۰

ترسناکترین مکان ایران ؛ کلبه وحشت در شمال ایران

ترسناکترین مکان ایران

ترسناکترین مکان ایران ؛ کلبه وحشت در شمال ایران

در قسمت شمال گیلان، جنگلی بسیار زیبا و فوق العاده وجود دارد ولی برای تاریکی شب اصلا جای مناسبی نیست. جنگلی که تو شب به گفته شاهدان عینی سرو صداهای زیادی داره و در قسمت شرقی روستا که به محض ورود متوجه می شید که تنفس مقداری سخت میشه و هوا سنگین میشه. حالا چرا؟

در قسمت بیرونی این روستا خونه متروکه ای وجود داره که میگن هر کس ۱ شب رو تا صبح توش طاقت بیاره ارواح، اون شخص رو ثروتمند میکنن.

مردم جرات نزدیک شدن به این محل رو ندارند. اولین بار درسال ۱۳۶۵ یعنی ۲۹ سال پیش ۴ پسر دانشجو سعی میکنن شهامتشون رو محک بزنن و یک شب اونجا بمونن ۲ نفر همون سر شب فرار میکنن و اما ۲نفر دیگه و ۱ نفر دیوانه شد و دیگری سکته کرد و در جا مرد.

البته ۲ نفری که فرار کردن هم حال خوشی ندارن با این مرگ و با این داستان تلخ درب اون خونه پلمپ شد ولی این پایان ماجرا نبود… ۴سال بعد این بار ۳ دختر دانشجو که سعی داشتن به بقیه ثابت کنن از هیچ چیز نمی ترسن تصمیم گرفتن از پشت خونه و مخفیانه وارد خونه بشن که این بار هم حادثه ای وحشتناک در انتظار بود.

۲ روز بعد دختری رو در۳۰۰ متری اون خونه توی جنگل پیدا میکنن که داخل درختی پنهان شده بود و از ترس میلرزید و با انگشت خونه رو نشون میداد پلمب شکسته شد و در کمال تاثر جسد ۲ دختر بیچاره پیدا شد و علت مرگ هر دو سکته و مرگ آنی بود چشمان هر ۲ باز و به یک نقطه خیره شده بود و دختر سوم که زنده مانده بود ۴ روز بعد خودکشی کرد تا این قصه تلخ پایان تلخ تری داشته باشد.

بعد از این ماجرا اطراف اون خونه تخلیه و توسط پلیس اون هم از راه دور به شدت کنترل و محافظت میشه و هیچ کس حق نزدیک شدن به این خونه رو ندارد.

توجه صحت این مطلب تایید نمیشود

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *