۰

رتبه بندی اسکین های پتل پس سیزن ۲ چپتر ۴ فورتنایت

اسکین های پتل پس سیزن ۲ چپتر ۴ فورتنایت

اسکین های پتل پس سیزن 2 چپتر 4 فورتنایت

اسکین های پتل پس سیزن ۲ چپتر ۴ فورتنایت

پس از یک فصل طولانی زمستانی، سیزن ۲ چپتر ۴ فورتنایت آمده است تا جزیره را با گوشه‌ای از نقشه جدید الهام گرفته از ژاپن، مجموعه‌ای از تغییرات جدید گیم‌پلی و یک سلاح کاتانا جدید به‌طور چشمگیری تکان دهد. شاید این بهترین بتل پس در تاریخ بازی نیز باشد که با اسکین مورد انتظار Eren Jaeger از Attack on Titan ارائه می شود.

این ستایش کوچکی نیست، با توجه به کیفیت بالای بتل پس چپتر ۳، به غیر از بتل پس سیزن ۱ که به تازگی به پایان رسیده است. این بتل پس واقعا سطح بالایی دارد و مجموعه‌ای بی‌سابقه از افراد عجیب و غریب، موجودات و افراد جالب را ارائه می‌کند.

حالا بیایید این پوسته ها را رتبه بندی کنیم.

۸. Stray

اسکین های پتل پس سیزن 2 چپتر 4 فورتنایت

ریمیکس اسکین Drift این فصل هیچ ایرادی ندارد، اما او برای گروهی از اسکین ها که بسیار عجیب و غریب هستند، کمی بیش از حد مرتب و تمیز است. با این حال، لاغری او وقتی ماسکش را می پوشد کمی حال و هوای وحشتناک به او می دهد، بنابراین استری به خوبی می تواند اسکینی باشد که در طول زمان محبوب شود.

۷. Renzo the Destroyer

اسکین های پتل پس سیزن 2 چپتر 4 فورتنایت

این اسکین الت کلاسیک قبافه ترمیناتورها را دارد که در واقعا جذاب است. اما یک مشکل بزرگ دارد و آن این است که حالت چهره او بسیار خشک و بی تحرک است و تنها موهای او است که نمای خاصی به او می دهد. او همچنان هم اسکین جذاب و زیبایی است ، اما برای آنهایی که روی این جزئیات حساس هستند ممکن است کمی سرد و بی روح به نظر برسد.

۶. Imani

اسکین های پتل پس سیزن 2 چپتر 4 فورتنایت

Imani فرد عادی در بتل پس این سزن است، و از آنجایی که این لیست مملو از افراد عجیب و غریب است، او به نوعی یکی از افراد گروه است. به‌عنوان بخشی از این بتل پس، او کمی گم است ولی ما زمانی که وسواس‌هایمان را نسبت به تاندر و امپراس میزوکی از بین ببریم، به مرور زمان بیشتر از او قدردانی خواهیم کرد.

۵. Eren Jaeger

اسکین های پتل پس سیزن 2 چپتر 4 فورتنایت

در حالی که شخصیت اصلی حمله به تایتان ذاتاً به اندازه گوکو یا ناروتو خنده دار نیست، حمله به تایتان آنقدر جدی است که استفاده از این اسکین در پارتی رویال به همان اندازه که در بتل رویال خواهد بود، لذت بخش خواهد بود. هرچه شخصیت صمیمانه تر و جدی تر باشد، همکاری Fortnite بهتر است. به همین دلیل است که Darth Vader احتمالاً همیشه بامزه‌ترین بازیکن Fortnite خواهد بود.

۴. Highwire

اسکین های پتل پس سیزن 2 چپتر 4 فورتنایت

این اسکین ترکیبی هارلی کوین و زن گربه‌ای مطمئناً در میان افراد مورد استقبال قرار خواهد گرفت. اما همچنین این یک طراحی شخصیت عالی است.

۳. Mizuki

اسکین های پتل پس سیزن 2 چپتر 4 فورتنایت

ما کاملاً مطمئن نیستیم که چرا میزوکی در بتل پس این سیزن فورتنایت در تایر ۱۰۰ است ، برخلاف باس Ageless Champion در فصل گذشته، ما واقعاً چیزی در مورد او یا نقش او در این بازی نمی دانیم. او استایلی بسیار جدی دارد و برای زمان هایی که قصد نابود کردن تمام بازیکنان را دارد بسیار مناسب است.

۲. Thunder

اسکین های پتل پس سیزن 2 چپتر 4 فورتنایت

با توجه به اینکه فورتنایت چند اسکین حیوانی دارد، صراحتا عجیب است که افراد مارمولکی بیشتری در بازی وجود ندارند. این اولین بار در سال‌های اخیر است و او ارزش انتظار را داشت. در هر بتل پس دیگری که فورتنایت تا به حال داشته است، تاندر بهترین پوسته است، به خصوص با هر سه استایل او که می توانید قفل آن را باز کنید.

۱. Mystica

اسکین های پتل پس سیزن 2 چپتر 4 فورتنایت

اما Mystica کامل تر است. او، شاید، بزرگ‌ترین آدم عجیبی است که Fortnite تا به حال شناخته است. این اسکینی است که ما حتی نمی توانیم آن را درک کنیم، مهم نیست چقدر به آن خیره می شویم. و ما زمان زیادی را صرف خیره شدن به آن کرده ایم. افرادی که پس از پایان سیزن ۲ چپتر ۴ این اسکین را کشف کنند، وقتی متوجه شوند که هرگز نمی توانند او را داشته باشند، گریه خواهند کرد.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *