۰

معرفی فیلم هندی سه احمق ۳ Idiots

فیلم هندی سه احمق ۳ Idiots

ما را در اینستاگرام دنبال کنید :

🔥controlmgt@🔥

فیلم هندی سه احمق 3 Idiots

در این مقاله قصد داریم تا به فیلم هندی سه احمق ۳ Idiots؛ در ادامه با کنترل امجی همراه باشید.

۱- خلاصه داستان:

۳ احمق (۳ Idiots) فیلمی در سبک کمدی و درام به کارگردانی راجو هیرانی است که در سال ۲۰۰۹ منتشر شد. داستان این فیلم درباره سه دوست به نام‌های «رانچوداس» (راوان)، «فرحان» (راجو) و «سیلو» (شرمان) است که در دانشگاه مهندسی هند به تحصیل مشغول هستند. این سه دوست با یکدیگر برخورد می‌کنند و تصمیم می‌گیرند به دنبال رویاهایشان و در نهایت، رضایت خودشان از زندگی بروند.

فیلم «۳ احمق» با بازی آمیر خان و به همراه جذابیت و شوخ طبعی شرمان جوناید، تحسین بسیاری از منتقدان و مخاطبان را به دست آورده است. این فیلم به عنوان یکی از موفق‌ترین فیلم‌های بالیوود به شمار می‌رود و به عنوان یک فیلم کمدی معروف است.

۲- بازیگران، کارگردان، تهیه کننده:

کارگردانی این فیلم توسط راجکومار هیرانی انجام شده است. بازیگران اصلی این فیلم شامل آمیر خان، رتیش دشموخ، مدھوان، شرمن جوشی و کرینا کاپور می‌شوند. تهیه کنندگان فیلم شامل ویدھو وینود چوپرا، شیواسینی و پیمانی اند.

۳- موسیقی ساز:

موسیقی این فیلم توسط شانکر-احسان-لوی در نظر گرفته شده است.

فیلم هندی سه احمق 3 Idiots

۴- بودجه ساخت و میزان فروش:

بودجه ساخت این فیلم ۳۵۰ میلیون روپیه (حدود ۵ میلیون دلار) بوده است. این فیلم در سراسر جهان بسیار موفق بوده و مجموعه فروش جهانی آن بیش از ۴ بیلیون روپیه (حدود ۶۲ میلیون دلار) بوده است.

۵- نمرات فیلم و جوایز:

این فیلم دریافت نمرات بسیار بالایی از منتقدان و حتی مخاطبان داشته و در بسیاری از جشنواره ها و جوایز بین‌المللی شرکت کرده است. برخی از جوایز و افتخاراتی که این فیلم دریافت کرده است، شامل جایزه بهترین فیلم در جشنواره فیلم استوکهلم، جایزه بهترین فیلم در جشنواره فیلم دایره‌المعارف هند، جایزه بهترین بازیگر مرد در نشست سینمایی آسیا، جایزه بهترین فیلم در جشنواره فیلم اسرائیل، جایزه بهترین فیلم در جشنواره فیلم داکا و جایزه بهترین فیلم در جشنواره فیلم استوکهلم می‌شود.

  • IMDb: 8.6/10
  • Rotten Tomatoes: 100/100

۶- فکت های جالب درباره فیلم:

  • آمیر خان در نقش رانچو، پس از مدت‌ها دوباره با رتیش دشموخ (بازیگر سیلوری) در یک فیلم بازی کرده بود. آن‌ها قبلا در فیلم “آقای و آقایان خان” نیز با هم بازی کرده بودند.
  • مدت زمانی که آمیر خان برای یکی از صحنه‌ها از فیلم زومبا درس گرفته بود، به عنوان یکی از مشهورترین صحنه‌های فیلم شناخته شده است.
  • این فیلم یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های بالیوود است و به دلیل موضوعاتی که در آن مطرح شده است، توانسته است جایزه‌های بین‌المللی بسیاری را دریافت کند.
برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *