۰

گوشی OnePlus 10T با Snapdragon 8+ Gen 1 معرفی شد

گوشی OnePlus 10T

وان پلاس از قدرتمندترین محصول خود یعنی گوشی OnePlus 10T  (وان پلاس ۱۰ تی) رونمایی کرد. OEM استراتژی انتشار خود را برای امسال تغییر داد و گوشی هوشمند غیر پرو را در نیمه دوم عرضه خواهد کرد. البته، برای دستیابی به قیمت پایین تر، باید برخی از مشخصات را اصلاح می کرد، اما ۱۰T در واقع در جنبه های خاصی از ۱۰ Pro شکست می دهد.

گوشی OnePlus 10T

نمایشگر همچنان OLED با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۱۲ پیکسل است و از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و عمق رنگ ۱۰ بیتی پشتیبانی می کند که با استاندارد HDR10+ مطابقت دارد. قطر آن ۶.۷ اینچ است (درست مانند ۱۰ Pro) اما به جای LTPO2 پیشرفته تر، به پنل OLED استاندارد رضایت می دهد.

گوشی OnePlus 10T

یکی از دو ارتقاء نسبت به ۱۰ پرو، چیپست آن است. OnePlus 10T با چیپست جدیدتر Snapdragon 8+ Gen 1 همراه با ۸ یا ۱۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه UFS 3.1 برای بازار ایالات متحده ، در حالی که هند گزینه های ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی را دریافت می کند.

گوشی OnePlus 10T

OnePlus همچنین یک سیستم خنک کننده سه بعدی جدید با بزرگترین محفظه بخار را در هر تلفن OnePlus برجسته می کند.

برای پایین نگه داشتن هزینه، وان پلاس سخت افزار دوربین را به میزان قابل توجهی نسبت به ۱۰ پرو کاهش داده است. دوربین الترا واید پیشرفته و لنز تله فوتو ۳ برابر با دوربین‌های ماکرو ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و ۲ مگاپیکسلی متداول و غیر قابل توجه جایگزین شده‌اند. خبر خوب این است که سنسور اصلی Sony IMX766 از ۱۰ Pro بدون تغییر است. این لنز با دیافراگم واید f/1.8 و لنز با تثبیت نوری همراه است.

دوربین سلفی دارای سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با پیکسل‌های بزرگ ۱.۰ میکرومتری و دیافراگم f/.2.4 است.

گوشی OnePlus 10T

این سخت افزار از باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می برد که تا ۱۵۰ وات شارژ SuperVOOC را پشتیبانی می کند، اگرچه این گوشی با آداپتور برق ۱۶۰ واتی عرضه می شود. شاید همان مورد استفاده شده برای Realme GT Neo3 150W Edition باشد. نکته مهمی وجود دارد، اما در کشورهایی که پریزهای برق ۱۱۰ ولت دارند، شارژ گوشی ۱۲۵ وات خواهد بود.

گوشی OnePlus 10T

برای اینکه خیالتان راحت باشد، OnePlus به‌اصطلاح Battery Health Engine را معرفی می‌کند که می‌تواند در درازمدت به میزان قابل توجهی فرسودگی سلول باتری را کاهش دهد. این باتری پس از ۱۶۰۰ چرخه شارژ، ۸۰ درصد ظرفیت خود را حفظ خواهد کرد.

گوشی OnePlus 10T
گوشی OnePlus 10T

رنگ های موجود مشکی ماه سنگی و سبز یشمی هستند. پیش‌سفارش‌های اروپایی امروز باز می‌شوند و در ۲۵ آگوست ارسال می‌شود. مدل پایه ۸/۱۲۸ گیگابایتی ۶۹۹ یورو/۶۲۹ پوند است، در حالی که نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی آن ۷۹۹ یورو/۷۲۹ پوند است.

در ایالات متحده، این گوشی از ۶۴۹ دلار برای مدل ۸/۱۲۸ گیگابایت شروع می شود و نسخه ارتقا یافته ۷۴۹ دلار است.

آخرین اخبار تکنولوژی جهان را در کنترل امجی مطالعه کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *