۰

پاور بانک اپل، گوشی موبایل را چند بار شارژ می کند؟

خاموش شدن گوشی موبایل به دلیل نبود شارژ آزار دهنده است. فرقی ندارد گوشی موبایل شما در چه مدلی باشد پاور بانک اپل این قابلیت را دارد که از خاموش شدن گوشی تلفن همراه شما به دلیل تمام کردن شارژ جلوگیری کند. بسیاری از برند های معروف اقدام به تولید و عرضه پاور بانک کرده اند که هر یک دارای ویژگی های خاصی هستند. بسیاری از آنها با تلفن همراه آیفون مناسب می باشند اما پاور بانک اپل یکی از بهترین مارک های دنیا می باشد که موبایل شما را به دفعات شارژ خواهد کرد.

معرفی پاور بانک اپل

معرفی پاور بانک اپل

پاور بانک اپل یکی از بهترین برند های این شارژر همراه است. استفاده از این وسیله در سفر، سر کار و یا حتی در اتوبوس و … اهمیت وجود آن را نشان می دهد. با استفاده از پاور بانک می توان انواع مدل های مختلف موبایل، تبلت، لپ تاپ، هدفون و ساعت هوشمند … را شارژ کرد. پاور بانک با ذخیره برق امکان شارژ این وسیله ها را فراهم می کند و کار شما را برای استفاده بیشتر از آنها ساده کرده است.

ظرفیت باتری پاور بانک

مورد مهم در مورد پاور بانک اپل و سایر پاور بانک های موجود در بازار مربوط به ظرفیت باتری آن است. محاسبه انرژی شارژر های همراه بر اساس میلی آمپر بر ساعت است. با توجه به این نکته حتما قبل از خرید پاور بانک ظرفیت انرژی باتری گوشی خود را در نظر گرفت.

طبق فرمول محاسبه انرژی ذخیره شده پاور بانک باید ظرفیت باتری این وسیله جانبی حداقل دو برابر باشد. در این صورت گوشی تلفن همراه شما حداقل برای یک بار شارژ می شود. حال سوال این است که پاور بانک اپل گوشی موبایل را چند بار شارژ می کند؟

نکات مهم در زمان خرید پاور بانک اپل

معرفی پاور بانک اپل

آمپر پاور بانک اپل مهمترین موردی است که باید در زمان خرید به آن توجه داشت. همانطور که پیشتر گفته شد محاسبه ظرفیت انرژی بر میلی آمپر بر ساعت با اختصار mAH می باشد. معمولا ظرفیت هایی که بر روی پاور بانک ها نوشته می شوند کمتر از مقدار ظرفیت واقعی آنها می باشند. زیرا مقدار نوشته شده ظرفیت اسمی است. بسته به مدل گوشی شما پاور بانک اپل می تواند از یک تا چند بار گوشی شما را شارژ کند. پس شدت جریان خروجی، شارژر بی سیم، نوع رابط، مدت زمان شارژ شدن پاور بانک و در نهایت ظرفیت پاور بانک تعیین کننده تعداد دفعات شارژ موبایل می باشند.

به طور مثال نوع رابط خود در تعیین میزان شارژ شدن گوشی همراه بسیار موثر است. پاور بانک خریداری شده باید از نمونه کابل مد نظر شما را داشته باشد تا بتواند گوشی تلفن همراه شما را به دفعات شارژ کند.

ظرفیت پاور بانک های مختلف از ۵۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ میلی آمپر بر ساعت حتی بیشتر می باشند که از یک بار تا دفعات زیادی می توانند گوشی تلفن همراه شما را شارژ کنند. بسته به مدل آیفون گوشی شما نیز یک یا چند بار می توان از پاور بانک اپل استفاده کرد.

ظرفیت شارژر بی سیم مگ سیف

تمامی گوشی های تلفن همراه اپل در ۳.۸۱ ولت کار می کنند. اما این عدد نشان دهنده چه موضوعی است؟ آیفون ۱۲ پرومکس باتری بزرگی با ۳.۶۸۷ میلی آمپری دارد که تنها ۱۴ ولت می باشد. به این ترتیب با ۱۰.۷ وات ساعت انرژی تلفن های ۱۲ و ۱۲ پرومکس تامین می شوند.

ظرفیت پاور بانک اپل یا همان مگ سیف با سرعت چیزی حدود ۷.۶۲ ولت کار می کند که در این صورت دو برابر باتری آیفون های ۱۲ می باشد. پس در این صورت با استفاده از مگ سیف می توان یک بار تلفن همراه ۱۲ را شارژ کرد. زیرا ظرفیت آن دو برابر تلفن آیفون می باشد. ظرفیت پاور بانک حدودا ۲۹۲۰ میلی آمپری می باشد.

البته نباید از این مورد مهم غافل شد که این وسیله جانبی بسیار هماهنگ با تلفن همراه است و شارژ این وسیله بهینه خواهد بود. دانلود شدن برنامه ها و مواردی از این دست در زمان استفاده از مگ سیف متوقف خواهند شد تا تلفن به صورت کامل و بهینه شارژ شوند.

همچنین با اتصال این پاور بانک به تلفن همراه به نوعی باتری تلفن دو برابر خواهد شد. در صورت اتمام شارژ تلفن به صورت خودکار این وسیله عملیات خود را آغاز خواهد کرد.

قابلیت های پاور بانک اپل

معرفی پاور بانک اپل

مهم ترین قابلیت پاور بانک اپل ظرفیت آن است. مقیاس اندازه گیری مقدار ظرفیت پاور بانک و گوشی همراه بر mAH می باشند. به همین جهت دارای ظرفیت خوب و بهینه برای تلفن آیفون می باشد.

ظرفیت پاور بانک و زمان شارژ تلفن همراه ارتباط مستقیمی دارند که نشان از قابلیت شارژ این وسیله می باشد. علاوه بر آن اندازه و وزن پاور بانک اپل یکی از قابلیت های مهم این وسیله می باشد. نوع رابط پاور بانک، چراغ قوه، فندک، جای چاقو از قابلیت های دیگر این وسیله می باشند.

کاور هوشمند اپل

یکی از محصولات جانبی اپل که به عنوان پاور بانک اپل نیز عمل می کند، کاور هوشمند اپل است که برای تلفن های مارک اپل مناسب می باشد. این کاور به راحتی به گوشی موبایل متصل می شود و بسیار انعطاف پذیر است. این کاور ۳۰ ساعت زمان مکالمه با آیفون را افزایش خواهد داد. همچنین ۲۵ ساعت تماشای ویدیو و ۲۰ ساعت استفاده از اینترنت را در گوشی اپل افزایش خواهد داد.

جمع بندی

پاور بانک یکی از ملزومات دنیای امروز برای استفاده بهینه و بیشتر از تلفن همراه است. در دنیای امروز زندگی کردن بدون تلفن همراه حتی برای یک ساعت غیر ممکن به نظر می رسد. پاور بانک این مشکل را حل کرده و زمان استفاده از گوشی موبایل را افزایش داده است.

در این میان شرکت اپل اقدام به ساخت پاور بانک اپل کرده است که دارای قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی است. این وسیله بهترین وسیله برای شارژ تلفن های آیفون به صورت همراه می باشد.

 توجه : این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و سایت کنترل امجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تحریریه کنترل امجی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *