۰

شخصیت تاریک شوالیه ماه درواقع یک کاراکتر مورتال کمبات است

شخصیت تاریک شوالیه ماه

شخصیت تاریک شوالیه ماه

مارول نسخه و  شخصیت تاریک شوالیه ماه را معرفی کرده است که Shadow Knight نام دارد، و با فاش شدن منشأ او، مشخص شد که او در واقع متقابل شخصیت Ermac در مورتال کمبات است.

در دنیای مارول، دکتر استرنج در حال حاضر مرده است. نقش او به عنوان جادوگر عالی رتبه به بیوه‌اش کلیا، که همچنین جادوگر عالی بعد تاریکی است، منتقل شد. اما از آنجایی که او در تلاش برای احیای استفن استرنج است، توجه چندین دشمن مختلف از جمله گانگستر معروف به Rose را به خود جلب کرده است. او همچنین با Blasphemy Cartel روبرو است که قهرمانان مرده را برای اهدافی پلید احیا می کند.

در Strange #4 توسط جد مک‌کی و مارسلو فریرا، کلیا با مادرش در Sanctum Santorum ملاقات می‌کند که مورد حمله کارتل قرار می‌گیرد. پس از ایجاد کردن یک سوراخ در ساختمان با استفاده از یک موشک، Blasphemy Cartel، موجودی را که علیه کلیا احضار کرده بودند به نام Shadow Knight آزاد کردند. این موجود شبیه یک نسخه مرده و عجیب از مون نایت است و به پناهگاه یورش می برد و به کلیا و مادرش حمله می کند و مادرش را غافلگیر می کند و می تواند از سپرهای او عبور کند.

شخصیت تاریک شوالیه ماه

در طول نبرد مشخص شد که شوالیه سایه واقعاً یک شخص نیست. او در واقع مجموعه ای از یک دسته از ارواح مختلف است که به شکل یک مرد درامده است . کلیا به این موضوع اشاره می‌کند که چگونه او بسیار قوی‌تر از قهرمانی است که قبلاً زنده شده بود، زیرا شوالیه سایه هیچ هویت یا آگاهی خاصی برای صحبت کردن ندارد. در عوض، Shadow Knight اساساً مانند یک مرکز برای تجمع ارواح عمل می‌کند و قدرت زیادی در پیوند دادن بسیاری از روح‌ها به یکدیگر وجود دارد. این دقیقاً ماهیت Ermac است که در میان قدرتمندترین مبارزان Mortal Kombat است.

در ابتدا، Ermac صرفاً شبیه سازی از Scorpion و Sub-Zero بود که به عنوان الگو برای بسیاری از شخصیت های مختلف مانند Reptile و Rain به سادگی با تغییر طرح رنگ استفاده می شد. اما با عمیق‌تر شدن طراحی‌ها و گرافیک‌های این مجموعه، به ارمک لباس اصلی و داستانی گسترده‌تر داده شد که توضیح می‌دهد او انبوهی از روح‌ها است که در جنگ‌ها مرده‌اند، درست مانند Shadow Knight. اگرچه Moon Knight و Hunter’s Moon با هم متحد می شوند، Shadow Knight یک نسخه حتی تاریک تر است. در حال حاضر، هیچ برنامه‌ای برای ساخت یک بازی ویدیویی Marvel Comics در مقابل Mortal Kombat مانند بازی Mortal Kombat با DC Comics وجود ندارد. اما اگر این دو جهان با یکدیگر برخورد کنند، قطعا دیدن ارمک مورتال کامبت در برابر این نسخه تاریک مون نایت بسیار جالب خواهد بود.

برای مطالعه بیشتر داستان های ابرقهرمان ها و بخصوص شوالیه ماه در کنترل امجی کلیک کنید.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *