۰

راهنمای الدن رینگ : به دست آوردن Greatblade Phalanx

راهنمای الدن رینگ

راهنمای الدن رینگ

جادوگران با تفکر دفاعی در Elden Ring می‌توانند از هر یک از طلسم‌های پیشگیرانه در مقابل حملات در بازی استفاده کنند و به آن‌ها اجازه می‌دهند تا دشمنان را از خود دور نگه دارند یا در صورت نزدیک شدن بیش از حد آنها را از خود دور کنند. Greatblade Phalanx یکی از بهترین انتخاب ها برای این نوع سبک بازی است، به خصوص اگر هدف شما بهم زدن سریع موضع دشمنان باشد، بنابراین ما در این مقاله به راهنمای الدن رینگ به دست آوردن Greatblade Phalanx خواهیم پرداخت.

Greatblade Phalanx جادویی است که برای استفاده آن به Intelligence ( هوش ) ۲۹ نیاز دارد. این جادو تیغه های بزرگی را احضار می کند که به عنوان یک عامل بازدارنده عمل می کنند، زیرا آنها به سرعت در مقابل دشمنانی که به شما نزدیک می شوند، حرکت می کنند. همچنین آنها صدمه قابل توجهی نیز به دشمنان وارد می کنند.

محل به دست آوردن Greatblade Phalanx :

Greatblade Phalanx با شکست دادن Bols، در Cuckoo’s Evergaol در Liurnia of the Lakes به دست می آید. برای رسیدن به این باس، به بخش جنوب غربی دریاچه بروید تا زمانی که مسیری را در خشکی پیدا کنید، سپس آن را تا انتهای دریاچه دنبال کنید.

راهنمای الدن رینگ به دست آوردن Greatblade Phalanx

بولز، دشمن بزرگی است، اما کشتن او کار سختی نیست. اگر بیش از حد به او نزدیک شوید، باید از طلسم Greatblade او دور بمانید، اما بقیه ضربات او به دلیل زمان طولانی انجامشان به راحتی قابل دفاع هستند. هنگامی که او را شکست بدهید ، شما Greatblade Phalanx را به دست خواهید آورد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *