۰

اولین نمایش از فیلم The Nun 2 در مراسم CinemaCon

فیلم The Nun 2

اولین نمایش از فیلم The Nun 2 در مراسم CinemaCon

اولین تریلر از The Nun 2 نیز نشان داده شد که به گفته برخی می تواند ترسناک ترین فیلم در جهان Conjuring باشد .فیلمبرداری The Nun 2 در کلیسایی متروکه در فرانسه انجام شده.

تنها بر اساس فیلم، به نظر می رسد که دنباله از نظر دامنه بسیار بزرگتر از نسخه اصلی کورین هاردی باشد. اولین تصاویر گروهی از دختران را در حال انجام یک بازی شوم در کلیسایی در فرانسه نشان می داد. مجسمه ای زیر ملحفه ای وجود دارد که به نظر می رسد حرکت می کند، اما سرش را نمی بینند که می چرخد. کلیسا متروکه به نظر می‌رسد و تعدادی پنجره‌های شیشه‌ای رنگی و تیره تنها نور را فراهم می‌کنند. یکی از آنها می پرسد ما اینجا چه کار می کنیم؟ دختر دیگری پاسخ می دهد: «بازی کردن». “به این میگن Dey the Devil.”

در تلاش برای ترساندن دختر اصلی، دختران دیگر شروع به تمسخر او می کنند. یکی می گوید: «در زمان مناسب روز، خورشید با زاویه مناسب به شیشه برخورد می کند، و اگر با دقت تماشا کنید، شیطان دقیقاً به شما نگاه می کند. بازی‌ای که دارند بازی خطرناکی است و دختر دیگری می‌گوید: شایعه این است که اگر نگاه کنی شیطان به شکل یک بز هیولا ظاهر می‌شود. البته تصویری از یک بز در شیشه رنگی وجود دارد. چشمان بز ناگهان قرمز می شود و راهبه درست پشت سر اوست. دختر اصلی می دود اما در حالی که مجسمه شروع به حرکت می کند و در حالی که از وحشت فریاد می زند ملحفه به آرامی می افتد، همراه راهبه به دام افتاده است.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *