۰

معرفی فیلم اوپنهایمر Oppenheimer

معرفی فیلم اوپنهایمر Oppenheimer

ما را در اینستاگرام دنبال کنید :

🔥controlmgt@🔥

معرفی فیلم اوپنهایمر Oppenheimer

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی فیلم اوپنهایمر Oppenheimer بپردازیم در ادامه با کنترل امجی همراه باشید.

۱- خلاصه داستان:

درام بیوگرافی نولان عمدتا بر اساس پرومتئوس آمریکایی نوشته کای برد و مارتین جی شروین خواهد بود که به طور گسترده به عنوان یکی از زندگینامه های قطعی در مورد جزئیات پیروزی و تراژدی زندگی اوپنهایمر شناخته می شود. برای کسانی که نمی‌دانند، جی رابرت اوپنهایمر یک فیزیکدان نظری و رئیس آزمایشگاه لوس آلاموس در زمان جنگ بود. با توجه به نقش او در پروژه منهتن، تعهد جنگ جهانی دوم که اولین سلاح هسته ای را توسعه داد، او به عنوان یکی از “پدران بمب اتمی” شناخته می شود.

اگرچه تنها این یک نفر نیست، اما تاریخ تا حد زیادی اوپنهایمر را به عنوان فردی که سلاح‌های هسته‌ای را اختراع کرد، معرفی کرده است. که به عنوان یک چهره تراژدی در تاریخ دیده می شود، شایعه شده بود که اوپنهایمر تا زمان مرگش به دلیل اثراتی که کارش ایجاد کرده بود، تحت تعقیب بود. پس از پایان جنگ، اوپنهایمر رئیس کمیته مشاوره عمومی کمیسیون انرژی اتمی ایالات متحده شد و برای کنترل بین‌المللی انرژی هسته‌ای برای جلوگیری از گسترش سلاح‌های هسته‌ای و مسابقه تسلیحات هسته‌ای با اتحاد جماهیر شوروی لابی کرد و بعداً با توسعه انرژی اتمی و بمب هیدروژنی مخالفت کرد.

زمانی که کریستوفر نولان در CinemaCon ظاهر شد، تصاویری از فیلم را به نمایش گذاشت و آن را با این جمله معرفی کرد: “جی رابرت اوپنهایمر مهم ترین فردی است که تا به حال زندگی کرده است.” در این فیلم، اطلاعات زیادی در مورد اوپنهایمر به عنوان یک شخصیت در فیلم وجود داشت. او کسی بود که می دانست بمب اتمی چقدر کشنده و قدرتمند است، اما به هر حال برای ساختن آن تلاش کرد زیرا می دانست حزب نازی چقدر خطرناک است.

۲- بازیگران و کارگردان :

کارگردان : کریستوفر نولان

بازیگران : این فیلم توسط کیلین مورفی در نقش جی رابرت اوپنهایمر هدایت می شود و ششمین فیلم این بازیگر با نولان است. امیلی بلانت همچنین در نقش همسرش کاترین اوپنهایمر بازی خواهد کرد. از دیگر نام‌های بزرگ این فیلم می‌توان به مت دیمون در نقش لزلی گرووز و رابرت داونی جونیور در نقش لوئیس استراوس اشاره کرد که اولین نقش سینمایی او پس از پایان حضورش در نقش مرد آهنی در MCU است.

از دیگر اعضای اوپنهایمر می توان به فلورانس پیو در نقش معشوقه اوپنهایمر، ژان تاتلاک اشاره کرد. بنی سافدی نقش ادوارد تلر و جاش هارتنت ارنست لارنس را بازی خواهد کرد، هر دو فیزیکدانی که در کنار اوپنهایمر در پروژه منهتن کار می کردند. نقش پرزیدنت هری اس ترومن را کسی جز گری اولدمن بازی نخواهد کرد. گروه بازیگران اوپنهایمر واقعاً ستارگان هستند و رامی ملک، کیسی افلک، دین دیهان، آلدن ارنریچ و جک کواید را نیز در نقش‌های مختلف بازی خواهند کرد.

معرفی فیلم اوپنهایمر Oppenheimer

۳- موسیقی‌ساز:

موسیقی و ساوند ترک این فیلم توسط Ludwig Goransson انجام خواهد شد.

۴- نمرات فیلم و جوایز:

این فیلم هنوز اکران نشده است و قرار است تا در تاریخ ۲۱ ژانویه ۲۰۲۳ روی پرده سینما برود و احتمالا نمرات و جوایز بسیار زیادی را دریافت خواهد کرد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *