۰

گوشی لنوو Legion Y70 در ۱۸ آگوست عرضه می شود

گوشی لنوو Legion Y70

لنوو در حال آماده شدن برای معرفی اولین موبایل Snapdragon 8+ Gen 1 خود یعنی گوشی لنوو Legion Y70 با کد Halo است. این دستگاه اکنون تاریخ عرضه دارد زیرا لنوو ۱۸ آگوست را تایید کرده است. علاوه بر تایید تاریخ عرضه، لنوو برخی مشخصات اضافی را برای Y70 به اشتراک گذاشته است.

گوشی لنوو Legion Y70

بخش دوربین با سنسور ۱/۱.۵ اینچی ۵۰ مگاپیکسلی با OIS که همچنین می‌تواند تا ۸K ویدیو با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط کند، سرلوحه کار خواهد بود. لنز پشتی دارای یک ماژول الترا واید ۱۳ مگاپیکسلی و یک لنز عمق سنج ۲ مگاپیکسلی است. Legion Y70 یک باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ ۶۸ واتی را به همراه خواهد داشت که لنوو ادعا می کند که می تواند ۰ تا ۸۰ درصد شارژ را در ۳۴ دقیقه انجام دهد. لنوو همچنین ادعا می کند که با یک بار شارژ ۸.۵ ساعت بازی، ۱۸ ساعت پخش ویدیو و ۳۵ ساعت پخش موسیقی دارد.

گوشی لنوو Legion Y70

گزارش‌های قبلی تأیید می‌کردند که این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED با نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز است. همچنین انتظار می‌رود این گوشی با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه UFS 3.1 وارد بازار شود. بخش نرم افزار نیز توسط اندروید ۱۲ با ZUI 13 در این گوشی پشتیبانی می شود.

| آخرین اخبار تکنولوژی جهان را در کنترل امجی بخوانید |

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *