۰

راهنمای پیدا کردن Golden Seed در بازی Elden Ring

پیدا کردن Golden Seed در بازی Elden Ring

پیدا کردن Golden Seed در بازی Elden Ring

پیدا کردن Golden Seed در بازی Elden Ring بسیار مهم است زیرا این مکان‌ها باعث افزایش Sacred Flasks of Crimson و Cerulean Tears شما می‌شوند. بنابراین هرچه بیشتر پیدا کنید، بیشتر می توانید سلامتی و جادوی خود را دوباره پر کنید. در بازی‌هایی که بقا در آن کلیدی است، توانایی شفا یافتن یک مهارت بسیار حیاتی برای زنده ماندن است.

با این حال، Golden Seed ها در سراسر نقشه پراکنده می‌شوند و هر چه جلوتر می‌روید نادرتر می‌شوند. در نهایت، برای افزایش لول فلاسک های خود نیز به مقدار بیشتری نیاز خواهید داشت. در ابتدا یکی از آنها نیاز را رفع می کند، اما زمانی که از چند مورد استفاده کردید، به دو، سه و بیشتر نیاز خواهید داشت.

بنابراین در حالی که پیدا کردن هر کدام برای شروع بسیار مهم است، در مراحل بعدی در نهایت باید تلاش کنید و تا حد امکان ارتقاء پیدا کنید. اگرچه تعداد زیادی دانه طلایی وجود دارد و نیازی نیست همه آنها را بیابید تا فلاسک ها را به حداکثر برسانید. بنابراین، ما مکان‌های آسان و واضح Golden Seed ها را که می‌توانید به سرعت در Elden Ring پیدا کنید،برای شما قرار داده ایم.

مکان Golden Seed ها

پیدا کردن Golden Seed در بازی Elden Ring

ما این ۱۷ مکان را از سرتاسر سرزمین‌های بازی پیدا کرده‌ایم که در مجموع ۲۰ دانه طلایی برای شما به ارمغان می‌آورند. این برای شما کافی است تا در مجموع به ۱۲ Sacred Flask برسید. بدیهی است که اینها تمام دانه های طلایی در Elden Ring نیستند، بنابراین بدون شک در حین بازی تعدادی دیگر را خواهید دید که در اینجا علامت گذاری نشده اند. به برخی از آنها از طریق پیشرفت داستان دست خواهید یافت، اما می‌توانید با کاوش در مپ بازی نیز به مناطق خاصی دسترسی پیدا کنید.

Stormhill – این احتمالاً اولین چیزی است که همه بازیکنان پیدا می کنند. همانطور که از دروازه غول پیکر در کنار سایت گریس ویرانه های دروازه عبور می کنید، مسیر را تا بالای تپه دنبال کنید و دانه طلایی در سمت راست شما خواهد بود.

Stormhill Shack – با رودریکا در کلبه صحبت کنید تا ماموریت خود را آغاز کنید. به قلعه Stormveil بروید و آیتم Chrysalids’ Memento را پیدا کنید – روی انبوهی از اجساد در اتاق قرار دارد. پیش رودریکا برگردید و memento را به او بدهید، سپس در Roundtable Hold با او دیدن کنید. او برای تلاش های شما یک دانه طلایی به شما می دهد.

Stormveil Castle – یک دانه طلایی را می توان در حیاط قلعه با یک ترول غول پیکر در نزدیکی آن پیدا کرد.

قبر Fringefolk Hero – با شکست دادن باس در داخل این منطقه سیاه چال در نزدیکی شروع بازی، یکی را پیدا خواهید کرد.

Fort Haight – یک دانه طلایی کوچک درست در خارج از قلعه خواهد بود.

نزدیک Castle Morne – این دانه طلایی را می توان در اطراف برخی از صخره ها در شمال قلعه مورن پیدا کرد. این قلعه را در منطقه Weeping Peninsula نقشه، که در جنوب غرب لیمگریو قرار دارد، جایی که بازی را شروع می‌کنید، پیدا خواهید کرد.

Caelid – در جاده اصلی به سمت شرق Cathedral of Dragon Communion .

 Bestial Sanctum – در جاده اصلی منتهی به پناهگاه در شمال‌ترین نقطه Caelid.

Academy Gate Town – می توانید دانه طلایی را در ویرانه های شهر غرق شده آکادمی گیت در نزدیکی آکادمی رایا لوکاریا بیابید.

Raya Lucaria Academy – دو دانه طلایی در آکادمی وجود دارد. یکی را می توان بعد از ملاقات و کمک به یورا پیدا کرد. دیگری را می توان بعد از مواجهه با باس گرگ در حیاط پیدا کرد.

روستای Ravine-Veiled – در شمال آکادمی یک دره پر آب وجود دارد که در انتهای آن یک روستا وجود دارد. شما یک دانه طلایی را در یک جزیره کوچک در آب نه چندان دور از روستا پیدا خواهید کرد.

 Altus Plateau – درست در شمال محل اتصال بزرگراه آتلوس، جایی که جاده دوشاخه می‌شود.

  Leyndell Outer Wall، ورودی اصلی – هنگامی که از مسیر اصلی عبور کردید، با دو نگهبان درخت مبارزه کنید یا از کنار آن رد شوید و سپس از دیوار بیرونی عبور کنید و وارد لیندل شوید، سایتی از گریس با یک نهال در نزدیکی آن وجود خواهد داشت. این نهال دارای دو دانه طلایی است، پس آن را از دست ندهید.

  Leyndell Outer Wall، نزدیک دیوار داخلی – مسیر سنگفرش شده را از ورودی اصلی و دانه های طلایی قبلی دنبال کنید تا یک نهال طلایی دیگر را در نزدیکی دیوار داخلی لیندل پیدا کنید. این نهال دو دانه طلایی هم دارد!

 Altus Plateau, Minor Erdtree – یک نهال طلایی را می توان در شمال شمال غربی درخت کوچک Erdtree در این منطقه یافت.

Mount Gelmir, Seethewater River  – شما می توانید یک دانه طلایی را در شمال سایت گریس رودخانه Seethewater پیدا کنید. به شمال غربی Wyndham Ruins یا نزدیک قبر Gelmir Hero نگاه کنید.


 Mount Gelmir، در نزدیکی Volcano Manor – یک نهال طلایی در شمال غربی آتشفشان مانور با دانه طلایی وجود دارد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *