۰

آموزش چالش Slippery Slide فورتنایت در سیزن ۲ چپتر ۴

آموزش چالش Slippery Slide فورتنایت در سیزن ۲ چپتر ۴

آموزش چالش Slippery Slide فورتنایت در سیزن 2 چپتر 4

آموزش چالش Slippery Slide فورتنایت در سیزن ۲ چپتر ۴

Fortnite رویداد Lantern Fest را با چند ماموریت جدید حفظ می کند، از جمله یکی از آنها که از شما می خواهد سه چالش پارکور را در جزیره Lantern Fest تکمیل کنید.با انجام دادن این چالش ها ۴۰۰۰۰ XP دریافت خواهید کرد.

می‌توانید چادر Parkour Paradise را که سه چالش پارکور را در خود جای داده است، در ضلع غربی جزیره، درست از کنار فروشگاه Slurp Juice بیابید.

آموزش چالش Slippery Slide فورتنایت در سیزن 2 چپتر 4

آموزش چالش Slippery Slide فورتنایت در سیزن ۲ چپتر ۴

Jungle Trip

در اینجا ابتدا باید از روی چند لاگ بپرید، که به نظر می‌رسد بازی تقریبا مصمم به غیرممکن کردن آن است زیرا Fortnite دقیقاً برای پلتفرم طراحی نشده است.

از طرف دیگر، از grapple gun در اینجا برای اتصال به ستون‌ها و چرخش در عرض استفاده کنید، رها کنید و وقتی تاب به بهترین ارتفاع خود نزدیک شد، آن را رها کنید و دوباره به هر یک وصل شوید. در پایان یک کمان به شما داده می شود که می توانید از آن برای شلیک به هدف جلوتر و پایان دادن به چالش استفاده کنید.

Sand is Lava

فوراً از روی چهار bowl بپرید و سپس روی چهار سکوی پرتاب بپرید. در سکوی بعدی، شروع به دویدن و از لبه ها بالا بروید، این روند را دوباره مستقیماً جلوتر تکرار کنید. با کمان به هدف متحرک شلیک کنید و به سکوی دیگری منتقل خواهید شد که باید به پایین نگاه کنید و همین کار را انجام دهید که یک بار دیگر شما را به جلو منتقل می کند. حالا از فرش های متحرک عبور کنید تا یک آیتم فالکون اسکاوت به شما داده شود.

از Falcon Scout خود استفاده کنید و از شکاف موجود در دیوار به یک پازل که در آن باید در صحیح را پیدا کنید پرواز کنید. ترتیب دربهای صحیح از چپ به راست به شرح زیر است:

اتاق اول – در ۱
اتاق دوم – در ۲
اتاق سوم – در ۲
اتاق چهارم – در ۴

در نهایت، Falcon Scout را به سمت هدف هدایت کنید تا به بخش نهایی چالش منتقل شوید. در اینجا، به سادگی از روی سکوهای متحرک بپرید، سپس به آرامی از چراغ ها بالا بروید.

Survive the Kitchen

وقتی شروع به کار کردید، به دنبال کابینت های باز در سمت چپ آشپزخانه بگردید و آنها را تا پیشخوان بالا ببرید. به سرعت از شعله های روی اجاق گاز رد شوید، سپس بین گیاهان متحرک تاب بخورید. با این حال، تشخیص ضربه در گیاهان بسیار ضعیف است، بنابراین ممکن است مشکلی ایجاد کنید و مجبور شوید این بخش را یکی دو بار قبل از عبور از آن دوباره راه اندازی کنید. پس از رسیدن به سینک، باید به اولین لیوان، سپس بخش مرکزی و سپس لیوان دوم بپرید.

پس از سینک، به سمت انتها بروید و با بالابر به سمت قفسه بالایی بروید. در اینجا، باید از چند دیوار نارنجی متحرک چا خالی بروید، بنابراین با عجله از کنار جعبه و سپس روی میز و قفسه عبور کنید. وقتی به آخرین مورد رسیدید، روی سکوی شناور بایستید تا دیوار نارنجی رنگ از کنار شما رد شود، سپس بلند شوید و به سمت چتر بپرید. از آنجا به آخرین بخش بپرید، جایی که باید بتوانید به راحتی از وسایل متحرک جاخالی دهید و وارد سوراخ مثلثی شوید تا چالش را تمام کنید.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *