۰

ترسناک ترین قاتلان سریالی : آناتولی انوپرینکو جانور اوکراینی

قاتلان سریالی

ترسناک ترین قاتلان سریالی : آناتولی انوپرینکو جانور اوکراینی

شاید بهتر باشد آناتولی را با نام مستعارش یعنی «جانوری از اوکراین» بشناسیم، زمانی که او سرانجام در سال ۱۹۹۶ دستگیر شد، اعتراف کرد که ۵۲ نفر را به قتل رسانده است و هنگام دستگیری بیش از ۱۰۰ مورد مشکوک مانند سلاح‌های قتل را همراهش پیدا کرده‌اند.

اولین مجموعه قتل آناتولی به معنای واقعی یک انفجار عظیم بود، او یک خانواده ۱۰ نفره را که شامل هشت بچه می‌شد، به قتل رسانده بود. سری دوم قتل‌های او یک سال بعد اتفاق افتاد، او ۵ نفر را که در ماشین خوابیده بودند، به قتل رساند، البته در زمان اعتراف گفته بود که به قصد دزیدن ماشین آن‌ها بوده، اما می‌فهمد که چاره‌ای به جز کشتن آن‌ها ندارد و پس از آن بدن‌های‌شان را می‌سوزاند. البته این سوزاندن بدن در بسیاری از قربانی‌های بعدی آناتولی تکرار می‌شود.قاتلان سریالی

دفعه بعدی آناتولی به یک خانه ۴ نفره حمله کرد و با استفاده از شاتگان آن‌ها را کشت، الگوی آناتولی به همین شکل ادامه داشت، او حتی در یک مورد مادر و پدری را در خانه خودشان با چکش به قتل رساند و بعد از اینکه پول‌ها را از دخترشان گرفت، دختر را هم با چکش کشت. او حتی در یک مورد دو دختر ۷ و ۸ ساله را با تبر به قتل رسانده بود.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *