۰

چند حقیقت درباره بازی Bully که شاید ندانید.

چند حقیقت در بازی Bully که شاید ندانید.

بازی Bully

نام اولیه بازی قرار بود چیز دیگری باشد
در ابتدا قرار بود بازیBully با نام Canis Canem عرضه شود، عبارتی لاتین به معنای سگ، سگ را میخورد اما در اصل معنی چنین عبارت عجیبی در توصیف یک وضعیت رقابتی شدید است، جایی که مردم مایل به آسیب رساندن به یکدیگر هستند تا بتوانند مزیتی بیشتر یا برتری نسبت به یکدیگر بدست آورند. جالب است بدانید شعار آکادمی بولورث هم Canis anem می باشد.

بازی Bully

عنوانی که به دلیل نگرش خاصش به زورگویی مورد ستایش قرار گرفت.
برخلاف اسم گول زننده بازی هدف Bully رساندن پیامی در مخالفت با قلدری و زورگویی است این عنوان به نمایش هایی هرچند اغراق شده اما درست از آثار منفی قلدری می پردازد؛ همچنین جیمی هاپکینز شخصیت اصلی بازی با نوعی روحیه سرکشانه سعی بر جلوگیری این موضوع در مدرسه را می گیرد.

بازی Bully

آیا اتفاقات Bully در جهان GTA جریان دارد؟ اشارات غیرمستقیمی به یکسان بودن جهان های Bully و GTA دو عنوان و فرنچایز محبوب راکستار وجود دارد. رئالیتی شو “I’m Rich” نام یکی از برنامه های تلویزیونی Grand Theft Auto IV می باشد در یکی از اپیزود های این برنامه شهر بول ورث شهری که داستان Bully در آن اتفاق میافتد قابل مشاهده است.

بازی Bully

نکته جالب یکی از ساندترک های بازی

ساندترک “Welcome to Bullworth” الهامات و شباهت زیادی به تم فیلم ترسناک Suspiria محصول سال ۱۹۷۷ دارد. داستان این فیلم حول محور دانش آموزی آمریکایی است که به یک مدرسه آلمانی نقل مکان میکند و در آنجا متوجه چیزی شوم میشود این تئوری طرفداران در سال ۲۰۲۲ توسط شاون لی، سازنده ساندترک های بازی تایید شد.

بازی Bully

فصل های مختلف
اگرچه اکنون بسیاری از بازی های ویدئویی دارای سیستم آب و هوای پویا و فصل های مختلف هستند، اما Bully اینکار را در سال ۲۰۰۶ و در زمان نسل ششم کنسول ها انجام داده بود در عنوان جهان باز Bully با طی شدن روند داستانی هر چهار فصل بهار تابستان پاییز و زمستان سپری میشوند. تغییرات فصلی که حس و حال محیطی متفاوتی از تجربه این اثر به شما میدهند.

منبع:IGN

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *