۰

مشخصات OnePlus Buds Pro 2 لو رفت

مشخصات OnePlus Buds Pro 2

OnePlus در حال کار بر روی هدفون‌های بی‌سیم رده بالا است. OnePlus Buds Pro در آگوست سال گذشته معرفی شد، بنابراین احتمالاً به زودی شاهد ظهور جانشینان آن خواهیم بود.

امروز برخی از مشخصات OnePlus Buds Pro 2 توسط یک منبع معمولاً قابل اعتماد فاش شده است. ادعا می شود که آنها از درایورهای صوتی دوگانه در هر باد استفاده می کنند، یکی ۱۱ میلی متری و دیگری ۶ میلی متری، به روشی مشابه Enco X2 Oppo است. آنها همچنین از کدک LHDC 4.0 با وضوح بالا و همچنین صدای فضایی پشتیبانی می کنند.

مشخصات OnePlus Buds Pro 2

حذف نویز فعال ظاهرا تا ۴۵ دسی بل افزایش می یابد و بر اساس سطوح نویز فعلی در محیط اطراف شما تطبیق می یابد. هر هدفون دارای سه میکروفون برای افزایش کیفیت صدا در هنگام تماس است.

با روشن بودن ANC، ظاهراً می‌توان انتظار داشت که OnePlus Buds Pro 2 تا ۶ ساعت با شارژ و ۲۲ ساعت با کیس دوام بیاورد. اگر ANC را خاموش کنید، این اعداد به ترتیب به ۹ ساعت و ۳۸ ساعت می رسند.

این کیس از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند، در حالی که با شارژ ده دقیقه‌ای آن می‌توانید ۳ ساعت استفاده کنید. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به پشتیبانی از پیر سریع گوگل و بلوتوث ۵.۲ اشاره کرد. بادز دارای استاندارد IP55 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب خواهند بود. OnePlus Buds Pro 2 در رنگ های سفید، مشکی و سبز عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *