۰

گوشی Vivo Y75s با Dimensity 700 رسمی شد

گوشی Vivo Y75s

گوشی Vivo Y75s

گوشی Vivo Y75s

vivo اوایل سال جاری گوشی Y75 5G مجهز به Dimensity 700 را معرفی کرد و چند ماه بعد نیز Y75 4G مجهز به هلیو G96 را دنبال کرد. امروز، این شرکت با رونمایی از Y75s سری Y خود را گسترش داد و تراشه Dimensity 700 را در راس آن قرار داد.

تراشه مدیاتک با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم جفت شده است و این گوشی هوشمند دارای ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با امکان افزایش تا ۱ ترابایت از طریق کارت microSD است. در بخش نرم‌افزاری، به جای اندروید ۱۲، OriginOS Ocean مبتنی بر اندروید ۱۱ را دریافت می‌کنید (انتظار اندروید ۱۳ را نداریم).

گوشی Vivo Y75s

گوشی Vivo Y75s حول یک LCD 6.58 اینچی FullHD+ ساخته شده است که دارای نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز، نرخ نمونه برداری لمسی ۱۲۰ هرتز و تراکم پیکسلی ۴۰۱ppi است. این پنل همچنین دارای یک بریدگی برای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است که دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در داخل یک مستطیل قرار گرفته است. یک لنز ۸ مگاپیکسلی الترا واید و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی به آن می پیوندد.

بقیه ویژگی های برجسته Vivo Y75s شامل حسگر اثرانگشت در کنار، جک ۳.۵ میلی متری هدفون و USB-C است. این تلفن هوشمند همچنین دارای اتصال ۵G و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ ۱۸ واتی است.

گوشی Vivo Y75s

Vivo Y75s در دو رنگ و گزینه های حافظه – ۸GB/256GB و ۱۲GB/256GB عرضه می شود. قیمت اولی (۲۷۲ دلار / ۲۷۴ یورو) است در حالی که دومی (۳۱۵ دلار / ۳۱۸ یورو) قیمت دارد. هر دو مدل در وب‌سایت چینی رسمی vivo فهرست شده‌اند، اما هیچ خبری در مورد تاریخ فروش آنها وجود ندارد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *