۰

معرفی ۵ تا از بهترین انیمیشن های شبیه به DC League of Super Pets

انیمیشن های شبیه به DC League of Super Pets

انیمیشن های شبیه به DC League of Super Pets

DC League of Super Pets با امتیاز فعلی ۸۸ درصد از مخاطبان در Rotten Tomatoes، از کمدی، انیمیشن، بازی های سرگرم کننده در شخصیت های قدیمی و یک سبک انیمیشن ستاره ای استفاده می کند تا ثابت کند که هزاران داستان دیگر درباره داستان های ابرقهرمانی دی سی وجود دارد که باید گفت و راه های بی نهایتی برای گفتن آنها باقی مانده است.

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی ۵ تا از بهترین انیمیشن های شبیه به DC League of Super Pets بپردازیم ؛ با کنترل امجی همراه باشید.

The LEGO Batman Movie

انیمیشن های شبیه به DC League of Super Pets

یکی دیگر از برداشت‌های منحصربه‌فرد از یک ابرقهرمان دی‌سی، فیلم LEGO Batman بود که در باکس آفیس فوق‌العاده عمل کرد و در بین طرفداران فیلم‌های قبلی لگو و طرفداران متعصب بتمن به طور یکسان موفق شد. با سبک طنز بسیار مشابه و همپوشانی آشکار شخصیت بتمن، این دو فیلم کاملاً می توانند در یک انیمیشن دی سی با هم جفت شوند.

فیلم LEGO Batman هم جذابیت و هم سطح سرگرمی را برای بزرگسالان و کودکان به طور یکسان ارائه می کند که DC League of Super Pets نیز موفق به ایجاد آن می شود.

Megamind

انیمیشن های شبیه به DC League of Super Pets

Megamind درباره شروری است که کم کم خوب می شود ، ابرقهرمانان و شرورهای غافلگیرکننده در این انیمیشن بسیار جذاب هستند. این فیلم در سال ۲۰۱۰ اکران شد و هر سال بر محبوبیت آن افزوده می شود.

شخصیت اصلی مگامایند و دستیارش، مینیون، از هر نظر یک کمدی بی بدیل هستند. در حالی که فیلم بدون توجه به هر چیزی ارزش دیدن را دارد، اگر کسی خود را در حال لذت بردن از صحنه های بین ابرقهرمانان اسیر شده دی سی بیابد، شکی نیست که این فیلم دقیقاً راهی به همان دسته از قلب و ذهن خواهد یافت.

The Secret Life of Pets

انیمیشن های شبیه به DC League of Super Pets

The Secret Life of Pets بازیگران پر ستاره ای داشت و به اندازه کافی موفق بود که دنباله آن را ایجاد کند، هر دو با استقبال مثبت تماشاگران در همه جا مواجه شدند.

انیمیشن ۲۰۱۶ به عنوان یک فیلم خانوادگی دوست داشتنی موفقیت بزرگی داشت و بار دیگر تمایل تماشاگران را برای دیدن حیوانات خانگی زیبا از طریق ماجراجویی های دیوانه وارشان در اطراف شهر بزرگ آغاز کرد.

Spider-Man: Into the Spider-Verse

انیمیشن های شبیه به DC League of Super Pets

فیلم Spider-Man: Into the Spider-Verse در لحظه اکران بلافاصله روی گیشه ها به رکورد دست یافت و خیلی سریع به عنوان یک مکمل حیاتی برای داستان مرد عنکبوتی پذیرفته شد.

در Spider-Verse و DC League of Super-Pets، هر کدام بر روی شخصیت های کمتر شناخته شده از فرنچایزهای فوق العاده محبوب ابرقهرمانان تمرکز می کنند، و در حالی که همچنان به شخصیت های کلاسیک مورد علاقه طرفداران اجازه می دهند کمی در کانون توجه قرار گیرند، بیشتر تمرکز و گسترش زیادی روی شخصیت های دیگر دارند.

Penguins of Madagascar

انیمیشن های شبیه به DC League of Super Pets

پنگوئن‌های ماداگاسکار، پیش درآمدی بر سه فیلم قبلی در مجموعه ماداگاسکار، نسخه‌ای از داستان‌های اصلی ۴  پنگوئن  بسیار محبوب را از فیلم‌های اصلی روایت می‌کند. این فیلم کاپیتان، کوالسکی، ریکو و پرایویت را به عنوان پنگوئن در قطب جنوب و از طریق داستان ماجراجویی علمی تخیلی خود، همراه با حوادث ناگوار و یک شرور مفرح و مکر را دنبال می‌کند.

اگرچه پنگوئن‌های ماداگاسکار ممکن است پایین‌ترین فیلم این مجموعه بوده باشد، اما بسیاری از آن لذت بردند و ده‌ها میم جهانی را ایجاد کرد و عشق بسیاری را به این مجموعه تقویت کرد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *