۰

نقشه چپتر ۱ فورتنایت برای Creative 2 بازسازی شده است

نقشه چپتر ۱ فورتنایت برای Creative 2

نقشه چپتر 1 فورتنایت برای Creative 2

به افتخار Epic که مود Creative 2.0 را معرفی کرد، یک استودیوی مستقل تصمیم گرفت همزمان با نمایش ابزارهای جدید، نقشه چپتر ۱ فورتنایت برای Creative 2 را بازسازی کند.

ما می‌توانیم به لطف حساب توییتر Atlas Creative ببینیم که چگونه این نقشه ساخته شده است. پس از شروع تریلر، عکس‌های سریعی از مکان‌های نمادین مانند Tilted Towers و Greasy Grove به ما نشان داده می‌شود. همانطور که ادامه می‌یابد، نگاه بهتری به نحوه ایجاد همه اینها در هنگام استفاده از ویرایشگر Unreal Fortnite (UEFN) داده می‌شود، و سپس مونتاژی از پروژه‌های خلاقانه دیگر Fortnite ساخته شده توسط Atlas Creative که از شهرهای سایبرپانک‌مانند به نقشه های الهام گرفته از داستان اسباب بازی است.

در حالی که نقشه هنوز در بازی منتشر نشده است، می‌توانید با حساب توییتر پروژه، @AtlasOGBR دنبال کنید. تیم می گوید نقشه در حال حاضر در مرحله انتشار است، بنابراین یک کد کریتیو باید به زودی در دسترس باشد.

UEFN در ۲۲ مارس ۲۰۲۳ راه اندازی شد. این یک برنامه رایگان است که همه می توانند در فروشگاه Epic Games از آن استفاده کنند. با UEFN، می‌توانید نقشه یا حالت‌هایی ایجاد کنید و مستقیماً به حالت Fortnite Creative ارسال کنید.

همچنین لازم به ذکر است که این اولین بار نیست که شخصی تصمیم می گیرد نقشه اصلی را بازسازی کند. در سال ۲۰۲۱، The Boy Dilly، خالق محتوای Fortnite، ساختن نقشه سیزن ۲ چپتر ۱ را به عهده گرفت، اما تفاوت قابل توجه بین این سرگرمی و جدیدترین آن این بود که این نقشه با Creative 1.0 ساخته شده است.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *