۰

داستان بازی Maneater | کوسه آدم خوار

داستان بازی Maneater

داستان بازی Maneater

داستان بازی Maneater

یک گروه مستندسازی برای ساخت برنامه‌ای تلویزیونی، همراه با یک شکارچی باتجربه به نام Scaly Pete و پسرش Kyle به اعماق دریا رفته و پس از این‌که یک کوسه در کنار ساحل چندین نفر را می‌کشد، موفق می‌شوند تا او را زندانی کنند ولی متوجه می‌شوند که کوسه باردار است. بنابراین با به دنیا آمدن نوزاد، Pete از چاقوی خود استفاده می‌کند تا باله‌‌های او را جدا نماید ولی در این حادثه، دست راست خود را از دست داده و کوسه نوزاد داخل آب می‌افتد.

کوسه نوزاد در طول زمان با تغذیه از موجودات آبزی، بزرگتر شده و سایر شکارچیان نیز چندین بار اقدام به شکار او می‌کنند ولی خودشان کشته می‌شوند.

در ادامه Pete و بقیه سعی می‌کنند کوسه مادر را زنده زنده بسوزانند ولی او پس از خوردن پای چپ Pete فرار کرده و انفجاری که رخ می‌دهد، باعث کشته شدن Kyle و غرق شدن کشتی می‌شود.

اکنون Pete به خاطر از دست دادن پسرش، آماده می‌شود تا از روش‌های خشن‌تری برای کشتن کوسه استفاده کند، بنابراین قایق گشتی نیروی دریایی PT 522 که از پدرش باقی مانده را تعمیر و آن را با قدرت شلیک درجه نظامی مسلح می‌کند. هنگامی که گروه فیلم‌برداری سعی دارند Pete را از انجام این کار منصرف کنند، او تمام آن‌ها را کشته و به جنگ با کوسه می‌رود. در نهایت کوسه بر Pete برتری می‌یابد که در آخرین تلاش، قصد دارد از مواد منفجره برای کشتن خود و کوسه استفاده کند. اگرچه Pete در این انفجار کشته می‌شود ولی کوسه زنده مانده و برای بهبودی به یک غار زیر آب پناه می‌برد.

داستان بسته الحاقی Truth Quest :
کوسه پس از بازی اصلی، با کشف مواد شیمیایی رادیواکتیو باقی‌مانده از یک شکارچی دیگر در اطراف گذرگاه Clovis تصمیم می‌گیرد به جزیره Plover برود. او به محض ورود، با فناوری نوین جزیره روبرو شده که یک حیات‌وحش جدید شامل شکارچیان جهش یافته دارد و مجبور می‌شود با آن‌ها مقابله کند. او سپس در معرض تابش اشعه رادیواکتیو قرار گرفته که تبدیل به یک کوسه جهش‌یافته می‌شود و به طور ناخوآگاه، یک نهنگ غول‌پیکر به نام M.O.L.O.C.H را آزاد می‌کند. این نهنگ سپس به گذرگاه Clovis فرار کرده و چندین شهرک را مورد حمله قرار می‌دهد. کوسه در ادامه با نهنگ روبرو شده و پس از کشتن او، کل تأسیسات در انفجار از بین رفته و در نهایت کوسه به جزیره Plover بازمی‌گردد.

منبع : https://t.me/GameNewNews

برای مطالعه بیشتر داستان بازی ها در کنترل امجی حتما به صفحه دسته بندی آن مراجعه کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *