۰

مقایسه بهترین پاوربانک های بازار بر اساس کارایی و قیمت

استفاده از اپلیکیشن های مختلف باعث می شود شارژ موبایل سریع تر به اتمام برسد، برای جلوگیری از خاموش شدن موبایل در شرایطی که دسترسی به پریز برق نداریم بهترین روش، استفاده از پاوربانک است. پاوربانک یا همان شارژر همراه، یکی از وسایل ضروری برای شارژ تلفن هوشمند است که در ادامه به مقایسه بهترین پاوربانک های بازار می‌ پردازیم.

بهترین پاوربانک های بازار

معرفی انواع مدل های پاوربانک

پاور بانک (Power Bank) انرژی الکتریکی را در خود ذخیره می کند و هنگام اتصال به دستگاه مورد نظر، باعث تخلیه انرژی می‌ شود. اگر اهل سفر هستید یا بیرون از منزل مشغول به کار هستید و دسترسی به پریز برق ندارید، خرید پاور بانک بهترین گزینه برای شارژ تلفن همراه است. پاور بانک ها دارای نمونه های مختلفی هستند، انواع پاور بانک براساس عملکرد به سه دسته زیر تقسیم بندی می شوند:

  • پاور بانک های موبایل و تبلت

کاربردی‌ترین نوع پاور بانک هستند که برای شارژ انواع موبایل، تبلت، اسپیکر و… مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

  • پاور بانک مناسب لپ تاپ

برای شارژ کردن لپ تاپ در شرایطی که به برق شهری دسترسی ندارید، می توانید متناسب با مارک لپ تاپ خود یکی از مدل های پاور بانک لپ تاپ را خریداری نمایید. این نوع پاور بانک ها دارای جریان و ولتاژ مناسب برای شارژ کردن باتری لپ تاپ هستند.

  • انواع پاور بانک سولار

این نوع پاور بانک از نور خورشید به عنوان منبع تغذیه استفاده می کند و در نهایت انرژی دریافتی از طریق پنل های خورشیدی داخلی را به صورت انرژی الکتریکی برای شارژ موبایل، تبلت، اسپیکر در اختیار کاربر قرار می دهند. پاور بانک خورشیدی برای کوهنوردی، طبیعت گردی و… بسیار کاربردی می باشد.

معرفی بهترین پاوربانک های بازار

برند های مختلفی انواع پاور بانک را تولید و در بازار عرضه می کنند، اما از جمله بهترین برند های عرضه کننده پاور بانک در بازار می توان به برند شیائومی (Xiaomi)، روموس (Romos)، انرجایزر (Energirze)، سامسونگ  (Samsung) و سیلیکون پاور (Silicon Power) اشاره کرد. در ادامه بهترین پاوربانک های بازار را معرفی می کنیم.

شارژر همراه روموس مدل PSN20 ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت

این مدل شارژر همراه از برند راموس دارای دو پورت خروجی USB و USB-C است. وزن این محصول در مقایسه با سایر پاور بانک های این برند بیشتر است اما دارای ظرفیت شارژ ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت می باشد. پاور بانک روموس دارای قابلیت شارژ سریع و مشاهده درصد شارژ دستگاه روی LCD است.

بهترین پاوربانک های بازار

شارژر همراه سامسونگ مدل EB-P5300

یکی از بهترین پاوربانک های بازار از برند سامسونگ است، این محصول دارای ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت و قابلیت شارژ همزمان دو دستگاه می باشد. از دیگر مزایای این مدل شارژر همراه می توان به قابلیت فست شارژ با شدن جریان ۲ آمپر و بالاتر اشاره کرد. قیمت این مدل شارژر همراه سامسونگ در مقایسه با کارایی آن مناسب می باشد.

بهترین پاوربانک های بازار

شارژر همراه شیائومی مدل Redmi

این مدل با ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت یکی از بهترین پاوربانک های بازار است. این پاور بانک دارای دو پورت خروجی USB  و یک پورت ورودی است. از جمله مزایای این مدل شارژر همراه می توان به قابلیت ویژه دستگاه برای شارژ انواع موبایل، تبلت، اسپیکر و… اشاره کرد. شارژر همراه شیائومی مدل Redmi مجهز به قابلیت شارژ ایمن با ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر در ساعت می باشد.

بهترین پاوربانک های بازار

شارژر همراه شیائومی مدل PLM09ZM

شارژر همراه شیائومی مدل PLM09ZM برای استفاده روزانه بسیار پرکاربرد است. این محصول با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر دارای قیمت مناسب و عملکرد مطلوبی است. ظاهر زیبا، وزن سبک و قابلیت شارژ ایمن از جمله قابلیت های این پاور بانک هستند. اگر به دنبال یک شارژر همراه با کیفیت و با قیمت مناسب هستید، خرید پاور بانک شیائومی مدل PLM09ZM را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

شارژر همراه سیلیکون پاور مدل GS15

یکی از بهترین پاوربانک های بازار از نظر کارایی، پاور بانک سیلیکون پاور  GS15 دارای ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت است. این محصول دارای انواع خروجی تایپ C،  USB و MicroUSB است. با توجه به کارایی بالا و ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپری، این محصول در مقایسه با سایر پاور بانک های برند سیلیکون پاور دارای قیمت بالاتری است.

 

پاور بانک سولار برند راو پاور با ظرفیت ۱۵۰۰۰ میلی آمپر

این نوع پاوربانک خورشیدی از برند راوپاور، یکی از بهترین پاوربانک های بازار برای کوهنوردان می باشد. با یک بار شارژ دستگاه توسط انرژی خورشید، می توانید ۴ مرتبه موبایل خود را شارژ کنید. این محصول همچنین دارای قابلیت شارژ ایمن و مدیریت شارژ هوشمند است.

 

شارژر همراه انرجایزر مدل UE10060

کمپانی انرجایزر یکی از جدیدترین شرکت های تولید کننده لوازم الکترونیکی از جمله شارژر های همراه است. پاور بانک انرجایزر مدل UE20032 با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت برای استفاده روزانه بسیار مناسب است. این محصول با قیمت مناسب و قیمت مقرون به صرفه همواره جزء پاور بانک های میان رده و پر طرفدار در بازار است.

 

پاور بانک انرجایزر مدل UE20032

از دیگر محصولات با کیفیت برند انرجایزر، پاور بانک UE20032 است، ظرفیت این محصول با ظرفیت ۲۰۰۰۰ میلی آمپر دو برابر پاور بانک UE10060 است، بنابراین قیمت این محصول نیز بیشتر از سایر شارژر های همراه برند انرجایزر است. اگر به شدت جریان خروجی بیشتر احتیاج دارید، این محصول را خریداری نمایید.

بهترین پاوربانک های بازار

راهنمای خرید پاور بانک با کیفیت

برای خرید پاور بانک با کیفیت، علاوه بر قیمت آن باید به یک سری نکات فنی توجه داشته باشید. در این قسمت مهم ترین نکات هنگام خرید پاور بانک را بررسی می کنیم.

  • ظرفیت پاور بانک مهم ترین مشخصه یک پاور بانک است. بهترین پاوربانک های بازار با ظرفیت های ۱۰۰۰۰ و ۲۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت عرضه می شوند.
  • پاور بانک هایی که دارای قابلیت فست شارژ (Fast Charge, Quick Charge) هستند برای انواع موبایل های دارای شارژر تایپ C مناسب می‌ باشند.
  • تعداد پورت خروجی پاور بانک
  • به شکل ظاهری و مقاومت بدنه پاور بانک نیز توجه نمایید. از انتخاب پاور بانک سنگین و با ابعاد بزرگ نیز خودداری کنید.
  • نوع باتری پاور بانک را بررسی کنید. باتری پاور بانک ها معمولا شامل دو نوع باتری های لیتیومی پلیمری و باتری های لیتیومی یونی هستند. باتری های یونی معمولا به شکل مستطیل هستند و وزن بالایی دارند. این باتری ها دارای عمر طولانی و چگالی بالایی می باشد.

سخن پایانی

پاور بانک در زندگی روزمره کاربردهای گسترده ای دارد، اما خرید این محصول مستلزم توجه به مشخصات فنی پاور بانک و ظرفیت آن می باشد. بهترین پاوربانک های بازار براساس کارایی و قیمت را معرفی کردیم، همچنین به بررسی نکات مهم برای خرید پاور بانک با کیفیت پرداختیم. با توجه به نکات گفته شده می توانید برای خرید پاوربانک اپل و یا دیگر مدل گوشی ها از اینجا اقدام به خرید کرده و یک شارژر همراه کاربردی و با کیفیت داشته باشید.

 توجه : این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و سایت کنترل امجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تحریریه کنترل امجی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *