۰

اولین نقد های فیلم The Flash -فلش

اولین نقد های فیلم The Flash -فلش

نقد های فیلم The Flash

اولین نقد های فیلم The Flash -فلش

فیلم فلش در مراسم سینما کان اکران خصوصی شد که در پی آن نقد ها بسیار خوبی دریافت کرده و ما چندتا از این نقد ها را در این مقاله قرار دادیم

اریک دیویس:
این فیلم بی نظیره،هرچیزی که از فرنچایز ضعیف سابق رو به یاد دارید از ذهنتون حذفش کنید د فلش کل چیزیه که از یه فیلم ابرقهرمانی انتظار دارید و حتی بیشتر.این فیلم بی شک یکی از بهترین فیلم های ابرقهرمانیه داستان سرایی مبتکرانه،سکانس های اکشن معرکه و بازیگرانی عالی.در انتهای فیلم واقعا احساساتی شدم.

برندون دیویس:
لعنتی واقعا محشره،هم از جنبه بصری،هم از نظر مفهوم شدیدا خلاقانه کارشده.پویایی هردو بری آلن به خوبی شکل گرفته.احساسات فیلم شدیدا منو درگیر خودش کرده،غافلگیری های تاثیر گذار و خیلی چیزای دیگه.خیلی دوست دارم دوباره این فیلمو ببینم.

اسکات منتز:
فلش واقعا خوبه.این یکی از بهترین های دیسیه،ترکیب بی نقص از اکشن و طنزه.مطمئنا لحظات کمیابی رو برای فنای دیرینه دیسی رقم میزنه.ازرا میلر که عالیه و مایکل کیتون هنوز هم یه بتمن خوبه

استیون وینتراب:
فلش عالیه.درسته که ازرا میلر اشتباهات زیادی مرتکب شده اما الان،یعنی اینجا هرچیزی رو جبران کرده عاشق کیتون،اکشن طنز و احساسات فیلم شدم.اندی موسکیتی چیز واقعا منحصربفردی ساخته.

امبرتو گونزالس:
واقعا عالیه،جدا از فیلمای نولان،فلش بهترین فیلم دیسی توی این ۳۰ ساله اخیره

راب کیز :
الان این فیلمو دیدم،چیز هایی هست که باورش براتون سخته.توانایی های بیشتری از بری الن میبینیم.این فیلم یکی از بهترین اثار دیسیه و به خوبی یک پل انتقال بین dceu و dcu است.علاوه بر اون،این فان ترین فیلم دیسیه.

جنا بوش :
د فلش شدیدا عالیه،الان از نظر من معقول شد که وارنر چرا روی این یکی این همه پافشاری میکرد.مایکل کیتون اثر خاص سرآشپزه،اصلا متوجه نشدم که هنوز چقدر به یه بتمن کیتون نیاز دارم. چندتا لحظه درگیر احساسات اینجاست.ساشا کال واقعا خوبه و دوست دارم بیشتر اونو ببینم.

منبع:Deadline

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *