۰

بازی Persona 5 : The Phantom X برای موبایل معرفی شد

بازی Persona 5 : The Phantom X برای موبایل

بازی Persona 5 : The Phantom X برای موبایل

بازی Persona 5 : The Phantom X برای موبایل

ناشر Perfect World و توسعه دهنده Black Wings، Persona 5: The Phantom X را برای iOS و اندروید معرفی کردند. یک بازی رایگان با خریدهای درون برنامه ای، تست های بازی برای اسپین آف جدید Persona 5 از ۲۹ مارس در چین آغاز می شود.

سبک و گیم پلی Phantom X دقیقاً مشابه بازی Persona 5 است، اما تجربه کاربری این بازی برای گیمرهای موبایلی طراحی شده است. Atlus بر توسعه بازی نظارت دارد.

Persona 5: The Phantom X گروه جدیدی از Phantom Thieves را دنبال می‌کند و بر موضوع «میل» تمرکز دارد. مانند Persona 5، قهرمان داستان The Phantom X می تواند در طول روز مدرسه در کلاس ها شرکت کند و فعالیت هایی مانند تماشای فیلم و بازی بیسبال انجام دهد. پس از مدرسه، دزدان فانتوم جدید می توانند به متاورس و کاخ ها نفوذ کنند.

یک تریلر کاملاً جدید از گیم پلی منتشر شد که شامل آهنگ لین به نام “Life Will Change” از Persona 5 است که توسط Shigenori Soejima از Atlus طراحی شده است . دو دزد فانتوم زن نیز وجود دارند که به نظر می‌رسد یکی از آنها تیر کمان و دیگری تفنگ دارد.

در حالی که طلسم Persona 5 گربه سیاه مورگانا بود، طلسم حیوانی Phantom X جغدی است که از دو تونفا به عنوان سلاح انتخابی خود استفاده می کند. همچنین برخی از شخصیت‌های آشنا، مانند ایگور، و همچنین چیزی که به نظر می‌رسد یک مهماندار کاملاً جدید در Velvet Room است، وجود دارد.

از بسیاری جهات، اساساً شبیه به بازی اصلی است، اما با تعداد انگشت شماری از شخصیت های جدید.

هنوز تاریخ انتشار بازی The Persona 5: Phantom X اعلام نشده است. Atlus هیچ پروژه بزرگی را در سال جاری به جز Etrian Odyssey Origins Collection اعلام نکرده است و Project Re: Fantasy هنوز در حال توسعه است.

Persona 5 اولین بار در سال ۲۰۱۷ در آمریکای شمالی منتشر شد و تحسین گسترده و نسل جدیدی از طرفداران را به دست آورد. Persona 3 Portable، Persona 4 Golden و Persona 5 Royal به تازگی بر روی پلتفرم‌های مدرن منتشر شده‌اند، بنابراین طرفداران مشتاق هستند بدانند چه چیزی در آینده برای این سری خواهد بود.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *