۰

راهنمای پیدا کردن فیوز در بازی Dead Island 2

راهنمای پیدا کردن فیوز در بازی Dead Island 2

راهنمای پیدا کردن فیوز در بازی Dead Island 2

در Dead Island 2، زمان زیادی طول نمی کشد تا جهان را کشف کنید تا اینکه به طور جدی نیاز به فیوز پیدا کنید. این اقلام الکترونیکی مفید مانند کلیدها عمل می‌کنند و اگر بتوانید آنها را پیدا کنید و در جایی که باید آنها را قرار دهید، قفل‌های بزرگی از سلاح‌ها را باز می‌کنند. خوشبختانه، یافتن فیوزها یک روش قابل اعتماد و نسبتاً ساده دارد اما فقط زمانی آشان خواه بود که برای اولین بار آن را بفهمید. مانند فست تراول، بازی دقیقاً فیوزها را در اوایل به وضوح توضیح نمی دهد. با استفاده از راهنمای فیوزهای Dead Island 2 از اتلاف وقت خودداری کنید.

فیوزها همه چیزهایی هستند که بین شما و برخی از درهای قفل شده Dead Island 2 قرار دارند. برای یافتن فیوزها، از هر فروشنده ای در بازی دیدن کنید. آنها با یک علامت دلار روی قطب نما و نقشه شما مشخص می شوند و در بیشتر خانه های امن در طول بازی یافت می شوند.

قیمت فیوزها ۱۵۰۰ دلار است، مهم نیست که از چه کسی آنها را بخرید، و شما فقط می توانید تا سه عدد را حمل کنید. تا آنجا که ما می دانیم، هیچ راهی برای افزایش ظرفیت حمل فیوزها (یا داروها) وجود ندارد. بر خلاف بسیاری از اقلام، شما نمی توانید فیوز بسازید، بنابراین باید هر زمان که می توانید آنها را تهیه کنید. بارگیری کامل از سه فیوز تا آنجا که ممکن است به شما کمک می کند تا بسیاری از درهای فیوز را در اطراف LA باز کنید. در حالی که در اوایل، ۱۵۰۰ دلار پول زیادی است، اما در اواسط داستان این صرفاً پول جیبی است.

در داخل اتاق‌های قفل‌شده‌ای که با فیوز باز شده‌اند، لوازم فراوان، پول نقد، و بهترین از همه صندوقچه‌ای حاوی یک اسلحه پیدا خواهید کرد. اگرچه بیشتر اسلحه‌های بازی تصادفی هستند، اما سلاح‌های موجود در این جعبه‌های خاص، به نام Zomproof Slayer Hoards معمولاً ارزش و کیفیت بیشتری نسبت به آنچه که در جهان باز می‌بینید، هستند.

راهنمای پیدا کردن فیوز در بازی Dead Island 2

با این حال، توجه داشته باشید که این اتاق‌ها اغلب در تله‌های انفجاری قرار دارند، اگرچه زمانی که باشند کاملاً واضح است، زیرا سیم‌های سه‌گانه‌ای را می‌بینید که در جهات مختلف در سراسر اتاق حرکت می‌کنند. می‌توانید این سیم‌ها را از فاصله‌ای امن نابود کنید یا زامبی‌ها را در نزدیکی آن‌ها فریب دهید، سپس آن‌ها را به داخل تله‌ها بیندازید تا اتاق را برای شما خالی کنند.

چیزی که پس از رفع هرج و مرج باقی می‌ماند، اتاقی دوست‌داشتنی پر از لوت است، و تا زمانی که به خوبی فیوزها را در اختیار داشته باشید، تعداد زیادی از این اتاق‌ها برای باز کردن قفل در طول بازی وجود دارد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *