۰

۵ تا از بهترین بازی های شبیه به Deep Rock Galactic که باید تجربه کنید

بازی های شبیه به Deep Rock Galactic

بازی های شبیه به Deep Rock Galactic

بازی Deep Rock Galactic که توسط Ghost Ship Games توسعه یافته و توسط Coffee Stain منتشر شده است، یکی از بهترین بازی های Co-op FPS آنلاین است که در دهه گذشته منتشر شده است.

در آن، بازیکنان به عنوان دورف های بد دهن در ماموریتی برای جمع‌آوری مواد معدنی و شلیک به حشرات بیگانه در حالی که قفل سلاح‌های جدید، ارتقاء و مهم‌تر از همه کلاه‌های جذاب را باز می‌کنند، بازی می‌کنند.

این عناوین دارای مبارزات PvE مشابه Deep Rock Galactic هستند و در عین حال بر کار گروهی، لوت و تیراندازی تاکید می‌کنند و راه خود را از دردسر بیرون می‌کشند.

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی ۵ تا از بهترین بازی های شبیه به Deep Rock Galactic که باید تجربه کنید بپردازیم.

همچنین می توانید نقد و بررسی این بازی توسط کنترل امجی را نیز در لینک زیر مطالعه کنید.

Marauders

بازی های شبیه به Deep Rock Galactic

پلتفرم : ویندوز

یکی از مورد انتظارترین عناوین co-op ما و جایگزینی شایسته برای Deep Rock Galactic، بازی Marauders یک FPS چند نفره تاکتیکی توسط Small Impact Games است.

بازیکنان نقش دزدان دریایی فضایی را بر عهده می گیرند که در یک تیم با هم کار می کنند تا در مناطق جنگی مرگبار در عمیق فضا حرکت کنند.

گیم‌پلی بر روی کاوش در ناوچه‌های مختلف برای یافتن اسلحه، تجهیزات و سایر لوت ها تمرکز دارد، در حالی که در تیراندازی‌های پرتنش، بازیکنان دشمن و هوش مصنوعی را دفع می‌کند.

برای زنده ماندن، بازیکنان باید پشت یکدیگر باشند و وظایفی مانند راندن سفینه و نشستن پشت سلاح های بزرگ را انجام دهند تا از حمله گروه های دیگر جلوگیری کنند.

Ripout

بازی های شبیه به Deep Rock Galactic

پلتفرم : ویندوز

با حسن نیت از بازی‌های Pet Project Games و ۳D Realms، بازی Ripout یک FPS ترسناک همکاری آنلاین است که بازیکنان در آن باید راه خود را از طریق کشتی‌هایی که با جهش‌یافته‌های بیگانه تسخیر شده‌اند، پیدا کنند.

هدف هر ماموریت از بین بردن تهدیدها، جمع آوری غنایم از هر کشتی و استفاده از آن برای شخصی سازی شخصیت و ارتقاء اسلحه خود است.

مانند دیپ راک، این بازی همکاری با فضایی برای تعریف سبک بازی شما و استفاده از مهارت های منحصر به فرد برای کمک به تقویت هم تیمی ها را تشویق می کند.

تا این مرحله، Ripout تخصص های شخصیتی متعدد و انواع دشمنان به همان اندازه متنوع را در ماموریت های کوتاه مدت بین ۱۰ تا ۲۰ دقیقه ارائه می دهد.

Adaca

بازی های شبیه به Deep Rock Galactic

پلتفرم : ویندوز

در حالی که Adaca کاملاً تک نفره است، یک FPS اتموسفریک است که از بازی هایی مانند Half-Life الهام گرفته شده است که شباهت هایی با Deep Rock Galactic دارد.

در آن، شما به عنوان فردی بازی می‌کنید که از خواب سرما بیرون می‌آید تا متوجه شود که یکی از بازوهای آن‌ها با یک پروتز روباتیک جایگزین شده است که قادر به دستکاری اجسام است.

این بازو رباتیک  در هنگام نبرد با گروه‌های دشمن با استفاده از مجموعه ای از سلاح‌ها که شامل تفنگ و اشیاء مختلف در محیط است، مفید است.

بازوی شما همچنین می‌تواند برای حل پازل‌ها و کاوش در جهان مورد استفاده قرار گیرد، و در عین حال به روش‌های سرگرم‌کننده جدید آداکا به تأثیر علمی تخیلی قدیمی آداکا بیفزاید.

Tiny Tina’s Wonderlands

بازی های شبیه به Deep Rock Galactic

پلتفرم : Windows, PS5, PS4, Xbox Series X/S, Xbox One, Switch

بازی بعدی، اسپین آف Tiny Tina’s Wonderlands با تم فانتزی Borderlands است، یک RPG اکشن که مبارزات FPS را دو چندان می کند و نویسندگی طنز این مجموعه به آن معروف است.

این بازی که با الگوبرداری از بازی‌های نقش‌آفرینی رومیزی طراحی شده است، ۱ تا ۴ بازیکن در آن می توانند با یکدیگر همکاری کنند تا ماموریت ها را در سراسر جهان فراگیر با رویارویی‌های مبارزه‌ای پویا تکمیل کنند.

همانند دیپ راک ، بازیکنان از مجموعه‌ای از کلاس‌های کاراکتر انتخاب می‌کنند که می‌توان آن‌ها را با استفاده از ارتقاء و سلاح‌ها ایجاد کرد.

Borderlands 3

بازی های شبیه به Deep Rock Galactic

پلتفرم : Windows, PS5, PS4, Xbox Series X/S, Xbox One, Switch

اگر می‌خواهید به سراغ بازی‌های Borderlands بروید، بهترین مکان برای شروع، آخرین قسمت، Borderlands 3 است.

Borderlands 3 با پیروی از سنت این فرنچایز در مبارزات ، FPS با پیشرفت شوتر – لوتر و گیم پلی مبتنی بر همکاری، توصیه شایسته ای برای طرفداران دیپ راک است.

داستان این بازی ۷ سال پس از Borderlands 2 می‌گذرد، و شما را مجبور می‌کند به سرزمین پاندورا برگردید، جایی که گروه جدیدی از افراد بد عجیب و غریب و کاریزماتیک نقشه شیطانی بعدی خود را طراحی می‌کنند.

بسیار شبیه به Deep Rock Galactic، این بازی دارای طیف گسترده ای از انواع ماموریت ها، حالت های اسلحه، افکت های مختلف، و ارتقاء و شخصی سازی سبک بازی شما است.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *