۰

اتفاق عجیب و اسرارآمیز در جنگلهای سوئیس

اتفاق عجیب و اسرارآمیز

اتفاق عجیب و اسرارآمیز در جنگلهای سوئیس

بیش از ده سال است که افراد محلی در این جنگل ها گزارشی از وجود یک مرد عجیب می دهند که هر روز از یک مسیر مشخص می آید و می رود. آنها به او لقب “لوین” را داده اند و از او می ترسند. او حرف نمی زند و وقتی به کسی می رسد، فقط به او خیره می شود و سپس در سکوت به راه خود ادامه می دهد.

با وجود اینکه به نظر نمی رسد این مرد قصد آسیب رساندن به کسی را داشته باشد، اما بچه ها دیگر از بازی کردن در این جنگل می ترسند. بر اساس گفته های مقامات دولتی آن محل، امکان بیرون کردن این مرد از آن محل هم وجود ندارد چرا که مدرکی مبنی بر اینکه او کار اشتباهی انجام داده باشد وجود ندارد.

اتفاق عجیب و اسرارآمیز

اتفاق عجیب و اسرارآمیز در جنگلهای سوئیس

در یکی از روزها، لباس های او را در بین درختان پیدا می کنند که یادداشتی به همراه آن بوده و روی آن اینگونه نوشته است که: “من اینجا را ترک می کنم زیرا ریسک شکار دیو خیلی زیاد است.” همچنان راز این مرد اسرارآمیز سرپوشیده باقی مانده است. او کیست و چرا ماسک به صورت دارد و حرفی نمی زند؟ نظریه های زیادی در مورد او وجود دارد که ممکن است اختلال روانی داشته باشد و یا مشکلی جسمی دارد که صورت خود را پوشانده و نمی خواهد کسی او را ببیند. به هر حال تا وقتی به حرف نیاید و ماسک خود را برندارد، همچنان مرد رازآلود باقی خواهد ماند.

تنها تصویر موجود از این مرد را عکاسی گرفته است که معتقد است قد او به ۲ متر می رسد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *