۰

بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 همچنان در سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد.

بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 همچنان در سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد.

S.T.A.L.K.E.R. 2

بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 همچنان در سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد.

استودیوی GSC Game World شایعات اخیر منتشر شده در خصوص تاخیر در انتشار بازی S.T.A.L.K.E.R. 2 را تکذیب و اعلام کرد که عنوان مذکور همچنان برای عرضه در سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است.

بازی S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl چند ماه قبل به دلیل حمله ارتش روسیه به خاک اوکراین که استودیوی سازنده عنوان مذکور در آن کشور مستقر است، با تاخیر مواجه شد. طی گزارشی اعلام شد که تیم سازنده بازی به شهر پراگ کشور جمهوری چک نقل مکان کرد و روند توسعه را از سر گرفت. با این حال، گزارش‌های اخیر در خصوص لغو پیش‌خریدهای بازی مذکور از سوی مایکروسافت، حاکی از تاخیر جدیدی در انتشار بود.

اخیراً ویتالی کازونوف (Vitaly Kazonov)، سردبیر iXBT Games، با انتشار ویدیویی در یوتیوب ادعا کرده است که تعدادی از کارمندان GSC Game World از چند ماه قبل این استودیو را ترک کرده‌اند و بازی S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl دست کم تا سال ۲۰۲۴ منتشر نخواهد شد. با این وجود، یکی از اعضای تیم سازنده به‌تازگی ادعای مطرح شده در خصوص تاخیر در انتشار بازی را تکذیب نمود و بار دیگر تاکید کرد که بازی آن‌ها همچنان برای عرضه در سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *