۰

برنامه تلگرام ری اکشن ، اسپویلر و ترجمه پیام ها را به آن اضافه کرد

برنامه تلگرام

برنامه تلگرام

برنامه تلگرام سال ۲۰۲۱ را با یک آپدیت بزرگ دیگر به پایان می رساند. آخرین به روز رسانی با مجموعه ای از ویژگی های جدید برای اندروید و iOS را ارائه می شود. ری اکشن ها اکنون بخشی از برنامه هستند و اگر تا به حال از مسنجر فیس‌بوک استفاده کرده‌اید، می‌دانید که اینها چگونه کار می‌کنند. تفاوت این است که در تلگرام برای انتخاب ایموجی واکنش در iOS  تکه از چت را فشار داده و نگه می‌دارید و در اندروید یک بار روی ضربه بزنید. در هر دو پلتفرم، دوبار ضربه زدن بر روی یک پیام، واکنش سریعی را ارسال می‌کند.

می‌توانید واکنش دو ضربه‌ای پیش‌فرض را به چیز دیگری در تنظیمات تغییر دهید. واکنش‌ها همیشه در چت‌های خصوصی فعال هستند، در حالی که در گروه‌ها و کانال‌ها، روشن شدن یا نبودن آن‌ها به عهده مدیران است (و همچنین انتخاب ایموجی‌های واکنش در دسترس).

برنامه تلگرام

قالب بندی جدید Spoiler به شما امکان می دهد اسپویلرها را پنهان کنید. شما فقط قسمت آلوده به اسپویلر پیام خود را انتخاب کرده و آن را علامت گذاری کنید. سپس از پیام موجود در چت، و همچنین در لیست چت و در اعلان ها پنهان می شود. برای دیدن آنچه پنهان است، به سادگی روی اسپویلر ضربه بزنید تا متن آن آشکار شود.

یک دکمه ترجمه اختصاصی جدید را می توان هنگام انتخاب پیام به منوی زمینه اضافه کرد، و این دکمه روی همه دستگاه های اندروید و همچنین iOS 15+ در دستگاه های اپل کار می کند. لیست زبان های موجود به نرم افزار گوشی شما بستگی دارد.

می‌توانید با انتخاب رنگ‌ها و الگو، کد QR را برای پروفایل خود (یا شخص دیگری) تم کنید. منوهای زمینه تازه طراحی شده در macOS با نمادهای متحرک نیز وجود دارد.

در نهایت، نسخه‌های تعاملی جدیدی برای برخی از استیکر در دسترس هستند . برای مثال، دانه‌های برف. ارسال این باعث می‌شود که برف روی صفحه بیاید. اینها فقط در چت های ۱ به ۱ در دسترس هستند. منبع لینک زیر را برای لیست کامل بررسی کنید.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *