۰

۵ تا از بهترین بازی های شبیه Persona

۵ تا از بهترین بازی های شبیه Persona

بازی های شبیه Persona

ما در این لیست قصد داریم تا ۵ تا از بهترین بازی های شبیه Persona را به شما معرفی کنیم ، که اگر شما هم طرفدار این بازی JPRG هستید ، بتوانید بازی های شبیه به آن را نیز تجریه کنید و از آنها لذت ببرید :

Dragon Quest XI

بازی های شبیه Persona

در ابتدا ، Dragon Quest XI جدیدترین ورودی در سری گسترده JRPG است که توسط Square Enix ایجاد شده است و شما را در نقش  جوانی قرار می دهد که متوجه می شود او به دست آورنده قدرت یک قهرمان افسانه ای باستانی است.

مشابه Persona 5 ، قهرمان خود را در حال کشف سرزمین های عجیب جدید با تیمی از ماجراجویان به منظور کشف اسرار گذشته خود می بینند.

Dragon Quest XI اصلاحات متعددی در مبارزات این سری ایجاد می کند که منجر به تجربه ای ساده تر می شود که یادگیری آن آسان است ، اما تسلط بر آن دشوار است.

در نهایت ، درست مانند Persona ، این بازی دارای ماموریت های جانبی ، مینی گیم ها و سایر محتواها است که بسته به نحوه بازی شما ، حدود ۱۰۰ ساعت گیم پلی یا بیشتر دارد.

Fire Emblem: Three Houses

بازی های شبیه Persona

در حالی که Fire Emblem در درجه اول یک فرنچایز دستی نینتندو است ، این سری با جدیدترین ورودی اش به ریشه کنسول خود بازگشته است ، Fire Emblem: Three Houses برای نینتندو سوییچ منتشر می شود.

در آن ، شما نقش یک استاد را در یک آکادمی معتبر متعلق به یکی از سه جناح: عقاب سیاه ، شیرهای آبی و گوزن طلایی بر عهده می گیرید.

مانند Persona ، سه خانه بین نبردها و یک شبیه ساز اجتماعی پویا جابجا می شود که باعث می شود شما فعالیت های تحصیلی و جلسات آموزشی دانش آموزان خود را مدیریت کنید.

این بازی شما را تشویق می کند تا دانش آموزان خود را با ارائه راه های زیادی برای تعامل در داخل و خارج از میدان جنگ آشنا کنید.

The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel

Legend of Heroes: Trails of Cold Steel اولین ورودی در سه گانه جدید سری RPG است که ابتدا در ژاپن برای PS3 و Vita قبل از ورود به غرب در سال ۲۰۲۰ منتشر شد.

در آن ، بازیکنان به عنوان یک دانشجوی جدید در یک آکادمی نظامی معتبر انتخاب می شوند که در آن باید زمان خود را برای شرکت در فعالیتهای مختلف اجتماعی و دانشگاهی مدیریت کنند.
مانند Persona ، ایجاد روابط با همسالان به شخصیت شما اجازه می دهد تا توانایی های رزمی جدیدی را باز کند که می تواند به سرعت جریان جنگ ها را تغییر دهد.

سری Trails همچنین در مورد ساخت جهان و توسعه شخصیت در مقایسه با RPG های دیگر ، کار بزرگی انجام می دهد ، جزئیاتی که طرفداران Persona می توانند از آن قدردانی کنند.

Yakuza: Like a Dragon

بازی های شبیه Persona

Yakuza: Like a Dragon شهرت این سری را برای شخصیت های بزرگتر آن ادامه می دهد و تمایل دارد به موضوعات ممنوعه ای سرگرم کننده ای  بپردازد که اکثر بازی ها جرات پرداختن به آن را ندارند.

در آن ، شما در نقش ایچیبان کاسوگا ، یکی از اعضای یاکوزا را بازی می کنید که پس از خیانت رئیس سابقش ، تلاش می کند قهرمان شود.

گیم پلی بازی از مبارزه سنتی ضرب و شتم که در اکثر بازی های Yakuza یافت می شود تا مبارزه های نوبتی با مکانیک های RPG و یک سیستم پارتی شبیه به بازی Persona است ، متفاوت است.

در طول داستان ، کسوگا با گروهی از شخصیت های عجیب و غریب از هر قشری زندگی روبرو می شود که اغلب او را به مأموریت های عجیب و غریب تر می فرستند.

Final Fantasy XV

بازی های شبیه Persona

Final Fantasy XV از ساختار سنتی قسمت های قبلی فاصله می گیرد ، ساختاری که بر مکانیک های رزمی action-RPG تأکید دارد.

این داستان در Eos ، یک دنیای فانتزی بر اساس واقعیت ما اتفاق می افتد ، و شما را مجبور می کند در نقش جوانی که در تلاش برای بازیابی یک کریستال جادویی پس از سرقت آن است ، بازی کنید.

بازی مانند Persona ، به شما پاداش می دهد که با دوستان خود به روش های مختلف ارتباط برقرار کنید، از جمله باز کردن قفل پرک  های جدید در هنگام نبرد.

شما می توانید با معاشرت با دوستان خود هنگام گردش در جهان باز ، سرخ کردن مارشمالو روی آتش و موارد دیگر ، رابطه خود را افزایش دهید.

بازی های شبیه Persona بازی های شبیه Persona بازی های شبیه Persona بازی های شبیه Persona بازی های شبیه Persona بازی های شبیه Persona

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *