۳۰ تا از بهترین انیمه های ۲۰۲۳ + عکس و توضیحات

ما را در اینستاگرام دنبال کنید:

🔥controlmgt@🔥

۳۰ تا از بهترین انیمه های ۲۰۲۳ + عکس و توضیحات

بهترین انیمه های 2023

بهترین انیمه های ۲۰۲۳

در دوره های گذشته انیمه فقط یک محتوای خاص بود که مورد علاقه تعداد انگشت شماری از افراد بود، با این حال، در این روزگار نه تنها توسط اکثر افراد تماشا می شود، بلکه در سراسر جهان ساخته و طرفداران بسیار زیادی را برای خود به دست آورده است و اکنون می توانید از طیف گسترده ای از عناوین انیمه در پلتفرم های مختلف مانند Netflix، Crunchyroll، Hulu و غیره لذت ببرید.

هر ساله صدها انیمه در ژاپن منتشر می شود و تقریباً همزمان در سراسر جهان توزیع می شود. اما برای کسانی که شاید کمی از دنیای انیمه ها دور باشند و شناخت کافی برای انتخاب آنها نداشته باشند؛ ما قصد داریم تا در این مقاله به معرفی ۳۰ تا از بهترین انیمه های ۲۰۲۳ بپردازیم و هر کدام از آنها را خلاصه و کوتاه بررسی کنیم تا بتوانید بیشتر با آنها آشنا شوید؛ با کنترل امجی همراه باشید.

Onimai: I’m Now Your Sister

بهترین انیمه های 2023 Onimai: I’m Now Your Sister!

بهترین انیمه های ۲۰۲۳

پخش از ابتدای سال ۲۰۲۳، Onimai: I’m Now Your Sister! یکی از بهترین انیمه های سال نامیده می شود. این اقتباس از مجموعه مانگای کمدی قطعه‌ای از زندگی Nekotofu است که از سال ۲۰۱۸ در ماهنامه کامیک رکس پخش می‌شود. این ژانر با TS (Transexual) ترکیب شده است که در آن جنسیت شخصیت اصلی تغییر می‌کند. سریال انیمه Onimai: I’m Now Your Sister! توسط Studio Bind ساخته شده است که برای Mushoku Tensei نیز مشهور است.

ماهیرو اویاما، یک Otaku NEET ( کسی که شغل یا کار خاصی ندارد ) است که با دارویی که خواهرش میهاری به او داده بود، تبدیل به یک دختر می شود. علاوه بر این، ماهیرو، که در ابتدا حدود ۲۰ سال داشت، به دختری در سن دبیرستان تبدیل می شود. این انیمه به صورت کمدی نشان می دهد که چگونه زندگی ماهیرو به شدت تغییر می کند زیرا او با هویت خود مبارزه می کند و تشویق می شود تا با دیگران از جمله دوست ماهیرو، کاید هوزوکی و خواهرش مومیجی تعامل کند.

پخش: از ژانویه ۲۰۲۳

Attack on Titan Final Season Part 3

Attack on Titan Final Season Part 3

Attack on Titan Final Season Part 3 آخرین قسمت از فصل چهارم برای پایان دادن به داستان بزرگ این سریال حماسی است که اعلام شده در سال ۲۰۲۳ پخش خواهد شد. نیمه اول فصل پایانی Attack on Titan قسمت ۳ از ۳ مارس ۲۰۲۳ شروع می شود. مجموعه اصلی مانگا نوشته Hajime Isayama انتشار خود را در سال ۲۰۰۹ آغاز کرد و در سال ۲۰۲۱ تکمیل شد.

در پارت ۲ فصل ۴ که چند وثت قبل پخش شد ما شاهد پیشروی ارن و تخریب زمین ها و کشتار دسته جمعی او بودیم که اکنون دوستان و افرادی که قبلا به او نزدیک لودند در تلاش هستند تا به هر قیمتی جلوی پیشروی او را بگیرند و او را شکست دهند. قسمت قبلی آن نیز که در ابتدای سال ۲۰۲۲ پخش شد که شامل ۱۲ قسمت بود. با پیشروی داستان، اسرار بیشتری درباره پس‌زمینه تایتان‌ها فاش می‌شود. بیایید ببینیم نتیجه سرنوشت ارن و چه اتفاقی برای جهان می افتد!

پخش: در نیم سال دوم ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۴

Spy x Family Season 2

Spy x Family، یکی از موفق‌ترین سریال‌های انیمه‌ای که در سال گذشته عرضه شد، در اوایل اکتبر سال ۲۰۲۳ بازمی‌گردد. مانگای جاری Tatsuya Endo توسط بسیاری از خوانندگان در Shonen Jump+ و دیگر دوستداران مانگا در سراسر جهان به خوبی مورد استقبال قرار گرفته است. Spy x Family فصل ۲ به دنبال جاسوس Loid Forger، قاتل ماهر همسر جعلی او، Yor و دختر بامزه او Anya است.

پخش: از اکتبر ۲۰۲۳

JoJo’s Bizarre Adventure: Stone Ocean

بهترین انیمه های 2023 JoJo’s Bizarre Adventure: Stone Ocean

JoJo’s Bizarre Adventure: Stone Ocean، جدیدترین قسمت از سری انیمیشن های مدرن و قابل توجه ماجراجویی دارک-فانتزی، همچنان به عنوان یک عنوان کلیدی در سال ۲۰۲۳ ادامه دارد. ۱۲ قسمت اول در دسامبر ۲۰۲۱ در نتفلیکس پخش شد. پس از آن ۱۲ قسمت دیگر در نتفلیکس در پاییز سال ۲۰۲۲ منتشر شد و با سی و هشتمین قسمت در دسامبر به اوج خود رسید. بخش آخر شامل قسمت ۲۵-۳۸ از ژانویه از تلویزیون شروع می شود.

قسمت پایانی Stone Ocean به دنبال جولین کوجو و یارانش است که به دنبال محل اختفای انریکو پوچی برای بازگرداندن پدرش جوتارو کوجو هستند.

پخش: از ژانویه ۲۰۲۳

Vinland Saga Season 2

بهترین انیمه های 2023 Vinland Saga Season 2

بهترین انیمه های ۲۰۲۳

برخی از انیمه های ژاپنی بنا به دلایلی در بین طرفداران خارجی محبوبیت بیشتری نسبت به ژاپنی ها دارند. Vinland Saga که اولین فصل از سری انیمیشن خود را در سال ۲۰۱۹ آغاز کرد، یکی از بهترین انیمه های مدرن برای بسیاری از دوستداران انیمه بین المللی است. ۲۴ قسمت در فصل قبل توسط استودیو Wit ساخته شده است و پس از آن Vinland Saga فصل ۲ از ژانویه ۲۰۲۳ شروع خواهد شد. فصل جدید توسط استودیوی انیمیشن Mappa تولید می شود که همچنین مسئولیت Jujutsu Kaisen، Attack of Titan The Final و فصل آخر Chainsaw Man را بر عهده دارد.

انیمه ماجراجویی حماسی کاراکتر تورفین، پسر بزرگترین جنگجو را دنبال می کند. او در جستجوی سرزمین فانتومی به نام وینلند، در فصل دوم با موضوع حماسه کفاره و نجات به دنبال معنای زندگی خود می گردد.

پخش: از ژانویه ۲۰۲۳

The Angel Next Door Spoils Me Rotten

بهترین انیمه های 2023 The Angel Next Door Spoils Me Rotten

The Angel Next Door Spoils Me Rotten در سال ۲۰۲۳ اقتباس خواهد شد که به عنوان یکی از ۱۰ رمان جذاب در سال ۲۰۲۲ معرفی شده است. مجموعه رمان توسط Saekisan نوشته شده و توسط Hanekoto تصویرگری شده است. اقتباس مانگا نیز از ابتدای سال ۲۰۲۲ منتشر شده است.

انیمه کمدی رمانتیک، بر پسر دبیرستانی آمنه فوجیمیا تمرکز دارد که به تنهایی زندگی می کند. داستان از آنجا شروع می شود که او با یک دختر به نام ماهیرو شینا آشنا می شود که در همسایگی او زندگی می کند.

پخش: از ژانویه ۲۰۲۳

Oyukiumi no Kaina - Kaina of the Great Snow Sea

بهترین انیمه های 2023 Oyukiumi no Kaina

Oyukiumi no Kaina، که به معنای Kaina of the Great Snow Sea است، یک انیمه کاملا جدید است که از ژانویه ۲۰۲۲ در بلوک +Ultra تلویزیون فوجی پخش می شود. این سریال بر اساس مجموعه مانگای اصلی نوشته شده توسط Tsutomu Nihei است که او نیز شناخته شده است. این انیمه علمی تخیلی به مناسبت چهلمین سال تاسیس Polygon Pictures ساخته شده و توسط هیرواکی آندو کارگردانی شده است که شاهکار اخیر او Ajin: Demi-Human است.

این انیمه در یک دنیای پسا آخرالزمانی است که در آن تنها تعداد انگشت شماری از مردم می توانند به دلیل گسترش دریای بزرگ برفی زنده بمانند. قهرمان داستان کاینا که بالای تنماکو زندگی می کند که از ریشه تا بالای درختان غول پیکر اوربیتال امتداد دارد، با دختری لیلیها که از زمین آمده است ملاقات می کند.

پخش: از ژانویه ۲۰۲۳

Tokyo Revengers Christmas Showdown Arc (Season 2)

بهترین انیمه های 2023 Tokyo Revengers Christmas Showdown Arc (Season 2)

Tokyo Revengers Christmas Showdown Arc فصل دوم داستان علمی تخیلی ژاپنی با مضمون یانکی است که قرار است در سال ۲۰۲۳ پخش شود. این فصل از مجموعه مانگای کن واکویی که از سال ۲۰۱۷ در مجله هفتگی شونن پخش می شود،پس از فصل اول که از ۲۴ قسمت در سال ۲۰۲۱ تشکیل شده است، اقتباس شده است.

پس از Bloody Halloween فصل اول، فصل بعدی وارد یک فاز داستانی جدید می شود. بیایید ببینیم چه اتفاقی برای تاکمیچی می افتد و چه کسی به تازگی به باند توکیو مانجی می پیوندد!

پخش: از ژانویه ۲۰۲۳

Record of Ragnarok II (Season 2)

بهترین انیمه های 2023 Record of Ragnarok II (Season 2)

بهترین انیمه های ۲۰۲۳

انیمه فانتزی اکشن Record of Ragnarok با فصل دوم خود با عنوان Record of Ragnarok II در سال ۲۰۲۳ پخش می شود. این انیمه برگرفته از مجموعه مانگای اصلی که از فصل اول ۲۰۱۷ سریال ماهانه کامیک Zenon پخش شد است. سریال توسط Graphinica ساخته شده است. فصل دوم فقط در نتفلیکس در سراسر جهان پخش می شود.

این سریال فوق العاده نبرد راگناروک بین ۱۳ انسان بزرگ تاریخ بشریت و ۱۳ خدای قدرتمند را به تصویر می کشد. Record of Ragnarok II بر روی شخصیت های جدیدی مانند Raiden Tameemon، Buddha، Jack the Ripper، Hercules، Shiva، Zerofuku تمرکز دارد.

پخش: از ژانویه ۲۰۲۳

Bungo Stray Dogs Season 4

Bungo Stray Dogs به عنوان یکی از موفق ترین سریال های انیمه پلیسی در دوران مدرن شناخته می شود که تعداد زیادی در سراسر جهان آن را دوست دارند. این فیلم به عنوان سریال مانگا توسط نویسنده کافکا آساگیری و تصویرگر سانگو هاروکاوا شروع شد و از سال ۲۰۱۲ در مجله ماهانه مانگا ژاپنی Young Ace پخش شد. این انیمه اقتباسی توسط Bones از سال ۲۰۱۶ ساخته شده است و فصل آخر و چهارم آن در راه است.

داستان از جایی شروع می شود که یک یتیم ۱۸ ساله به نام آتسوشی ناکاجیما درگیر آژانس کارآگاه مسلح می شود که متشکل از افرادی است که دارای قدرت های ماوراء طبیعی هستند. شخصیت های مختلفی با نام های غول های ادبی ژاپنی مانند Osamu Dazai و Doppo Kunikida در آنجا حضور دارند. آنها علیه برخی سازمان های جنایتکار از جمله مافیای بندر که توسط ریونوسکه آکوتاگاوا رهبری می شود، درگیری دارند.انیمه اکشن و رازآلود شامل حوادثی پر از تعلیق و صحنه های نبرد جذاب بین آنهاست. اعضای آژانس کارآگاه مسلح با حوادث جدی مربوط به دولت در مواجهه با سازمان های متخاصم در فصل ۴ برخورد می کنند.

پخش: از ژانویه ۲۰۲۳

In/Spectre Season 2

In/Spectre Season 2 یک انیمه مورد انتظار است که در سال ۲۰۲۳ منتشر شد. مانند فصل اول آن شامل ۱۲ قسمت پخش شده در سال ۲۰۲۰، فصل دوم عاشقانه مدرن و مجموعه انیمه های رازآلود بر اساس مجموعه رمانی با همین عنوان نوشته کیو شیرودایرا از سال ۲۰۱۱ ساخته شده است که از سال ۲۰۱۵ به صورت مجموعه ای مانگا نیز ساخته شده است.

فصل دوم نیز همانند فصل قبل توسط Brain’s Base تولید شده است. In/Spectre داستان یک دانشجو و قهرمان زن کوتوکو ایواناگا و دوستش کورو ساکوراگاوا را روایت می‌کند که با حوادث ماوراء طبیعی مقابله می‌کنند.

پخش: از ژانویه ۲۰۲۳

Spy Classroom

بهترین انیمه های ۲۰۲۳

کلاس جاسوسی یکی از موردانتظارترین مجموعه‌های انیمه جدید اقتباس‌شده از مجموعه‌های لایت‌نوول محبوب در سال ۲۰۲۳ است. این مجموعه بر اساس رمان لایت‌نوول با موضوع جاسوسی نوشته تاکماچی و تصویرگری توماری از سال ۲۰۲۰ ساخته شده است. برای اولین بار به یک سری مانگا توسط Kaname Seu از سال ۲۰۲۰ و اقتباس انیمه آن به تازگی توسط یک استودیوی انیمه ژاپنی Feel ساخته شده است.

«کلاس جاسوسی» در جهان پس از پایان بزرگترین جنگ جهانی در ۱۰ سال پیش اتفاق می‌افتد، جایی که جنگ سایه‌ای که جاسوسان پشت آن درگیر هستند هنوز ادامه دارد. داستان ماجراجویی یک سازمان جاسوسی مخفی به نام توموشیبی را معرفی می کند که شامل هشت دختر و رهبر جاسوس ماهر کلاوس است. اعضای توموشیبی ماموریت‌های غیرممکن را تحت جنگ اطلاعاتی توسط جاسوسان انجام می‌دهند و از اصول «مهم نیست چقدر دروغ نیاز است، مهم نیست، همه را فریب دهید»، پیروی می کنند .

پخش: از ژانویه ۲۰۲۳

Kubo Won’t Let Me Be Invisible

بهترین انیمه های ۲۰۲۳

مانگای عاشقانه و کمدی قابل توجه Kubo Won’t Let Me Be Invisible در سال ۲۰۲۳ اولین انیمه اقتباسی آن بود. پخش سریال آن در Weekly Young Jump از سال ۲۰۱۹ با استقبالی مدرن همراه شده است. طرفداران مانگای شیرین و خنده دار نوشته Nene Yukimori نیز از سال ۲۰۲۰ در پلتفرم انتشار مانگا آنلاین رو به رشد Shonen Jump+ پخش شده است. سری جدید انیمه توسط Pine Jam ساخته شده است که مسئول دیگر سریال های محبوب رام کام Gamers! بود.

Kubo Won’t Let Me Be Invisible بر زندگی مسالمت آمیز یک پسر دبیرستانی جونتا شیرایشی و همکلاسی اش ناگیسا کوبو تاکید دارد. جونتا همه جا و در حضور معلمان و همکلاسی ها بسیار ساکت است، با این حال، فقط ناگیسا به راحتی حضور او را احساس می کند. داستان مملو از قسمت‌های دل‌انگیز و برشی از زندگی با دو شخصیت بامزه و دوستان و خانواده‌هایشان است.

پخش: از ژانویه ۲۰۲۳

Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Swordsmith Village Arc (Season 3)

بهترین انیمه های 2023 Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Swordsmith Village Arc (Season 3)

Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Swordsmith Village Arc یکی از موردانتظارترین فصل های بعدی سریال ماجراجویی دارک-فانتزی فوق العاده موفق از زمان تایید تولید آن در ۲۲ فوریه بوده است. این فصل قرار است از آوریل ۲۰۲۳ پخش شود.

این فیلم توسط استودیوی مشهور Ufotable و همچنین فصل اول در سال ۲۰۱۹، انیمه فیلم Mugen Train در سال ۲۰۲۰ و فصل دوم Entertainment District Arc در سال ۲۰۲۱-۲۰۲۲ ساخته شده است. سری انیمه Demon Slayer برای مدتی ادامه خواهد داشت زیرا تعداد زیادی جلد وجود دارد که هنوز در مجموعه مانگا اقتباس نشده اند.

به دنبال قهرمان داستان تانجیرو کامادو و خواهر کوچکش نزوکو، Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Swordsmith Village Arc نبردهای قدرتمندتری بین شیاطین دوازده کیزوکی و شمشیرزنان هاشیرا را به تصویر می کشد. به طور خاص، فصل سوم بر روی میتسوری کانروجی،مویچیرو توکیتو، میست هاشیرا و لاو هاشیرا تمرکز دارد.

پخش: از آوریل ۲۰۲۳

Jujutsu Kaisen Season 2

بهترین انیمه های ۲۰۲۳

برای بسیاری از طرفداران انیمه در سراسر جهان، فصل دوم Jujutsu Kaisen فانتزی دارک، یک انیمه برجسته در سال ۲۰۲۳ است. پس از فصل اول متشکل از ۲۴ قسمت پخش شده در سال های ۲۰۲۰-۲۰۲۱ و انیمه پرطرفدار Jujutsu Kaisen 0. جدیدترین فصل که در پایان سال ۲۰۲۱ منتشر شد، دنباله ماجراجویی یوجی ایتادوری را ارائه می‌کند که شامل داستان گذشته گوجو و حادثه شیبویا است. مبارزات هیجان انگیزتر و درام های جذاب در قسمت آینده در انتظار شما هستند. مانگای اصلی نوشته Gege Akutami در Weekly Shonen Jump به آرامی اجرا می شود.

پخش: از جولای ۲۰۲۳

Bleach: Thousand-Year Blood War Part 2

بهترین انیمه های 2023 Bleach: Thousand-Year Blood War Part 2

بهترین انیمه های ۲۰۲۳

بسیاری از طرفداران از انتشار قسمت جدید مجموعه انیمیشن Bleach که با ۱۳ قسمت از اکتبر تا دسامبر ۲۰۲۲ پخش شد خوشحال شدند. قسمت دوم Bleach: Thousand-Year Blood War قرار در تابستان ۲۰۲۳ پخش شد که توسط استودیو Pierrot ساخته شده است. در فصل آخر جنگ خون هزار ساله وارد فاز داستانی جدیدی می شود. انتظار می رود که Bleach همچنان در مرکز توجه دوستداران انیمه جهانی باشد.

پخش: از جولای ۲۰۲۳

Mushoku Tensei Season 2

Mushoku Tensei که با نام Mushoku Tensei: Jobless Reincarnation نیز شناخته می شود، کاندیدای قوی برای بهترین انیمه در سال ۲۰۲۳ است. سری محبوب رمان نوشته Rifujin na Magonote و تصویرگری Shirotaka در سال ۲۰۱۴ شروع شد که در نوامبر ۲۰۲۲ تکمیل شد که اولین انیمه اقتباسی با ۲۳ قسمت در سال ۲۰۲۱ ساخته شد.

انیمه isekai و فانتزی با کیفیت ساخته شده توسط استودیو Bind مرد بیکار ۳۴ ساله ای را دنبال می کند که به عنوان پسر جوانی به نام Rudeus Greyrat در دنیای isekai تناسخ پیدا می کند. فصل قبل بر آغاز داستان بزرگ شدن او تمرکز دارد و فصل دوم جدید ماجراجویی او را دنبال می کند تا به دنبال پدر و مادر ناپدید شده اش پس از فاجعه کیهانی بگردد. علاوه بر شخصیت‌های فرعی اصلی موجود، شخصیت‌های جذاب‌تری نیز در فصل دوم موشوکو تنسی وجود دارند.

پخش: در سال ۲۰۲۳

Classroom of the Elite Season 3

بهترین انیمه های 2023 Classroom of the Elite Season 3

بهترین انیمه های ۲۰۲۳

در مارس ۲۰۲۲، تولید فصل‌های بعدی انیمه محبوب Classroom of the Elite بر اساس رمان اصلی آن که از سال ۲۰۱۵ منتشر شد اعلام شد. فصل اول اقتباسی با ۱۲ قسمت در سال ۲۰۱۷ بود.

فصل دوم قرار در جولای ۲۰۲۲ پخش شد و فصل سوم در سال ۲۰۲۳ کل قسمت First Year Arc و همچنین فصل اول را پوشش می‌دهد که با ۱۴ جلد اول سری رمان‌ها مطابقت دارد.

پخش: در سال ۲۰۲۳

Rurouni Kenshin

بهترین انیمه های 2023 Rurouni Kenshin

بهترین انیمه های ۲۰۲۳

انیمه کلاسیک معروف Rurouni Kenshin با تم سامورایی به عنوان یک مجموعه انیمیشن کاملاً جدید که اولین بار در دسامبر ۲۰۲۱ معرفی شد شناخته می شود. در Aniplex Online Fest در سپتامبر ۲۰۲۰ فاش شد که در سال ۲۰۲۳ با یک تریلر رسمی منتشر خواهد شد. سریال قبلی انیمه از سال ۱۹۹۶ تا ۱۹۹۸ پخش شد که شامل ۹۴ قسمت است که توسط Studio Gallop و Studio Deen ساخته شده است. نسخه جدید سری انیمیشن Rurouni Kenshin توسط Liden Films تولید شده است که قرار است انیمه های مورد انتظار دیگری مانند Tokyo Revengers: Christmas Showdown و Insomniacs After School را برای سال ۲۰۲۳ منتشر کند.

در آغاز دوره میجی (۱۸۶۸-۱۹۱۲)، ماجراجویی اکشن تاریخی تحت سلطه کنشین هیمورا، یک شمشیرزن افسانه ای است که به عنوان قدرتمندترین قاتل در اواخر دوره ادو شناخته می شد. او تصمیم می گیرد دیگر کسی را نکشد و در سفر در سراسر کشور به دنبال راهی برای زندگی مسالمت آمیز است. او شروع به برقراری رابطه با یک قهرمان به نام کائورو کامیا، یک یتیم با روحیه یاهیکو میوجین و یک مبارز پرشور سانوسوکه ساگارا می کند.

پخش: در سال ۲۰۲۳

Dr. Stone Season 3

دکتر استون به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های مانگا و انیمه‌های علمی-تخیلی ماجراجویی در روزهای مدرن، در وب‌سایت‌های مختلف انیمیشن آنلاین در سطح جهانی تماشا شده است. مجموعه مانگای اصلی آن با قسمت ۲۳۲ در مارس ۲۰۲۲ پس از پخش سریال در Weekly Shonen Jump به مدت پنج سال تکمیل شد. تاکنون ۲ فصل جاری و یک برنامه تلویزیونی ویژه با عنوان دکتر استون: ریوسوی در مجموعه انیمه وجود دارد و پس از آن فصل ۳ دکتر استون در سال ۲۰۲۳ منتشر شده است. فصل سوم با عنوان دکتر استون: دنیای جدید به دو قسمت تقسیم می شود که در حال پخش است.

فصل سوم داستان پس از Stone Wars دوم و ظهور شخصیت جدید ریوسوی نانامی را به تصویر می‌کشد. اگرچه سری مانگا به پایان بزرگ خود رسید، اما به نظر می رسد که سریال انیمه هنوز به پایان نرسیده است.

پخش: از آوریل ۲۰۲۳

KonoSuba: An Explosion on This Wonderful World!

داستان جدیدی از سری KonoSuba در بهار ۲۰۲۳ با عنوان KonoSuba: An Explosion on This Wonderful World!. قبلاً اعلام شده بود که فصل سوم آن در حال ساخت است. جدای از فصل سوم، یک سریال اسپین آف KonoSuba: An Explosion on This Wonderful World! همراه خواهد داشت. این برگرفته از رمان‌ با همین عنوان نوشته ناتسومه آکاتسوکی و تصویرگری کورونه میشیما در سال ۲۰۱۴ است. برخلاف فصل اول و دوم ساخته‌شده توسط استودیو دین، استودیوی دیگری مسئولیت تولید اسپین‌آف و فصل سوم را بر عهده دارد.

داستان گذشته دختر جوانی را روایت می کند که در آرزوی قدرتمندترین طلسم انفجار است. همانطور که می دانید، او مگومین است، اولین شخصیت اصلی که در داستان اصلی KonoSuba به حزب کازوما پیوست. این حماسه مگومین همچنین بر YunYun، دیگر Arch Wizard از Crimson Magic Clan تمرکز می کند.

پخش: از آوریل ۲۰۲۳

Mashle

مانگای موفق هفتگی Shonen Jump که شهرت خوبی از بین خوانندگان بین المللی به دست آورده است، آماده ساخت انیمه های اقتباسی آنها هستند. Mashle یکی از سریال های مورد انتظار است که در سال ۲۰۲۳ پخش می شود. این سریال در دسته بندی فانتزی و ماجراجویی قرار گرفته و از سال ۲۰۲۰ در پرفروش ترین مجله مانگا و توسط Hajime Komoto نوشته شده است. اقتباس توسط A-1 Pictures ساخته شده است.

Mashle در دنیایی است که همه از جادو استفاده می کنند و هر کسی کهدر جادو بهتر باشد به حساب خواهد آمد. این انیمه بر روی پسر جوانی به نام Mash Burnedead متمرکز است که به هیچ وجه توانایی استفاده از جادو را ندارد اما برای مدت طولانی عضله ای قوی ساخته و قدرتش را بهبود بخشیده است. او با ثبت نام در آکادمی سحر و جادو ایستون، که در آن بسیاری از دانش آموزان نخبه جادویی ثبت نام می کنند، تنها با قدرت عضلانی خود، دنیایی را که تحت سلطه جادو است به چالش می کشد.

پخش: از آوریل ۲۰۲۳

Ranking of Kings: Treasure Chest of Courage (Season 2)

بهترین انیمه های 2023 Ranking of Kings: Treasure Chest of Courage (Season 2)

خوشبختانه، انیمه فانتزی موفق مورد علاقه کودکان و بزرگسالان در سال ۲۰۲۳ به عنوان فصل دوم با عنوان Ranking of Kings: Treasure Chest of Courage پخش می شود. رتبه بندی پادشاهان با پخش ۲۳ قسمت در سال های ۲۰۲۱-۲۰۲۲ شروع شد که از مجموعه مانگای سوسوکه توکا که از سال ۲۰۱۷ در Manga Hack پخش شد، اقتباس شده بود.

انیمه Ranking of Kings سیستم رتبه بندی سلسله مراتبی را معرفی می کند که در آن پادشاهان جهان به ترتیب قدرت و رفاه رتبه بندی می شوند. بوجی، قهرمان داستان و اولین شاهزاده پادشاهی Bosse، رویای تبدیل شدن به پادشاه شماره یک در جهان را دارد، اگرچه چالش های زیادی برای غلبه بر آن دارد: او ناشنوا و کوچکتر از حد معمول به دنیا آمد در حالی که والدینش غول پیکر هستند. Ranking of Kings: Treasure Chest of Courage داستانی ناشناخته با مضمون شجاعت را روایت می کند که بر شاهزاده شجاع بوجی، دوست سایه او Kage و سایر افراد اطرافشان تمرکز دارد.

پخش: از آوریل ۲۰۲۳

The Duke of Death and His Maid Season 2

بهترین انیمه های 2023 The Duke of Death and His Maid Season 2

سریال محبوب کمدی عاشقانه انیمه The Duke of Death and His Maid در سال ۲۰۲۳ بازمی گردد. از زمانی که فصل اول آن با ۱۲ قسمت در سال ۲۰۲ پخش شد، نظرات مثبت زیادی از طرفداران انیمه دریافت کرد. مجموعه مانگای اصلی نوشته Koharu Inoue به تازگی پس از پخش سریالی در Sunday Webry به مدت پنج سال با شهرت خود در ماه مه ۲۰۲۲ تکمیل شد. فصل دوم جدید نیز همانند فصل قبل توسط J.C.Staff ساخته شده است.

قسمت‌های بعدی با تمرکز بر قهرمان داستان دوک، خدمتکارش آلیس لندروت و خانواده و دوستانش است که با رمانتیک و فانتزی آمیخته شده‌اند.

پخش: از جولای ۲۰۲۳

In Another World with My Smartphone Season 2

بهترین انیمه های 2023 In Another World with My Smartphone Season 2

In Another World with My Smartphone یک انیمه Naro-kei است که با isekai و ماجراجویی ترکیب شده است. این داستان برگرفته از رمان با همین عنوان است که از سال ۲۰۱۳ توسط نویسنده پاتورا فویوهارا در پلتفرم انتشارات آنلاین ایجاد شده توسط کاربر Shosetsuka ni Naro آغاز شده است، که مجموعه رمان های فیزیکی آن با تصویرگر Eiji Usatsuka از سال ۲۰۱۵ منتشر شده است. فصل اول مجموعه انیمیشن ساخته شده توسط Production Reed در سال ۲۰۱۷ پخش شد و پس از آن فصل دوم توسط J.C.Staff در بهار ۲۰۲۳ ساخته شد.

In Another World with My Smartphone درباره یک دانش آموز ۱۵ ساله دبیرستانی Touya Mochizuki است که توسط خدا به دنیایی خیالی منتقل می شود. او زندگی دوم خود را در آنجا با گوشی هوشمندی که از دنیای واقعی آورده شده است و قدرت های جادویی نامحدودی که هر هفت عنصر جادویی را کنترل می کنند، آغاز می کند. او علاوه بر اولین همراهانش، دوقلوهای Silhoueska، به سراسر جهان سفر می کند و چندین شخصیت را به مهمانی خود اضافه می کند.

پخش: از آوریل ۲۰۲۳

The Apothecary Diaries

The Apothecary Diaries، یکی از امیدوارکننده‌ترین سریال‌های بر اساس رمان در حال حاضر است که در سال ۲۰۲۳ به صورت انیمه منتشر می شود. مجموعه رمان ناتسو هیوگا که سری سازی خود را در شوستسوکا نی نارو در سال ۲۰۱۱ آغاز کرد، از سال ۲۰۱۷ به صورت اقتباسی مانگا ساخته شد. و سرانجام اقتباس انیمه ۲۰۲۳ از سری رمان در راه است. تولید انیمه به طور مشترک توسط Toho Animation Studio و OLM انجام می شود.

داستان در یک امپراتوری خیالی به سبک چینی که به عنوان رمز و راز، فانتزی و عاشقانه طبقه بندی می شود، در مورد مائومائو، دختر جوانی است که ربوده شده و به عنوان یک دختر خدمتکار به یک قصر امپراتوری فروخته می شود. او دانش عمیقی در مورد داروها به ویژه سموم دارد و پس از حل معمای بیماری ناتوان کننده شاهزاده، توجه خواجه زیبای جینشی را به خود جلب می کند که به او اجازه می دهد موارد مختلف را حل کند.

پخش: در سال ۲۰۲۳

Undead Unluck

مجموعه جدیدی از انیمه اقتباس شده از مانگای محبوب که در مشهورترین مجله مانگای ژاپنی Weekly Shonen Jump اقتباس شده است، اخیراً بسیاری از طرفداران انیمه در هر فصل از آن لذت زیادی می برند. Undead Unluck یکی از انیمه های امیدوارکننده ای است که در سال ۲۰۲۳ پخش شد و بر اساس مانگای یوشیفومی توزوکا منتشر شد که از ژانویه ۲۰۲۰ منتشر شد. اولین انیمه اقتباسی از Undead Unluck است که همچنین توسط دیوید ساخته شده است. مانند Fire Force و JoJo’s Bizarre Adventure: Golden Wind.

Undead Unluck بر ترکیب منحصر به فرد یک دختر بسیار بدشانس فوکو ایزومو و یک مرد جاودانه وحشی اندی تمرکز می کند. او یک منکر است که دارای یک توانایی ماوراء طبیعی به نام Unluck است که برای هر کسی که او را لمس کند بدشانسی می آورد. پدر و مادرش و افراد زیادی به دلیل توانایی او جان خود را از دست دادند. از طرف دیگر، توانایی اندی به عنوان یک نگاتور به نام Undead شناخته می شود که با ظرفیت فوق العاده ای که برای بهبودی دارد به نامیرایی او پی می برد. این انیمه خارق العاده ماجراجویی اکشن هیجان انگیز آنها را با کمدی دنبال می کند.

پخش: در سال ۲۰۲۳

Frieren: Beyond Journey’s End

بهترین انیمه های 2023 Frieren: Beyond Journey’s End

بسیاری از طرفداران مانگا مشتاقانه منتظر اقتباس انیمه ای از مانگا ماجراجویی فانتزی دراماتیک Frieren: Beyond Journey’s End هستند که در سپتامبر ۲۰۲۲ معرفی شد. مانگای ژاپنی از زمانی که پخش آن در سال ۲۰۲۰ آغاز شد که توسط کانهیتو یامادا نوشته شده و توسط تسوکاسا آبه تصویر شده است. این مجموعه انیمه قرار است در پاییز ۲۰۲۳ پخش شود.

این انیمه از این نظر منحصر به فرد است که داستانی را پس از پیروزی قهرمان بر پادشاه شیطان متمرکز می کند، در حالی که بسیاری از سریال های ماجراجویی دیگر داستان بزرگ شدن یک قهرمان را تا زمانی که شیطان را شکست می دهد، توصیف می کنند. یک دختر به نام جن فریرن، که بیش از ۱۰۰۰ سال زندگی کرده است، پس از اینکه قهرمان هیمل، جنگجوی کوتوله آیزن و کشیش هیتر، پادشاه شیطان را شکست داد، ماجراجویی یک دهه خود را به پایان می رساند. داستان دوباره زمانی شروع می شود که او ۵۰ سال بعد با حزب ملاقات می کند.

پخش: پاییز ۲۰۲۳

Pluto

انیمیشنی که تمام دنیا منتظر آن بودند در شرف تولد است. پلوتون، مجموعه مانگای نائوکی اوراساوا بر اساس The Greatest Robot on Earth، بخشی از Astro Boy اوسامو تزوکا، قرار است در سال ۲۰۲۳ به طور انحصاری در نتفلیکس پخش شود. سریال اصلی مانگا توسط نائوکی اوراساوا نوشته شده است، که او همچنین برای Monster و Century Boys مشهور است.. این استودیو توسط M2 Studio ساخته شده است، یک استودیوی انیمه که توسط Masao Maruyama تأسیس شده است، که استودیوهای معروف دیگری Madhouse و Mappa را نیز ایجاد کرده است.

این مجموعه اکشن علمی تخیلی که در آینده نزدیک اتفاق می‌افتد، جایی که روبات‌ها با انسان‌ها همزیستی می‌کنند، Gesicht، یک ربات کارآگاه، و Atom، یک ربات پسر را دنبال می‌کند که معمای یک سری قتل‌های عجیب را دنبال می‌کنند.

پخش: در سال ۲۰۲۳

Insomniacs After School

بهترین انیمه های 2023 Insomniacs After School

بهترین انیمه های ۲۰۲۳

افراد بیشتری در سراسر جهان اخیراً به انیمه‌های ژاپنی با مضمون مدرسه علاقه‌مند شده‌اند و تعداد زیادی سریال‌های باکیفیت برش از زندگی و کمدی رمانتیک در سال ۲۰۲۳ در انتظار آنها هستند. Insomniacs After School مجموعه مانگای اوجیرو با همین عنوان که از سال ۲۰۱۹ در Weekly Big Comic Spirits منتشر می شود، اولین انیمه اقتباسی توسط Liden Films در سال ۲۰۲۳ ساخته شده است.

فیلم Insomniacs After School در دبیرستانی در Nanao، Ishikawa، داستان دو پسر و دختر را روایت می کند. داستان از زمانی شروع می شود که آنها در حین آماده سازی جشنواره مدرسه با یکدیگر ملاقات می کنند.

پخش: از آوریل ۲۰۲۳

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. پارسا گفت:

    دمتتون گرم لیست خوبیه

  2. hamed گفت:

    یکی از کامل ترین لیست ها بود دمتون گرم

    1. اوتاکو گفت:

      برید ایو فیلم همه انیمه ها اونجا هست

  3. hana گفت:

    من منتظر قسمت اخرای اتک ان تایتانم

  4. علی گفت:

    حداقل نصفش چرند بود و جز بهترین ها نیست و برخی عناوین که واقعا جز بهترین ها هستند مثل chainsaw man توی لیست نبود. در کل احتمالا نظرم منتشر نمیشه ولی بدونید که لیست مزخرفی بود

    1. علی گفت:

      اره دقیقا مثلا جوجوتسو کایزن خیلییییی فیلم خوبی هست یا اتک تایتان ها

      1. .. گفت:

        انیمه هستن فیلم نیستن

    2. آترین گفت:

      هر کسی یه سلیقه ای داره با سلیقه من متناسب بود ولی احتمالا شما دوست نداشتید

    3. سلام علی گفت:

      خب تینارو دیگه همهمیشناسن. بزار انیمه هایی رو بگن که کمتر کسی میسناسه

  5. ایلیا گفت:

    لیست نسبتا خوبیه

  6. نت گفت:

    سولو لولینگ؟؟؟؟

  7. سبحان سپاهی گفت:

    راستی پس ظهور قهرمان سپر کو اگه کسی ندیده بره ببینه

  8. IMAN گفت:

    واقعا جای NieR: Automata ver 1.1a توی این لیست خالیه، اونم باید می‌بود

  9. سعید گفت:

    انیمه مرد یک مشتی چی اون نیس چرا

    1. مصطفی گفت:

      چون‌امسال نمیاد

  10. اوتاکو گفت:

    پس oshi no ko کو الان توی اینیستا در از عکس‌اش خیلی محبوب و قشنگ پیشنهاد می کنم ببینید ۳ تا قسمتش اومده

  11. ناروتو گفت:

    لیست خیلی خوبی بو ولی انیمه هاش کم بود

  12. گدرت مند🗿 گفت:

    بروبچ موشوکو تنسی فصل سه کی میاد؟🗿
    انیمه ایچیه اگه ندیدی ببین خداس

  13. ذببت گفت:

    انیمه دروازه اشتاینز یکی از بهترین انیمه هاس ولی بهش اشاره ای نشده

    1. جک گفت:

      اگه همه انیمه هارو بزارن این سایت هیچ وقت تمام نمیشه هی نگین این انیمه نیومده اون انیمه نیومده خودتون اسمشونو میدونین پس برین نگاه کنین وحالشو ببرین

  14. Amiro گفت:

    اقا Hells Paradise چی پس؟ :/