۰

آموزش پیدا کردن کلید گاوصندوق ها در فورتنایت سیزن ۴ چپتر ۳

کلید گاوصندوق ها در فورتنایت سیزن ۴ چپتر ۳

کلید گاوصندوق ها در فورتنایت سیزن 4 چپتر 3

اگر تا به حال در فورتنایت با گاوصندوق ها برخورد کرده‌اید، احتمالاً متوجه شده‌اید که در طول تاریخ از شما و برخی از دوستانتان خواسته‌اند که ثابت بمانید و اسکن شوید تا به چیزهای خوب داخل آن دسترسی داشته باشید. خب، همه اینها با معرفی کلیدهای سیزن ۴ تغییر کرده است، که اکنون باید قبل از باز کردن گاوصندوق ها جمع آوری شوند. گاوصندوق ها این بار با لوت بسیار بهتری انباشته شده‌اند، اما از طرف شما نیاز به جستجو دارند. در این مقاله به آموزش پیدا کردن کلید گاوصندوق ها در فورتنایت سیزن ۴ چپتر ۳ خواهیم پرداخت.

کجا کلیدها را پیدا کنیم ؟

کلیدهای فورتنایت به صورت لوت تصادفی یافت می شوند که می تواند خوب یا بد باشد. این بدان معنی است که شما نیازی به رفتن به مکان های خاصی ندارید و بر سر این کلیدهای بسیار مورد جستجو مبارزه می کنید، اما همچنین به این معنی است که هیچ راه مطمئنی برای یافتن آنها در هر دست وجود ندارد. در هر صورت، هر زمان که یک کلید تصادفی پیدا کردید، وارد فاز دو خواهید شد: دانستن اینکه با آن چه کاری انجام دهید.

به محض یافتن کلید، نقشه شما با چندین نماد قفل در سراسر جزیره به روز می شود. اینها نشان دهنده مکان گاوصندوق ها هستند. می توانید به هر یک از آنها سر بزنید، اما به تعداد کلیدهایی که باید داشته باشید توجه کنید. نماد قفل با یک سوراخ کلید به این معنی است که شما فقط به یک کلید نیاز دارید، اما برخی از گاوصندوق ها به بیش از این نیاز دارند و به این صورت روی نقشه شما برچسب‌گذاری شده‌اند.

کلید گاوصندوق ها در فورتنایت سیزن 4 چپتر 3

تعداد کلیدهایی که نگه می‌دارید در سمت راست رابط کاربری بازی، نزدیک اینونتوری شما فهرست شده است. به نظر می‌رسد که هر گاوصندوق حداقل یک کلید در داخل خود دارد، به این معنی که شما می‌توانید به راحتی از یک گاوصندوق به آن بعدی بروید و تعدادی از آنها را باز کنید. در زیر همه مکان‌های گاوصندوق ها را برچسب گذاری کرده‌ایم تا بدانید کجا باید بروید. اگر در طول مسابقه یکی از این گاوصندوق ها را روی نقشه ندیدید، به این معنی است که قبلاً باز شده است.

کلید گاوصندوق ها در فورتنایت سیزن 4 چپتر 3

در هر صورت، گاوصندوق هایی که برای باز کردن قفل به چندین کلید نیاز دارند، از گاوصندوق ها تک کلیدی نیز لوت بهتری دارند، اما حتی آن گاوصندوق های تک کلیدی نیز پر از چیزهای عالی هستند.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *