۰

راهنمای پیدا کردن UFO ها در فورتنایت

UFO ها در فورتنایت

فورتنایت، آیتم‌ها، سلاح‌ها و وسایل نقلیه زیادی دارد که اپیک باید در طول زمان آن ها تغییر تا مطمئن شود از همه آنها لذت خواهیم برد. اوایل این هفته، Junk Rifts برای اضافه کردن کمی هیجان بیشتر به بازی اضافه شد، اما ما اکنون یک به‌روزرسانی غافلگیرکننده آخر هفته دریافت کرده‌ایم که وسیله نقلیه مورد علاقه هواداران را به مدت چهار روز به بازی بازمی‌گرداند. در این مقاله قصد داریم تا راهنمای پیدا کردن UFO ها در فورتنایت را برای شما قرار بدهیم.

UFO ها در فورتنایت

بشقاب پرنده ها یا UFO ها، وسایل نقلیه پرنده ای هستند که دارای پنج صندلی هستند تا بتوانید تیم کامل خود را برای سواری همراه کنید. انرژی آنها  که به مدت ۴۰۰ ثانیه دوام می آورد، به شما زمان زیادی برای کار می دهد و در صورت عدم استفاده دوباره شارژ می شود. آنها را می توان در شش نقطه خاص روی نقشه یافت که در زیر گردآوری کرده ایم.

UFO ها در فورتنایت

بشقاب پرنده ها می توانند هنگام پرواز بر روی نقشه بالا و پایین بروند و عملکرد تقویت کننده برای افزایش سرعت دارند. این موضوع آنها را به انتخابی سرگرم کننده و مفید برای اسکواد هایی تبدیل می کند که به دنبال تغییر موقعیت با نگرانی کمتر در مورد موانع زمین هستند. با این حال، شایان ذکر است که استفاده از وسایل نقلیه باعث می شود که شما به راحتی شناسایی شوید، بنابراین مراقب اطراف خود باشید.

علاوه بر این، UFO ها انفجارهای انرژی را شلیک می کنند که ۳۰ واحد دمیج به حریفان و ۴۵۰ دمیج به سازه ها وارد می کند. در حالی که ممکن است آسیب به دشمنان کم به نظر برسد، به خاطر داشته باشید که انفجار آنها را به اطراف پرتاب می کند. به همین دلیل، با منفجر کردن افراد و پرت کردن آنها از ساختمان‌ها یا تپه‌ها و کشتن غیرمستقیم آنها با Fall Damage می‌تواند عالی باشد.

شاید منحصر به فردترین ویژگی این وسیله توانایی آنها در ربودن آیتم ها و بازیکنان زیر آنها باشد. می‌توانید آیتم‌های بزرگ را بردارید و آنها را روی بازیکنان دیگر بیندازید تا آسیب‌های بزرگی به آنها وارد شود، یا می‌توانید دشمنی را ربوده و از تیمش جدا کنید، در حالی که تیم شما خسارت زیادی به آنها وارد می‌کند.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *