۰

آموزش فست تراول در بازی Dead Island 2

آموزش فست تراول در بازی Dead Island 2

آموزش فست تراول در بازی Dead Island 2

دانستن نحوه فست تراول در بازی Dead Island 2 می‌تواند ساعت‌های زیادی را از زمان کل بازی شما کم کند، و اگرچه ممکن است دوست داشته باشید که یک بازی طولانی داشته باشید، اما بهتر است آن زمان را صرف انجام ماموریت‌های متعدد بازی و پیدا کردن لوت ها کنید؛ در ادامه با کنترل امجی همراه باشید.

پس از باز کردن قفل چند منطقه اول در داستان اصلی، می توانید با نزدیک شدن به هر یک از نقشه های قرمز رنگ لس آنجلس که در داخل خانه های امن می بینید، فست تراول کنید. در زیر می توانید یک اسکرین شات را به عنوان مثال مشاهده کنید، زیرا بازی هرگز این را به شما آموزسش نمیدهد.

آموزش فست تراول در بازی Dead Island 2

با فست تراول یا همان سفر سریع، می‌توانید به سرعت به هر خانه امنی که قبلاً بازدید کرده‌اید، بروید که یک نقشه سفر سریع نیز در داخل خود دارد. این بدان معنی است که برخی از مناطق بیش از یک نقشه خواهند داشت، زیرا برخی از مناطق بعدی مانند ساحل ونیز در واقع بسیار بزرگ هستند. به جای اینکه دنیای Hell-A را مانند یک تونل طولانی در نظر بگیرید که در آن باید با پای پیاده در منطقه به منطقه سفر کنید، می توانید به طور ساده ای به مناطق مختلف بروید تا کلکسیون ها  و لوت ها را پیدا کنید، ماموریت های جانبی را کامل کنید، یا شاید به جستجوی بیشتر بهترین سلاح های بازی بروید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *