۰

تغییرات آپدیت جدید تلگرام | بهبود عملکرد در اندروید و iOS

تغییرات آپدیت جدید تلگرام

تغییرات آپدیت جدید تلگرام

تغییرات آپدیت جدید تلگرام

تلگرام به‌روزرسانی‌های جدیدی را برای برخی از ویژگی‌های خود در رابطه با واکنش‌ها به پیام‌های چت، وضعیت ایموجی‌ها و بهبود رابط کاربری iOS و اندروید به ترتیب اعلام می‌کند.

Premium اکنون «مجموعه‌ای از واکنش‌های بی‌نهایت» دارند. آنها می توانند با حداکثر سه ایموجی متحرک به پیام های فردی واکنش نشان دهند. تلگرام ماه گذشته پلتفرم Emoji خود را راه اندازی کرد که به هر کسی اجازه می دهد تا ایموجی های متحرک سفارشی خود را آپلود کند. پنل ایموجی نیز اکنون گسترش می یابد تا شکلک ها و بسته های ایموجی بیشتری را در خود جای دهد.

برای کاربرانی که Premium ندارند، واکنش‌های بیشتری به انتخاب یک ردیفی اضافه شد.

وضعیت Emoji اکنون در دسترس کاربران Premium است و امکان تنظیم هر شکلک، استاک یا سفارشی به عنوان وضعیت پروفایل وجود دارد. وضعیت ایموجی را می توان تنظیم کرد که پس از مدت زمان مشخصی منقضی شود. برای تنظیم وضعیت Emoji، روی نشان Premium در پروفایل خود ضربه بزنید و نگه دارید.

تغییرات آپدیت جدید تلگرام

اکنون هر کاربر پیوند نام کاربری خود را در قالب جدید دارد: username.t.me. این فرمت لینک جدید برای گروه ها و کانال های تلگرام نیز کاربرد دارد. از قالب t.me/username تغییر می کند، که صراحتاً تفاوت چندانی ندارد، اما تایپ علامت اسلش ممکن است برای برخی از کاربران اشتباه ایجاد کند.

تغییرات آپدیت جدید تلگرام

این چند آپدیت بعدی مختص اندروید یا آیفون است. بیایید با اندروید شروع کنیم.

اکنون می توانید اولویت دانلودها را با پیشرفت آنها در دستگاه Android مدیریت کنید. اکنون می توانید یک دانلود فعال را فشار داده و آنها را دوباره مرتب کنید (iOS قبلاً این ویژگی را داشت).

چند انیمیشن جدید رابط کاربری اندروید برای باز و بسته کردن عکس یا ویدیو در اینستاگرام وجود دارد. در همین حال، آیکون برنامه تلگرام اکنون با موتور قالب اندروید ۱۳ سازگار است.

تغییرات آپدیت جدید تلگرام

برنامه تلگرام در iOS یک صفحه راه اندازی با آیکون های متحرک جدید دریافت می کند و هر دو پلتفرم اکنون گزینه ورود با اپل یا ورود با گوگل را دارند.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *