۰

داستان بازی Aliens: Fireteam Elite

داستان بازی Aliens: Fireteam Elite

داستان بازی Aliens: Fireteam Elite

داستان بازی Aliens: Fireteam Elite

داستان بازی دنباله‌ای بر سه‌گانه فیلم سینمایی «بیگانه» است که ۲۳ سال پس از فیلم‌های اصلی رخ می‌دهد. بازیکن، نقش یک سرباز را در کشتی USS Endeavor بر عهده دارد.

در سال ۲۲۰۲ شرکت USS Endeavour از یک ایستگاه پالایشی تخریب شده در «کاتانگا» که در مدار سیاره LV 895 می‌باشد، یک تماس اضطراری دریافت کرده و برای تحقیق به آن‌جا می‌رود. همچنین گروهی از سربازان را به ایستگاه ارسال می‌کند. آن‌ها متوجه می‌شوند که تمام ایستگاه توسط موجوداتی بیگانه به نام «زینومورف» تسخیر شده است.

داستان بازی Aliens: Fireteam Elite

سربازان موفق می‌شوند تنها بازمانده ایستگاه یعنی دکتر «تیموتی هونیکر» را نجات دهند و او فاش می‌کند که دانشمندان پایگاه «وایلند یوتانی» تخم‌های این موجودات بیگانه را با یک ماده جهش‌زا به نام «پاتوژن» پرورش داده ولی بعد از مدتی، زینومورف‌ها موفق به فرار از پایگاه شده‌اند. سربازان که اکنون بیشتر از قبل مصمم به یافتن پاسخ هستند، به طبقه LV 895 می‌روند. در آن‌جا ویرانه‌های بیگانگان را کشف می‌کنند که دانشمندان پایگاه یوتانی روی آن‌ها مطالعه می‌کردند. آن‌ها با یکی دیگر از بازماندگان یعنی «سینتیا رودریگز» تماس گرفته و تصمیم به نجات او می‌گیرند.

سپس راه خود را از طریق مبارزه با زینومورف‌ها ادامه داده و به پایگاه یوتانی می‌رسند، جایی که متوجه می‌شوند رودریگز در واقع یک هوش مصنوعی مادر به نام SN/TH/YA است. اکنون چون که این هوش مصنوعی، یک موجود سرکش شده است، تصمیم به خاموش کردن آن می‌گیرند ولی رودریگز قبل از خاموش شدن، عملیات Asset Zero را آغاز می‌کند.

داستان بازی Aliens: Fireteam Elite

داستان بازی Aliens: Fireteam Elite

سربازان در ادامه به ویرانه‌های دیگری سفر کرده و متوجه می‌شوند که Asset Zero در واقع یک کشتی فضایی مهندسی دست نخورده است که دارای پاتوژن می‌باشد و رودریگز قصد دارد آن را به زمین بفرستد. آن‌ها موفق می‌شوند تا منبع تغذیه این کشتی را خراب کنند تا کشتی نتواند به زمین برسد.

سپس به کاتانگا فرستاده می‌شوند تا به صورت دستی، قدرت هسته‌ی ایستگاه را بیش از حد بارگذاری کنند و با این کار، کندوی زنومورف‌ها را از بین ببرند. آن‌ها موفق به انجام این کار شده ولی باعث خشمگین شدن ملکه زنومورف‌ها می‌شوند. سربازان می‌توانند قبل از انفجار پایگاه از آن‌جا فرار کنند. با وجود این موفقیت، زینومورف‌ها و فروشگاه‌های بزرگ پاتوژن، هنوز در طبقه LV 895 هستند و شرکت‌های مختلف، نیروهایی را برای تصرف این سیاره ارسال می‌کنند.

در نهایت می‌بینیم که شرکت USS Endeavor و سربازانش در آن‌جا مانده تا از گسترش آلودگی زینومورف‌ها و افتادن پاتوژن در دست دشمنان، جلوگیری کنند.

منبع : https://t.me/GameNewNews

برای مطالعه بیشتر داستان بازی ها در کنترل امجی حتما به صفحه دسته بندی آن مراجعه کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *