۰

مشخصات کامل گوشی vivo X80 لو رفت

مشخصات کامل گوشی vivo X80

چند روز پیش مشخصات کامل گوشی vivo X80 به بیرون درز کرد و امروز X80 ساده نیز با همین رفتار مواجه شده است. نه تنها این، بلکه ما برخی از رندرهای تلفن همراه با مشخصات را نیز داریم.

گفته می شود که X80 با صفحه نمایش لمسی AMOLED 6.78 اینچی ۱۰۸۰p با فرکانس ۱۲۰ هرتز با حسگر اثرانگشت اپتیکال در صفحه نمایش، تراشه مدیاتک Dimensity 9000 و ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۳۲ مگاپیکسل دوربین جلو.

مشخصات کامل گوشی vivo X80

در قسمت پشتی دوربین سه گانه، با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسل ۱/۱.۵۶ اینچی با دیافراگم f/1.75، و یک لنز ۱۲ مگاپیکسل الترا واید و ۱۲ مگاپیکسل “پرتره تله فوتو” (به احتمال زیاد زوم ۲ برابری) وجود دارد. وزن این گوشی ۲۰۵ گرم است. OriginOS Ocean با اندروید ۱۲ در سیستم عامل آن اجرا می‌شود. باتری آن یک واحد ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ سیمی ۸۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

در مقایسه با Pro، گوشی X80 دارای همان اندازه صفحه نمایش است، اما وضوح کمتری دارد، در حالی که باتری آن ۲۰۰ میلی آمپر ساعت کوچکتر است. همچنین بر اساس شایعات اخیر، احتمالاً پرو از چیپست Snapdragon 8 Gen 1 استفاده می کند.

X80 برخلاف برادر پرو خود از شارژ بی سیم خودداری می کند و سیستم دوربین عقب نیز متفاوت است . به نظر می رسد تنها دوربین مشترک بین این دو دوربین عکاسی پرتره ۱۲ مگاپیکسلی است. X80 Pro یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی نیز دارد، اما با دیافراگم f/1.57، و همچنین یک لنز الترا واید ۴۸ مگاپیکسلی و همچنین یک لنز زوم پریسکوپ ۸ مگاپیکسلی وجود دارد.

سری X80 اولین تراشه تصویربرداری اختصاصی V1+ بهبود یافته vivo را معرفی خواهد کرد، که اولین قطعه سیلیکونی از این دست است که با SoCهای پیشرفته کوالکام و مدیاتک کار می کند. این گوشی ها در رویدادی در ۲۵ آوریل رسمی خواهند شد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *