۰

گوگل پلی بازی های اندرویدی را روی کامپیوتر می آورد

گوگل پلی گیمز

گوگل پلی گیمز

از امروز، گوگل به طور رسمی بازی های گوگل پلی خود را برای رایانه های شخصی بتا در سراسر استرالیا، هنگ کنگ، کره جنوبی، تایوان و تایلند راه اندازی کرده است. این بدان معناست که کاربران دارای حساب های Google Play از آن مناطق، می توانند برخی از عناوین بازی اندروید را در رایانه شخصی خود بررسی کنند.

برنامه آن را می توان مستقیماً از سایت Google دانلود کرد. نصب برنامه به شما امکان می‌دهد بازی‌های موبایلی را که ارائه می‌شود مشاهده، دانلود و بازی کنید. در حال حاضر گوگل به خود می بالد که بیش از ۴۰ بازی در این پلتفرم موجود است که شروعی عادلانه برای ارائه نسخه بتا است.

گوگل پلی گیمز

با توجه به اینکه همگی عناوین بهینه سازی شده برای موبایل هستند، نمی توان گفت که آیا بازی هایی مانند این واقعاً از رابط رایانه شخصی سود می برند یا خیر. با این حال، ماوس و کیبورد اغلب می توانند به یک مزیت واضح منجر شوند، به خصوص که بازی های بیشتری منتشر می شوند. صرف نظر از این، خوب است که این گزینه را داشته باشید که این بازی ها را روی یک صفحه نمایش بزرگ انجام دهید و بدون نیاز باتری گوشی.

برای اجرای بازی‌های Google Play برای رایانه شخصی بتا، ممکن است لازم باشد یک سفر سریع به بایوس خود داشته باشید و hardware virtualisation را فعال کنید. نام دیگر این مورد شمال SVM یا Secure Virtual Machine در AMD می شوند. این به رایانه شما اجازه می‌دهد تا شبیه‌سازی‌های بازی Google را اجرا کند، اگرچه ما را متعجب می‌کند که دیگر اندروید چه استفاده‌هایی می‌تواند داشته باشد.

پس از آن، همه چیز نسبتاً آسان است، به خصوص که گوگل حداقل نیازهای لازم را برای اجرای این برنامه جدید کاهش داده است. این برنامه فقط به ویندوز ۱۰ یا ۱۱ نیاز دارد و از نظر سخت افزاری نیز بسیار ساده  است. ۸ گیگابایت رم همراه با پردازنده گرافیکی اینتل UHD Graphics 630 معادل و یک CPU 4 هسته ای. تنها مورد نیاز کمی سخت، یک SSD با ۱۰ گیگابایت فضای آزاد است.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *