۰

مشخصات دقیق گوشی Lenovo Legion Y90 توسط TENAA فاش شد

گوشی Lenovo Legion Y90

گوشی گیمینگ بعدی لنوو در چین گوشی Lenovo Legion Y90 نام دارد و به تازگی در TENAA ظاهر شده است. این دستگاه که گفته می‌شود با نام Legion 3 Pro در سراسر جهان عرضه می‌شود، دارای صفحه نمایش بزرگ با وضوح Full HD+، بدنه بسیار سنگین و گزینه‌های حافظه فراوان خواهد بود.

گوشی Lenovo Legion Y90

این لنوو دارای شماره مدل L71061 است و دارای صفحه نمایش ۶.۹ اینچی OLED و رزولوشن ۲۴۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است – مشابه Legion 2 Pro. فرکانس پردازنده ۲.۹۹۵ گیگاهرتز ذکر شده است که نرخ کلاک چیپست Snapdragon 8 Gen 1 است.

لنوو قصد دارد Y90 را با حداقل چهار گزینه رم – ۸ گیگابایتی، ۱۰ گیگابایتی، ۱۲ گیگابایتی و ۱۶ گیگابایتی عرضه کند. برگه مشخصات فاش شده از اوایل این هفته نشان می دهد که نسخه رم ۱۸ گیگابایتی نیز روی میز است.

فضای ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی، ۲۵۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایتی خواهد بود. باتری ۲۶۵۰ میلی آمپر ساعت ذکر شده است، اما این ظرفیت یکی از دو سلول آن است که به ظرفیت کل ۵۳۰۰ میلی آمپر ساعت اشاره دارد. ابعاد این گوشی ۱۷۷ در ۷۸.۱ در ۱۰.۹ میلی متر و وزن آن ۲۵۲ گرم است.

به محض عرضه، یکی از سنگین‌ترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار خواهد بود و دلیل آن هم این است که دارای دو فن برای خنک‌سازی بیشتر و همچنین دوربین سلفی پاپ‌آپ است که در سمت راست تعبیه شده است.

منبع : GSMArena

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *