۰

معرفی شخصیت دکتر دووم : ابرشرورو دنیای مارول

معرفی شخصیت دکتر دووم : ابرشرورو دنیای مارول

دکتر دووم

ویکتور ون دووم در لاتوریای(Latveria) رومی بدنیا اومد.او مادرش کینثیا(Cynthia) رو وقتی بچه بود از دست داد و پدرش هم بخاطر انتقام یک پادشاه کشته شد.بعدا ویکتور میفهمد که مادرش بخاطر یک معامله با مفیستو که به شدت اشتباه پیش رفت جونش رو از دست داد. او تصمیم گرفت که اطلاعاتش را هم در علم و هم در جادو افزایش دهد.
در نهایت او از کشور خودش به نیویورک دعوت میشود به دانشگاه hegeman و در همونجا ویکتور با بن گریم و رید ریچاردز ملاقات میکند. آنها از اولین دیدارشون شروع کردن به متنفر بودن از هم و رقابت. ویکتور داشت روی یک وسیله برای سفر بین بعد ها(از جمله جهنم و برزخ) کار میکرد تا بتونه با استفاده از  آن مادرش رو از دست مفیستو نجات بده; اما داخل طراحی این وسیله یک اشتباهی وجود داشت که رید اون اشتباه رو به ویکتور متذکر میشه اما دووم بخاطر غرورش و پارانوید که اون بخاطر تنفرش  به حرف رید گوش نکرد. در نتیجه وقتی وسیله رو تست کرد جلوی صورتش منفجر شد و باعث شد که صورت ویکتور زخمی شود.

دکتر دووم

بعد از انفجار او تصمیم میگیرهد جهان رو برای یادگیری  بگردد. در نهایت او به به یک محله تبتی میرسه و درباره رازهای اونجا تحقیق میکنه و اهالی شهر برای اون یک زره آهنی و ماسک آهنی ، برای پنهان کردن صورتش در مقابل جهان، درست کردن
بعد از اونجا او به زادگاهش یعنی لاتوریا برمیگرده و شروع به دستاوری تکنولوژی هایی مثل تلپورت و سفر در زمان کردش. در همان زمان دووم میخواست از کسایی که در برابر چیزی که برای صورتش اتفاق افتاد و مسئول این جراحت بودن انتقام بگیرد که آن هم کسی نیست جز رید ریچادرز و فنتستیک فور.
ویکتور ون دووم وقتی به زادگاهش برگشت لقب دکتر دووم رو برای خودش انتخاب کرد و لاتوریا رو تصاحب کرد و از بارون قدیمی(که مسئول مرگ پدرش بود) حکومت رو گرفت و به لاتوریا و مردمش خدمت کرد و در همون حال به خدمت ابرقهرمانا هم میرسید.

دکتر دووم

دکتر دووم همیشه به غرور و هوشش شناخته شده. اون حتی قبل از انفجار هم این اخلاقیات رو داشت و بعد از اون این دوتا پر رنگ‌تر شدن و مشخص شد که اون فرد فوق‌العاده کینه‌ایه. یارو تا چندین سال فقط بخاطر اینکه فکر میکردد رید ریچاردز باعث داغون شدن صورتش شده و با او میجنگیده و کلی از ادم‌ها و مکان‌های مختلف رو نابود میکند و علاوه بر اون بخاطر حسودیش نبست به وی  باعث جنگ و دعواها شده است ( رید ریچاردز با زن مورد‌علا‌قش یعنی سوزان استورم ازدواج میکند)
دووم اصولا تنها کار میکند ( بخاطر مغرور بودنش) اما بعضی موقعا با بعضی از ویلنای دیگه تیم‌آپ کرده. اما والریا ریچاردز _ که دختر سو استورم و رید ریچاردزه اما چون دووم در به سلامت بدنیا اومدنش نقش داشت والریا دخترخونده دووم شد و اسم اون رو هم خود دووم انتخاب کرد _ بهترین دستیار و همراه اون بودش و دووم هم اون رو فقط به چشم یک دستیار نمیدید و واقعا به اندازه دخترش او را دوست داشت.

  • برای خواندن دیگر مقالات از دنیای ابر قهرمان ها به این بخش مراجعه کنید

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *