۰

معرفی بهترین بازی های Backrooms

بهترین بازی های Backrooms

بهترین بازی های Backrooms

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی بعضی از بهترین بازی های Backrooms بپردازیم و هر کدام را کوتاه بررسی کنیم ؛ با کنترل امجی همراه باشید.

Enter The Backrooms

بهترین بازی های Backrooms

پلتفرم : ویندوز

یکی از محبوب‌ترین بازی‌های الهام‌گرفته از بک‌روم بازی Enter The Backrooms است. یک تجربه ترسناک روان‌شناختی مستقل توسط Justin Kroh و Cosmic Crow Creations.

در این بازی ترسناک بقا، بازیکنان وظیفه کاوش در پیچ و خم بی‌نهایتی از اتاق‌ها را دارند که به آرامی عقل آنها را از بین می‌برد و در نتیجه مناظر و صداهای غیرقابل توضیحی ایجاد می‌شود.

برای اینکه دیوانه نشوید، باید قبل از سرگردانی در سطح بی‌پایانی با مکان‌های مخفی، مدیتیشن کنید تا عقلتان به حالت عادی بازگردد.

Enter the Backrooms در حال حاضر دارای ۲۳ لول اصلی، ۷۰ لول فرعی و بیش از ده ها موجودیت است که هر چه عمیق تر می شوید، مخرب تر و تهاجمی تر می شوند.

Inside the Backrooms

بهترین بازی های Backrooms

پلتفرم : ویندوز

برای یک بازی backrooms که می‌توانید با دوستان خود بازی کنید، از شما دعوت می‌کنیم تا Inside the Backrooms را ببینید، یک بازی ترسناک مبتنی بر همکاری حداکثر برای ۴ بازیکن.

هدف این بازی فرار از مراحل مختلف اتاق های پشتی با جستجوی سرنخ ها، حل پازل ها و دوری از موجودات شیطانی است.

در حال حاضر تنها ۴ لول در بازی وجود دارد، اما هر یک از آنها بسیار بزرگ هستند و از نظر معما، مکانیک و دشمنان، سخت تر از قبلی هستند.

در نهایت، Inside the Backrooms در هر دو نسخه استاندارد ویندوز و VR اجرا می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد تا به طور کامل در تجربه Backroom غوطه‌ور شوید.

The Complex: Found Footage

بهترین بازی های Backrooms

پلتفرم : ویندوز

پیشنهاد بعدی ما به کسانی که وسواس زیادی برای دیدن همه چیزهایی که اتاق‌های پشتی ارائه می‌دهند، The Complex: Found Footage است، یک بازی ترسناک اول شخص توسط IsarL.

در آن، بازیکنان باید دوربین VHS را بردارند و خود را در داستانی مرموز غوطه ور کنند که شامل ساختارهای غیرقابل درک و رویایی است.

گیم پلی بازی به بهترین شکل به عنوان یک شبیه ساز پیاده روی توصیف می شود، که بیشتر ترس ها از فضای ناراحت کننده The Complex ناشی می شود.

یک بازی کامل بیش از یک ساعت طول نمی‌کشد، اما احساس ترس ناشی از کاوش در سالن‌های مخوف آن برای همیشه در شما باقی خواهد ماند.

Escape the Backrooms

بهترین بازی های Backrooms

پلتفرم : ویندوز

Escape the Backrooms یکی دیگر از بازی های ترسناک co-op برای ۱-۴ بازیکن است که شما و دوستانتان را در حال عبور از لول های وهم آلود توسط افراد ناشناس قرار می دهد.

مانند بسیاری از عناوین موجود در این لیست، هدف این است که از هر مرحله فرار کنید و با ابزارهای معمولی در مناطق دیگر نقشه، به عمق تسهیلات بروید.

در برخی مواقع، شما و تیمتان ممکن است از هم جدا شوید یا گم شوید و مجبور باشید برای زنده بیرون آمدن با هم ارتباط برقرار کنید و در عین حال مراقب باشید تا به دشمنان نزدیک هشدار ندهید.

این بازی در حال حاضر ۸ مرحله منحصر به فرد را برای کاوش بر اساس افسانه های موجود در اتاق های پشتی ارائه می دهد و برنامه هایی برای افزودن بیشتر در آینده از طریق به روز رسانی منظم محتوا دارد.

The Backrooms 1998

بهترین بازی های Backrooms

پلتفرم : ویندوز

The Backrooms 1998 یک بازی ترسناک روانشناختی اول شخص در مورد یک نوجوان است که به‌طور تصادفی به اعماق Backrooms می‌افتد.

اکنون که از دوستانش جدا شده است، باید در سالن های یک خانه بی نهایت پرسه بزند، مناطق آشنا را علامت گذاری کند، اشیا را جمع آوری کند و از تهدیدات ماورایی اجتناب کند.

برخلاف بسیاری از بازی‌های بک‌روم، این بازی در واقع داستانی با افسانه‌های درهم تنیده Backroom دارد که به افزودن به فضا و غوطه‌ور شدن کلی کمک می‌کند.

همچنین دارای مکانیک های بسیار بیشتری نسبت به بازی معمولی در اتاق های پشتی است، از جمله استقامت سنج و سیستم مخفی کاری که شما را در کمدها و زیر میزها پنهان می کند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *