۰

کریستال آتلانتیس راز بزرگ شهر گمشده

کریستال آتلانتیس

کریستال آتلانتیس راز بزرگ شهر گمشده

همانطور که احتمالا می دانید کریستال عظیم آتلانتیس یک کامپیوتر و ژنراتور پیشرفته بود و در زمان سقوط آتلانتیس به درون مرکز مثلث برمودا سقوط کرد. از آن زمان از نظر انرژیکی خاموش شده بود. این کریستال بزرگ همچنین یک پورتال و دروازه بسیار بسیار قدرتمند است که برای ده هزار سال توسط اژدهایان آب محافظت شده است، و تنها بعضی اوقات هنگامی که کنسول بین-کیهانی به استفاده از آن نیاز داشته، برای استفاده روشن شده است.
  یه نظریه هست درباره آتلانتیس که در اون گفته میشه استفاده گسترده ای از این کریستال ها میشده که از نظر رنگ و تنوع و هارمونی متفاوت بودن و هرکدوم بسته به این حالت هاشون بعنوان یه ابزار خاص مثل یه اهرم برای تنظیم استفاده میشدن . در ادامه میگه ظاهرا اهرام بخصوص هرم بزرگ مصر بعنوان یک شبکه محافظ بصورت ماتریکسی عمل میکرده و کلا برای این ساخته شده و این کریستال ها هم نقش کنترل کنننده و مهار کننده انرژی اون رو داشتند.

اما یه مطلب باز هم به عنوان معما باقی میمونه که نمیشه رد کرد اونم وجود این همه آب در اطراف کره کریستال هست که غیر معمولیه کشف حیرت انگیز از دکتر ری براون ان چه که شناخته شده به عنوان کره کریستالی آتلانتیس ها توسط دکتر ری براون ، در منطقه ای پیدا شد که در طول سفر غواصی در باهاما به جزایر بری در حوزه غواصی اش در ۱۹۷۰ بوده است. دکتر – از دوستان خود ش جدا شد چون یک چیز عجیبی به صورت ساختار یک هرم اونو متوجه خودش کرده بود که کاملا مبهوتش کرده بود با بررسی اون متوجه شد که دو طرف هرم کاملا صاف بودند و مفاصل بین بلوک های منحصر به فرد بودند در واقع محل اتصال تقریبا غیر قابل مشاهده بود. پس ازبررسی بیشتر ، دکتر ری بیشتر شگفت زده شده بخصوص که هیچ جلبک و مرجانی روی دیواره اون نبود!

کریستال آتلانتیس

کریستال آتلانتیس راز بزرگ شهر گمشده

نه تنها این، بلکه اون متوجه شد به صورت اتاقی کاملا روشن بود اما هیچ منبع نور قابل تشخیص وجود نداشت! !بعد تلاش کرد تا سنگ جواهر چند وجهی قرمز متصل به یک میله فلزی رو از اون مکان حذف کنه که از مرکز سقف فرود آمده بود ، اما قادر به کندن آن نبود. حدود چهار متر پایین تر از نقطه از سنگ جواهر قرمز، فلز مجسمه برنزی با دو دست باز، ایستاده و در
حال استراحت بود که بر کف دستش یک کره کریستال با حدود چهار اینچ قطر قرار داشت. که با تعجب دید که ایندفعه به راحتی می توانست بلندش کند . به این ترتیب او جایزه خود را یافته بود و آن را تصرف کرد اما بخاطراحساس حضور نامرئی چیزی وبخصوص صدایی که احساس میکرد حالت هشدار دارد یکراست از آنجا بیرون رفت و هرگز برنگشت از طرفی او نگران بود که دولت گنجینه اش را ضبط کند و.. پس آن را از خودش دور نکرد و این داستان را تا سال ۱۹۷۵از همه پنهان نمود .

برای چه هدفی کره کریستال ایجاد شد؟

کره کریستال اصلی ( به اندازه یک توپ تنیس میباشد). در داخل حوزه سه تایی این اهرام که میشیم یکی در مقابل دیگری است. .برخی راه ورود به مراقبه و یا یک موج مغزی آلفا آگاهی، یا قادر به وضوح یک هرم چهارم هستند، که در پیش زمینه از سه تای دیگر است. برخی ادعا کرده اند در یک زاویه دیگر، با دیدن تصویر کم نور انگار یک تک چشم بزرگ نگران در آنها است!
جالب توجه است، هر زمان که کسی وارد حوزه کریستال ری براون شده است، ظهور مرموز وقایعی گزارش شده است: چراغ های فانتوم، احساس نفس باد گرم و سرد، احساس سوزن سوزن شدن بصورت انرژی، صدایی که شنیده میشه.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *