۰

۵ تا از بهترین فیلم غیر مارول نوشته شده توسط نویسندگان MCU

فیلم غیر مارول نوشته شده توسط نویسندگان MCU

5 تا از بهترین فیلم غیر مارول نوشته شده توسط نویسندگان MCU

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی ۵ تا از بهترین فیلم غیر مارول نوشته شده توسط نویسندگان MCU بپردازیم ؛ با کنترل امجی همراه باشید.

Anchorman: The Legend Of Ron Burgundy (2004)

5 تا از بهترین فیلم غیر مارول نوشته شده توسط نویسندگان MCU

پس از جدایی ادگار رایت از Ant-Man، فیلمنامه ای که او با جو کورنیش نوشته بود توسط ستاره پل راد و نویسنده ارشد سابق SNL آدام مک کی بازسازی شد. مک‌کی قبلاً با راد در اولین کارگردانی ، Anchorman: The Legend of Ron Burgundy، کار کرده بود که با همکاری ویل فرل نوشته بود.

با بازی‌گران کلاسیک، انکرمن حساسیت کمدی عجیب و غریب خود را دارد و از آن زمان به‌عنوان یکی از بهترین کمدی‌های ساخته‌شده در رتبه‌بندی قرار گرفته است.

Dune (2021)

5 تا از بهترین فیلم غیر مارول نوشته شده توسط نویسندگان MCU

پنج سال پس از نوشتن فیلمنامه دکتر استرنج، جان اسپایتز روی اقتباسی از یک داستان علمی تخیلی کار کرد. تلماسه دنیس ویلنوو، اقتباسی از نیمه اول شاهکار ادبی مهم فرانک هربرت، توسط ویلنوو، اسپایتس و اریک راث نوشته شده است.

فیلمنامه به خوبی و به طور مختصر کار خدود را انجام می دهد تا با فیلمبرداری همه جانبه گریگ فریزر و موسیقی مسحور کننده هانس زیمر بر زنده کردن دنیای آراکیس تمرکز کند.

Hunt For The Wilderpeople (2016)

5 تا از بهترین فیلم غیر مارول نوشته شده توسط نویسندگان MCU

تایکا وایتیتی قبل از پیوستن به MCU – ابتدا به‌عنوان کارگردان و بعداً به‌عنوان نویسنده و کارگردان، فیلم ماجراجویی Hunt for the Wilderpeople را نوشت و کارگردانی کرد. جولیان دنیسون در نقش یک فرزند خوانده مشکل دار و سم نیل در نقش شوهر بداخلاق قیم قانونی اش بازی می کند. وقتی آن سرپرست فوت می‌کند و دولت می‌خواهد بچه را به سرپرستی بازگرداند، آنها فرار می‌کنند.

این فیلم توسط شیمی دنیسون و نیل به عنوان یک بزهکار نوجوان و شخصیت پدری بی میل او انجام می شود، اما فیلمنامه وایتیتی به آنها فرصت زیادی برای کار می داد.

The Lego Batman Movie (2017)

5 تا از بهترین فیلم غیر مارول نوشته شده توسط نویسندگان MCU

قبل از اینکه هر سه فیلم مرد عنکبوتی MCU را بنویسند و روی فیلمنامه Ant-Man and the Wasp کار کنند، کریس مک کنا و اریک سامرز به عنوان دو نفر از پنج نویسنده معتبر فیلم Lego Batman به یک داستان کمیک DC پرداختند.

فیلم لگو بتمن یکی از بزرگترین ماجراجویی‌های شوالیه تاریکی تا به امروز است. از انکار احساساتش گرفته تا رابطه وابسته به جوکر، فیلم لگو بتمن از طنز برای به تصویر کشیدن شخصیت بروس وین استفاده می کند.

The Black Phone (2021)

5 تا از بهترین فیلم غیر مارول نوشته شده توسط نویسندگان MCU

پس از انصراف از کارگردانی دومین فیلم دکتر استرنج، اسکات دریکسون با یکی از نویسندگان همکارش در فیلم اول – سی رابرت کارگیل – برای اقتباس از داستان کوتاه جو هیل “تلفن سیاه” همکاری کرد. در این داستان تلفن توسط یک نوجوان که ربوده شده است برای برقراری ارتباط با قربانیان سابق اسیر وحشتناکش استفاده می شود.

اتان هاوک در نقش «The Grabber» بازی ای واقعا آزاردهنده ارائه می‌کند، و در حالی که این بازی با انتقاداتی مواجه شد، وفاداری دریکسون و کارگیل به منبع مورد تحسین قرار گرفت.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *