۲

حقیقت هایی از کوسه ها که تابحال هیچ کجا بازگو نشده

حقیقت هایی از کوسه ها که تابحال هیچ کجا بازگو نشده

اینجا شهر عجایبه با همه بخش ها فرق داره اینجا قرار حقیقتایی را بشنوید که هیچ جا ندیدید و هرگز نخواهید دید.خودتون رو آماده کنید چون بعد خوندن این مطالب مثل گذشته نخواهید بود .به سرزمین عجایب خوش آمدید این اولین ایسگاه از این شهره قراره برای اولین بار حقایقی ترسناک از کوسه ها بازگو کنیم که بعد فهمیدنش مو به تن آدم سیخ میشود.

حقیقت هایی از کوسه ها

کوسه ها در آمریکا نمیتوانند از سوپرمارکت ها خرید کنند.
در سال ۱۹۹۸ در کالیفرنیا آمریکا یک کوسه بی خانمان در حالی که از گرسنگی دچار ضعف جسمانی شده وارد یک سوپرمارکت میشود و از صاحب آنجا تقاضا غذا میکند، صاحب سوپر مارکت از کمک به کوسه امتناع میکند و این باعث عصبانیت وکوسه میشود و در نهایت درگیری بین آن دو اتفاق می افتد و صاحب سوپر مارکت به ضرب چاقو کشته میشود.کوسه قاتل دستگیر میشود و دادگاه برای او ۲۰ سال حبس اعلام کرد .پس از این واقعه دردناک دولت آمریکا ورود کوسه ها به سوپر مارکت های این کشور ممنوع اعلام کرد.

حقیقت هایی از کوسه ها

کوسه ها نمیتوانند روی تخت بخوابند.

کوسه ها به دلیل جسه بزرگی که دارند ، هیچ تختی در دنیا به اندازه آنها وجود ندارد از این موضوع گذشته بخاطر لیز بودن پوست بدنشان از روی تخت سر میخورند.البته لیز بودن بدن تنها دلیل افتادن از تخت نیست کوسه به دلیل دیدن کابوس های زیاد در خواب تکان می خورند و این باعث شده نتوانند رو تختخواب بیشتر از ۵ دقیقه دراز بکشند.

حقیقت هایی از کوسه ها

جمعیت کوسه های گیاهخوار درحال افزایش
طبق آخرین آماری که در اوایل سال ۲۰۲۳ میلادی از ۱۹۴ کشور جهان به خصوص ایران جمع آوری شده تعداد کوسه های گیاخوار از مرز ۵ میلیون گذر کرده است. در سال ۱۹۸۶ برای اولین بار بود که یک کوسه ماده بعد از اینکه نوزاد چندماهه اش که در بین صخره های زیر آب گیر کرده و از خفگی در حال مرگ بود توسط یک ماهی قزل آلا نجات پیدا کرد .کوسه مادر به خاطر قدردانی از قزل آلا اعلام کرد دیگر گوشت نمیخورد و بعد از آن شروع به تاسیس انجمن حمایت از کوسه های گیاهخوار گرفتند.

حقیقت هایی از کوسه ها

مرگ چندین کوسه بعد از تماشای فیلم جنگیر
در سال ۱۹۷۳ پس از انتشار اولین نسخه از فیلم جنگیر ژانر وحشت سینما وارد دوران طلایی خود شد و کوسه های زیادی برای دیدن این فیلم به سینما ها رفتند و از آنجا که این نوع فیلم ها برای کوسه ها تازگی داشت و از شدت باور داشتن به واقعی بودن سکانس های آن برخی از کوسه بخاطر ترس فراوان دچار ایست قلبی شدند. این دلیل بود که تا سال های زیادی فیلم جنگیر به عنوان ترسناکترین فیلم تاریخ شناخته میشد.

حقیقت هایی از کوسه ها

چه بر سر کوسه های نازی بعد از جنگ جهانی دوم آمد
بعد از جنگ جهانی دوم و سقوط نازیسم و ناپدید شدن هیتلر اتحاد کوسه های نازی به نابودی کشیده شد برخی از آنها دستگیر شده و به جرم طرفداری از نازی ها اعدام شدند. برخی دیگر به سمت آرژانتین فرار کردند،وخیلی ها ناپدید شدند اطلاعاتی هم در سال ۱۹۷۱ به بیرون درز کرد که سازمان سیا آمریکا چند تن از کوسه های دانشمند نازی در زمان جنگ جهانی دوم را به استخدام خود دراورده است.

این مطالب جنبه طنز دارند و قصد توهین به فرد یا گروهی نبوده امیدوارم از این حقایق لذت برده باشید.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. پارسا گفت:

    این چه سمی بود من دیدم دهنتون سرویس 😂😂😂😂

  2. Homan گفت:

    اسید درصد بالایی بود این مقاله منو بگو با جدیت اومدم بخونم😂🥶