۰

آموزش Minecraft Legends – اول از همه چه کاری باید انجام دهید؟

آموزش Minecraft Legends

آموزش Minecraft Legends

Minecraft Legends، بازی سوم شخص RTS که در دنیای Minecraft اتفاق می‌افتد، بالاخره از راه رسید. Minecraft Legends به عنوان مقدمه ای برای بازی های استراتژیک، نسخه ساده تری از ژانر بازی را ارائه می دهد، شبیه به اینکه چگونه Minecraft Dungeons بازیکنان را به آرامی به سمت بازی های RPG اکشن Diablo مانند هدایت می کند. با این حال، هنگامی که چند ساعت وارد کمپین اصلی شوید، با هدف کلی شکست دادن Piglins، به جهان باز رها می شوید. در این مقاله چیزی است یاد خواهید گرفت که ابتدا باید در Minecraft Legends روی چه چیزی تمرکز کنید.

پس از نابودی پایگاه Night Beacon

پس از نابود کردن پایگاه Night Beacon، وارد چرخه منظم روز/شب Minecraft Legends خواهید شد، جایی که Piglins یا به یک دهکده حمله می‌کند یا هر شب پایگاهی را ارتقا می‌دهد. در طول روز می‌توانید آزادانه به کاوش، ارتقاء دهکده‌ها و حمله به پایگاه‌های Piglin بپردازید. اولویت اصلی باید قوی کردن قدرت دفاعی در هر دهکده باشد، در درجه اول ساختن دیوار و برپایی برج ها مهم است. خوشبختانه، هر روز به شما گفته می شود که Piglins کدام روستا را هدف قرار داده است، بنابراین لازم نیست نگران غافلگیر شدن باشید.

آموزش Minecraft Legends

آموزش Minecraft Legends

پس از راه‌اندازی سیستم‌های دفاعی مناسب، باید ساخت ساختمان‌های ارتقاء دائمی را در مرکز نقشه آغاز کنید. برای ساخت این ارتقاء به موادی از جمله Prismarine نیاز دارید که عمدتاً از تخریب پایگاه های دشمن به دست می آید. در مورد اینکه کدام ارتقا را باید ابتدا دریافت کنید، ارتقای Redstone، افزایش فضای موجودی، و افزایش ارتقاء اندازه ارتش، همگی گزینه‌های عالی برای شروع هستند. Redstone به طور خاص به شما اجازه می دهد تا توپ Redstone را بسازید که شکستن دیوارهای دشمن را بسیار آسان می کند. ارتقاء حذف Netherrack نیز عالی است، زیرا به شما امکان می دهد با پاکسازی منطقه برای ساخت، نیروهای خود را در نزدیکی پایگاه دشمن قرار دهید.

آزاد کردن اوباش

در حالی که می‌توانید گروه‌هایی مانند زامبی‌ها، خزنده‌ها و اسکلت‌ها را در دنیای باز پیدا کنید و آنها را به‌کار بگیرید، همچنین می‌توانید قفل توانایی ایجاد آنها را باز کنید. برای انجام این کار، باید چند روزی در کمپین خود منتظر بمانید. که تمام روستاهای اوباش در محاصره پیگلین قرار خواهند گرفت. شما باید به هر دهکده سفر کنید، در حالی که پیگلین‌ها را به عقب می رانید، گروه‌های اوباش روستا را آزاد کنید، قبل از اینکه پایگاهی را که در آن نزدیکی نصب شده است، خراب کنید.

این سازه ها شوخی نیستند، اما با توپ رداستون می توان کمی رد شدن از آنها را آسان تر کرد. در مورد ترتیب اولویت باید Creepers، Skeletons و در آخر زامبی ها باشد. Creepers برای از بین بردن سریع پورتال Nether یک پایگاه عالی هستند که باعث فروپاشی کل پایگاه می شود. برای اسپاون خزنده ها به زغال سنگ نیاز دارید، اما داشتن آنها برای از بین بردن پیگلین هایی که به اسکلت ها و زامبی ها حمله می کنند، کار شما را کمی آسان تر می کند.

آموزش Minecraft Legends

جنگ صلیبی پیگلین

از اینجا، می‌توانید پایگاه‌های Pigling را که در سراسر نقشه راه‌اندازی شده‌اند، حذف کنید. سه نوع پایگاه Piglin وجود دارد، Horde of the Hunt، Spore و Bastion که هر کدام تخصص های خاص خود را دارند. هیچ یک از این گروه ها قدرتمندتر از بقیه نیستند و در عوض سختی هر پایگاه با توجه به اندازه پایگاه تعیین می شود. روی نقشه، نمادهایی که base را نشان می‌دهند بزرگ‌تر یا کوچک‌تر هستند و درجه سختی هر base را نشان می‌دهند. اگر به یک پایگاه در جهان باز نزدیک شوید، اعلانی از سختی آن پایگاه خاص را روی صفحه نمایش خواهید دید که از یک تا چهار رتبه بندی شده است.

در این مرحله از بازی، شما باید بتوانید در هر دو پایه سطح یک و سطح دو قرار بگیرید. شما باید به هر ارتش پیگلین به صورت جداگانه حمله کنید، زیرا دیدگاه سوم شخص انجام چندین حمله را در یک زمان بسیار دشوار می کند. از اینجا، شما باید به ارتقاء ارتش خود ادامه دهید و قدرت حملات خود را در هنگام مقابله با ارتش Piglin افزایش دهید.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *