و نوشتاری را فراهم کنید. مایکروسافت اطلاعات بیشتری درباره حریم خصوصی در اینجا دارد.
  • همچنین بررسی کنید که در کدام حساب وارد شده است. مطمئن شوید که به اکانت درست وارد شده اید، به عنوان مثال یک حساب والدین.
  • در نهایت، ممکن است مشکل به یک خطای به روز رسانی مرتبط باشد. در این مثال، مراحل عیب‌یابی مایکروسافت را در این صفحه دنبال کنید.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *