۰

نحوه دسترسی به بتای Counter Strike 2

دسترسی به بتای Counter Strike 2

دسترسی به بتای Counter Strike 2

دسترسی به بتای Counter Strike 2

Counter-Strike 2 به طور رسمی توسط Valve معرفی شده است و برای طرفدارانی که به اندازه کافی خوش شانس هستند که معیارهای خاصی را رعایت کنند، می توانند این هفته به نسخه آزمایشی بازی بپیوندند که Valve از آن به عنوان یک آزمایش محدود یاد می کند. این اولین قسمت از بازی هنوز تاریخ مشخصی برای مدت زمان ماندگاری ندارد، اما طبق پرسش‌های متداول Valve، بازیکنان می‌توانند از تمام تزئینات اسلحه‌ها، استیکرها و سایر آیتم‌های موجودی CS:GO خود استفاده کنند. اگرچه تغییر اقلام اینونتوری در بازی مجاز نخواهد بود.

نحوه دسترسی به بتای Counter Strike 2

برای آزمایش محدود، Valve می‌گوید که تعدادی از عواملی که توسط تیم توسعه Counter-Strike 2 مهم تلقی می‌شوند، بر روی افرادی که وارد پیش‌نمایش اولیه دنباله می‌شوند، تأثیر می‌گذارند. زمان بازی اخیر شما در سرورهای رسمی Valve، ضریب اعتماد، و وضعیت حساب Steam نقش مهمی در تعیین اینکه آیا شما انتخاب خواهید شد یا خیر، ایفا می کنند، و در صورت انتخاب شدن، یک اعلان در منوی اصلی بازی دریافت خواهید کرد.

بازیکنان بیشتری به مرور زمان به آزمون اضافه می‌شوند، بنابراین اگر برای دور اول دعوت‌ها واجد شرایط نیستید، مرتباً در منوی اصلی CS:GO دوباره بررسی کنید تا ببینید آیا دعوتنامه دریافت کرده‌اید یا خیر.

هنگامی که دعوت خود را دریافت کردید، “ENROLL” را انتخاب کنید و دانلود خود را شروع کنید. پس از اتمام دانلود، گزینه “Limited Test” را برای بازی انتخاب کنید.

برای دور اول، Valve می‌گوید که Deathmatch و Unranked Competitive matchmaking روی نقشه Dust2 ارائه خواهند شد و نسخه‌های آزمایشی محدود آینده حالت‌ها، نقشه‌ها و ویژگی‌های دیگر بازی را ارائه خواهند داد. امتیازات تجربه کسب شده در تعداد محدود تست به CS:GO منتقل می‌شود و Valve می‌گوید که بازیکنان می‌توانند در مورد تجربه‌شان ویدیو پخش کنند و بسازند.

انتظار می رود که Counter-Strike 2 در تابستان ۲۰۲۳ عرضه شود و به عنوان یک ارتقاء رایگان به CS:GO در دسترس خواهد بود. با افشای رسمی بازی، Valve جزئیات فنی بیشتری را در مورد دنباله نشان داد، از جمله نارنجک‌های دودی واقعی، نرخ تیک تکامل‌یافته و نقشه‌های اصلاح‌شده که به طور کامل از ابتدا با استفاده از ابزارهای جدید Source 2 و ویژگی‌های رندر بازسازی شده‌اند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *