۱

بهترین انیمه های درحال پخش ۲۰۲۲

بهترین انیمه های درحال پخش ۲۰۲۲

بهترین انیمه های درحال پخش 2022

موضوعات جاسوسی، ابرقهرمانی، و بازی‌های با ریسک بالا تنها بخشی از مواردی هستند که می‌توانید در این فصل انیمه بهاری انتظار داشته باشید. فصل جدیدی پر از انیمه برای تماشا در بهار وجود دارد، مانند سریال مورد انتظار SPY x Family، سریال خنده دار Love After World Domination و جدیدترین اثر Production I.G. انیمه ورزشی به نام Aoashi. ما همچنین شاهد بازگشت یک انیمه ابرقهرمانی ۱۰ ساله با Tiger & Bunny 2 هستیم. این سریال ها در شبکه های Crunchyroll، Hulu، و Netflix منتشر می شوند. در ادامه قصد داریم تا به معرفی ۱۰ مورد از بهترین انیمه های درحال پخش ۲۰۲۲ بپردازیم و آنها را بررسی کنیم؛ با کنترل امجی همراه باشید.

Tiger & Bunny 2 (Netflix)

بهترین انیمه های درحال پخش 2022

کمی بیش از ۱۰ سال از انتشار فصل ۱ Tiger & Bunnyمی گذرد و بالاخره ما با فصل ۲ آشنا شدیم. Tiger & Bunny شرکای ابرقهرمانی کوتتسو و بارنابی را دنبال می کند که به عنوان Wild Tiger و Bunny نیز شناخته می شوند.

این دو در دنیایی شریک هستند که در آن ابرقهرمانان توسط شرکت‌ها حمایت مالی می‌شوند و برای پادشاهی قهرمانان در Hero TV رقابت می‌کنند، نمایشی که فعالیت‌های ابرقهرمانی را به‌طور زنده دنبال می‌کند. حتی پس از یک دهه، بازیگران اصلی در کنار چهره‌ها و صداهای جدید بازگشته‌اند. جالب است که ببینیم فصل ۲ پس از سال ها حضور ابرقهرمانان در رسانه های اصلی چه چیزی را ارائه می دهد. فصل دوم Tiger & Bunny هم اکنون در نتفلیکس در دسترس است.

Aoashi (Crunchyroll, VRV)

بهترین انیمه های درحال پخش 2022

به دنبال یک انیمه ورزشی جدید در این فصل هستید؟ با Aoashi، یک انیمه جدید فوتبال، آشنا شوید. این انیمه Aoashi را دنبال می‌کند، بهترین بازیکن تیم دبیرستان‌اش که یک بار در زندگی فرصتی را از یک غریبه پس از از دست دادن یک تورنمنت و شانس او برای ورود به یک دبیرستان خوب برای فوتبال دریافت می‌کند. احتمالاً به این فکر می کنید که «باز هم یک انیمه فوتبالی دیگر؟!» اما Aoashi ممکن است با توجه به استودیو سازنده آن یعنی Production I.G شما را شگفت زده کند. اگر نمی دانید، Production I.G. روی هایکیو و Kuroko’s Basketball که انیمه های ورزشی قوی هستند هم کار کرده است!

BIRDIE WING: Golf Girls' Story (Crunchyroll, VRV)

بهترین انیمه های درحال پخش 2022

صحبت از انیمه ورزشی شد، ما در این فصل در Birdie Wing -Golf Girls’ Story- یک انیمه سرگرم کننده دیگر داریم. سال‌ها از ساخت انیمه‌ای درباره گلف می‌گذرد، و آن‌ها واقعاً آن را در این انیمیشن اصلی از Bandai Namco Pictures دنبال کردند. این سریال Eve را دنبال می‌کند، یک گلف‌باز که یاد گرفت در این ورزش خوب باشد تا از شرط‌بندی درآمد کسب کند. Eve حتی برای ضربه خاص خود خود نامی دارد، که باید به شما نشان دهد که چقدر این انیمه ورزشی می تواند خنده دار باشد. اکنون می‌توانید Birdie Wing: Golf Girls’ Story را در Crunchyroll و VRV ببینید.

Tomodachi Game (Crunchyroll, VRV)

بهترین انیمه های درحال پخش 2022

بهترین انیمه های درحال پخش ۲۰۲۲

اگر شما هم از طرفداران سریال Squid Game هستید، این انیمه ممکن است برای شما جالب باشد، زیرا حول گروهی از دوستان می چرخد که باید برای پرداخت بدهی های هنگفتی که همگی به طور مرموزی به دست آورده اند، بازی کنند. حتی یک شخصیت کارتونی کودک ترسناک وجود دارد که به عنوان MC این سری بازی های عجیب ظاهر می شود. هنوز خیلی زود است که بگوییم خطرات در این انیمه روانشناختی بیشتر از Squid Game خواهد شد یا خیر، زیرا باید دید که آیا این گروه از دوستان واقعا می توانند به یکدیگر اعتماد کنند یا خیر.

Kaguya-sama: Love Is War (Crunchyroll, VRV, Funimation)

بهترین انیمه های درحال پخش 2022

Kaguya-sama: Love is War برای فصل ۳ بازمی گردد! این انیمه پرطرفدار کاگویا و میوکی را در این نبرد غرور و تکبر دنبال می‌کند. درست است! آن‌ها به اندازه‌ای مغرور هستند که نمی‌توانند احساسات خود را نسبت به یکدیگر اعتراف کنند، بنابراین تمام تلاش خود را می‌کنند تا اول دیگری را وادار به اعتراف کنند. در کنار این دو، نفر سوم عجیب و غریب به نام چیکا قرار دارد که سریال را به سطح دیگری از شادی می رساند.

Love After World Domination (Crunchyroll, VRV)

بهترین انیمه های درحال پخش 2022

آیا شما از طرفداران سری Power Rangers یا Super Sentai هستید؟ خوب این دقیقاً اینطور نیست، اما هنوز هم ممکن است از Love After World Domination لذت ببرید. این سریال به دنبال فودو، که نقش Red Ranger را دارد و دسومی، یکی از رهبران یک سازمان شیطانی است. این دو با وجود اینکه دشمنان قسم خورده هستند، شروع به ملاقات با یکدیگر می کنند. این رابطه با ادامه مبارزه بین خیر و شر به موقعیت های ناخوشایندی منجر می شود.

SPY x FAMILY (Crunchyroll, VRV, Hulu)

بهترین انیمه های درحال پخش 2022

بهترین انیمه های درحال پخش ۲۰۲۲

انیمه مورد انتظار SPY x Family بالاخره آمد! این سریال مامور Twilight  یا لوید را در ماموریت خود دنبال می کند تا از طریق مدرسه پسرشان به یک هدف خاص نزدیک شود. تنها مشکل این است که لوید به یک فرزند برای ثبت نام در همان مدرسه و یک همسر برای نقش مادر نیاز دارد. اینجاست که با تله پات، آنیا، و قاتل، یور آشنا می شویم. به نظر می رسد بین این سه نفر و زندگی مخفیانه و توانایی های آنها فضای زیادی برای شیطنت های جاسوسی وجود دارد. این سریال تا کنون سرگرم کننده بوده است، و فقط باید با پیشرفت فصل هیجان انگیزتر شود.

Thermae Romae Novae (Netflix)

بهترین انیمه های درحال پخش 2022

اولین نمایش Thermae Romae Novae در ایالات متحده تنها چند روز مانده به شروع رسمی فصل بهار بود، اما ما این انیمیشن سرگرم کننده را در اینجا نیز قرار خواهیم داد. این سریال درباره لوسیوس، معمار رومی باستان است که به یک بلوک خلاقانه برخورد می کند. هنگامی که او در یک آبگرم رومی شرکت می کند، به طرز جادویی به یک حمام مدرن ژاپنی منتقل می شود. همانطور که می توانید تصور کنید، لوسیوس از شیوه های ساده و در عین حال پیشرفته حمام کردن شگفت زده می شود و زمانی که خود را به دوره زمانی خود می بیند از این ایده ها استفاده می کند. Thermae Romae Novae یک سریال منحصر به فرد و سرگرم کننده است که اگر در هر قسمت به اندازه کافی دقت کنید ، حاوی اطلاعات آموزشی در مورد آنسن ها یا اسپاهای ژاپنی است.

Shikimori’s Not Just a Cutie (Crunchyroll, VRV)

بهترین انیمه های درحال پخش 2022

به نظر می رسد بهار فصل عشق است، زیرا ما یک سریال دیگر به نام Shikimori’s Not Just a Cutie داریم که ارزش بررسی را دارد. این سریال شیکاموری و ایزومی، دانش‌آموزان دبیرستانی را دنبال می‌کند که از قبل با یکدیگر دوست هستند. ایزومی به بد شانسی شانسی وحشتناکی معروف است، بنابراین شیکاموری همیشه از او محافظت کرده است. هر زمان که او این اقدامات محافظتی را انجام می دهد، شیکاموری تبدیل به آدم بدی می شود که مردم نمی توانند او را تحسین کنند. Shikimori’s Not Just a Cutie اکنون در Crunchyroll و VRV در دسترس است.

The Rising of the Shield Hero S2 (Crunchyroll, VRV, Funimation, Hulu)

بهترین انیمه های درحال پخش 2022

انیمه The Rising of the Shield Hero با فصل ۲ بازگشته است! این سریال ناوفومی را دنبال می کند که به عنوان یکی از چهار قهرمانی که وظیفه جلوگیری از یک فاجعه به دنیایی دیگر احضار شدند. قهرمان Shield بودن با اثرات منفی همراه بود که در نهایت او را به مسیری تاریک سوق داد. اکنون که دنیا کمی جا افتاده است، جالب است که ببینیم فصل ۲ چه چیزی را ارائه می دهد و Naofumi این بار کمی پشتیبانی بیشتری دارد. فصل دوم Rising of the Shield Hero اکنون در Crunchyroll، VRV، Funimation و Hulu در دسترس است.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. اسفندیار گفت:

    از تمام انیمه ها فقط قهرمان سپر خوبه خدایی