۰

آموزش پیدا کردن کلیدهای Goat Pen در بازی Dead Island 2

آموزش پیدا کردن کلیدهای Goat Pen در بازی Dead Island 2

در بازی Dead Island 2، اغلب با اتاق‌های قفل‌شده یا گاوصندوق‌هایی مواجه می‌شوید که ممکن است بسیار آزاردهنده به نظر برسند. شما بدون کلید، تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که یک آنها را مانند ویترین مغازه نگاه کنید. یکی از اولین نمونه ها در خانه Goat Pen است، یک کرش پد برای گروهی از اتریمر ها، تولیدکنندگان محتوا، و شوخی های اینترنتی. آنها، کلیدهای اصلی Goat Pen را در جایی در خانه خود به جا گذاشته اند و با آنها، می توانید طرح سلاح جدیدی را در طرف دیگر یک در قفل شده بگیرید. در این مقاله آموزش پیدا کردن کلیدهای Goat Pen در بازی Dead Island 2 را برای شما قرار خواهیم داد.

به اندازه کافی عجیب، کلیدهای اصلی در اتاق قفل شده ای هستند که برای باز کردن آن به کلیدهای دیگری نیاز است. شما فقط زمانی می توانید آن را کشف کنید که مسیر دیگری را برای ورود به اتاق پیدا کنید. در واقع بیش از یک راه برای ورود به اتاق وجود دارد. در اینجا ما ساده ترین راه را به شما می گوییم.

هنگامی که در پشت خانه پر از ماشین های سوپراسپرت هستید، جایی که وقتی در Bel-Air در حال سفر به آن هستید به مسیر مشخص شده در تصویر زیر بروید. این مسیر شما را در طبقه دوم خانه قرار می دهد که مشرف به یک پاسیو پشت بام و موارد دیگر است.

آموزش پیدا کردن کلیدهای Goat Pen در بازی Dead Island 2

هنگامی که در این منطقه قرار گرفتید، به لبه پشت بام بروید، جایی که می توانید به طبقه پایین تر نگاه کنید که دارای چند پنجره بزرگ است. این پنجره ها در واقع به اتاق قفل شده می رسند، بنابراین پایین بیایید و وارد اتاق شوید. این کار بلافاصله زنگ هشداری را به صدا در می‌آورد که می‌توانید با زدن دستگاه از روی دیوار آن را غیرفعال کنید، اما انبوهی از زامبی‌ها همچنان به سمت شما می‌آیند، بنابراین بهترین سلاح‌های خود را بیرون بیاورید و به سمت آنها بروید.

آموزش پیدا کردن کلیدهای Goat Pen در بازی Dead Island 2

اتاق را تخلیه کنید و به سراغ طرحی بروید که در زیر مشخص شده است، که زمانی غیرقابل دسترس بود. همچنین کلیدهای باز کردن در را دقیقاً در کنار تختی که وارد شده اید، پیدا خواهید کرد، و به خودتان راه آسان تری برای بازگشت به خانه می دهید، که ممکن است بخواهید این کار را انجام دهید، همانطور که ذکر کردیم ، هر زمان که به منطقه ای بازگردید، آیتم ها دوباره تولید می شوند.

آموزش پیدا کردن کلیدهای Goat Pen در بازی Dead Island 2
برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *