۰

راهنمای Body Art در بازی Dead Island 2

راهنمای Body Art در بازی Dead Island 2

راهنمای Body Art در بازی Dead Island 2

ماموریت های فرعی بازی Dead Island 2 شما را با شخصیت های عجیب و غریب زیادی آشنا می کند. با این حال، تعداد کمی عجیب تر از فرانچسکا هستند. او یک هنرمند در بورلی هیلز است، اما در آخرالزمان زامبی ها، او با استفاده از مردگان به عنوان لوازم هنری استفاده می کند . در یک سری از پنج ماموریت، که مجموعاً Body Art نامیده می‌شوند، باید در ازای دریافت XP و سایر جوایز، اعضای بدن که به سختی پیدا می‌شود را به او بدهید. در این مقاله می‌توانید آیتم‌های Body Art را پیدا کنید، از جمله استخوان‌های بازو بزرگ، chthonic ichor، خارهای آلوده، بازوهای تیغه‌ای و قلب‌های جهش‌یافته.

اعضای بدن با استفاده از سیستم RNG ( به صورت رندوم ) اسپاون می شوند، به این معنی که به صورت تصادفی است و شما همیشه آیتم مورد نیاز خود را از دشمنی که شانس دراپ کردن آن را دارد دریافت نمی کنید. اما آنها همچنین منحصراً برای انواع خاصی از دشمن هستند، بنابراین اینها تنها هدف شما برای بدست آوردن قطعات مورد نیاز هستند. همچنین توجه داشته باشید که نوع دشمن جهش‌یافته، اگرچه تا زمانی که داستان را به پایان نرسانید در بازی دیده نمی‌شود و همچنان به سیستم RNG محدود می‌شود، ممکن است هر یک از موارد ذکر شده در زیر را حذف کند.

راهنمای Body Art در بازی Dead Island 2

Body Art: Heft – استخوان های بازو بزرگ

استخوان های بازو بزرگ را می توان در کراشر ها و انواع آنها یافت. اینها زامبی های غول پیکر غیرقابل چشم پوشی هستند که شبیه کشتی گیران حرفه ای مرده هستند.

Body Art: Moist – Chthonic ichor

Chthonic ichor یک آیتم انحصاری برای slobbers و انواع آنها است، زامبی‌های گنده  گوشتالو که شبیه bloater های Left 4 Dead هستند.

Body Art: Uproar – Infected spines

خارهای آلوده پس از کشتن اسکریمر ها و انواع آنها پیدا می شوند. این دشمنان ممکن است کاملاً شبیه سایر زامبی های معمولی به نظر برسند، اما شما آنها را با جیغ های کر کننده شان خواهید شناخت.

Body Art: Vigor – Blade arms

بازوهای تیغه ای، همانطور که ممکن است تا به حال فهمیده باشید، در بوچر ها ( قصاب ها ) یافت می شوند. پس از رسیدن به اسکله، این دشمنان چالش برانگیز در بازی ظاهر می شوند، بنابراین برای مدتی از حملات بی امان آنها در امان خواهید بود.

Body Art: Dread – Mutated hearts

جهش‌یافته‌ها که قرار است سخت‌ترین هیولا باشند که معمولاً در خیابان‌ها راه می‌روند. بعد از اینکه داستان اصلی را تمام کردید، شروع به برخورد با آنها خواهید کرد و آنها گاهی اوقات قسمت های ذکر شده را که در این راهنما می بینید، دراپ می کنند. اما شکست دادن آنها سخت تر از بقیه است، بنابراین بهتر است به سراغ هر نوع زامبی برای قسمت های خاص خودش بروید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *