۰

داستان بازی The Gunk به صورت کامل

داستان بازی The Gunk

داستان بازی The Gunk

داستان بازی The Gunk

قهرمانان بازی یعنی «رانی» و «بک» یک منبع انرژی قوی از یک سیاره ناشناخته کشف می‌کنند و تصمیم می‌گیرند برای تحقیق به آنجا بروند. در حالی که بک در سفینه می‌ماند، رانی با استفاده از دستکش قدرتمند خود (Pumpkin) سیاره را کاوش کرده و منابع را جمع‌آوری می‌کند. او در ادامه متوجه می‌شود که یک ماده ارگانیک عجیب و غریب به نام Gunk محیط زیست را آلوده کرده اما از بین بردن این مواد با استفاده از Pumpkin به بازیابی زیبایی سیاره کمک می‌کند. رانی ویرانه‌های یک تمدن بیگانه را کشف می‌کند و در حالی که بک سعی دارد او را از تحقیق منصرف کند، رانی به جستجو در آن ویرانه‌ها می‌پردازد.

او در ادامه متوجه می‌شود که ساکنین این سیاره در زمان‌های قدیم، جامعه‌ای پر رونق ساخته بودند اما وقتی Gunk در آنجا پیدا شد، همه ساکنین از سیاره فرار کردند. رانی در ادامه یکی از این بیگانگان را آزاد می‌کند. بیگانه خود را «هاری» معرفی کرده و توضیح می‌دهد که نژاد آن‌ها قرن‌ها پیش در این سیاره زندگی می‌کردند اما زمانی که موجودی به نام Gardener پا به سیاره گذاشت، باعث ظاهر شدن Gunk شد و ساکنین آنجا را مجبور به ترک سیاره کرد. بک همچنان با تصمیم رانی مبنی بر جلوگیری از اقدامات Gardener بحث کرده و پس از تلاش‌های بیهوده، رانی را به حال خود رها می‌کند.
مکش Gunk توسط Pumpkin
رانی برای اولین بار به Gardener می‌رسد و Gardener او را به عنوان یک انسان شناسایی کرده و نژاد انسان‌ها را متهم می‌کند که برای سیارات سراسر کهکشان مخرب هستند. سپس او را به بیرون آن محیط می‌اندازد.

داستان بازی The Gunk

داستان بازی The Gunk

مدتی از این اتفاق می‌گذرد و رانی به هوش می‌آید. او می‌بیند که نقابش شکسته شده و بدنش به دلیل قرار گرفتن در معرض Gunk ضعیف شده اما توسط بک و هاری نجات می‌یابد. بک تغییر عقیده داده و متوجه شده که نباید رانی را تنها می‌گذاشت. رانی بعد از مدتی دوباره سلامتی خود را بازیافته و با راهنمایی هاری، می‌تواند مسیری را برای بازگشت و مبارزه با Gardener پیدا کند. او با حمایت بک و هاری، می‌تواند Gardener را شکست داده و به سلطنت Gunk در سیاره پایان دهد. او و بک پس از خداحافظی با هاری، با سفینه به فضا بازمی‌گردند و با یکدیگر به گفتگو می‌پردازند که چه داستانی را برای مقامات محلی تعریف کنند.

منبع : https://t.me/GameNewNews

برای مطالعه بیشتر داستان بازی ها در کنترل امجی حتما به صفحه دسته بندی آن مراجعه کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *